Przebudowa roweru
Przebudowa roweru
Witam, czy z tego modelu http://www.kellysbike.com/PL/rowery-201 ... SqEtJPyVQ1 bo taki posiadam... da rade zrobić podstawe do dh bez skoków jakiś mega tylko z małych dropków itp Mam 180cm i ważę ok 70kg
Re: Przebudowa rowera
Jak to nie da? Da radę tylko musisz zainwestować dużo czasu i kasy
Tak jak ja w 6 lat zrobiłem z tego to(tylko po drodze były 4 ramy i pokolenia rożnych części):

Dobra a teraz pochwal się ile części zostało z tamtego roweru bo wygląda na to że wcale.
http://www.pinkbike.com/u/bizon1807/
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
no właśnie mowie
Nie została nawet śrubka. To jedyny sposób żeby coś zrobić z tym rowerem z linku ale da się jak widać
Mnie nie było stać na zjazdówkę ani nic ciekawego w dobrej klasie to zmieniałem cześci, sprzedawałem, kupowalem nowe, sprzedawałem, kupowałem, dokładałem itd. Tak to sie robi jak nie ma się kasy. Niestety. A jak ten rower z linku już posiadasz to sprzedać, dołożyć kasy i kupić inny. Jeśli chcesz na szybko. Ja swego czasu kiedy ten rowerek moj przechodził przeobrażenie to wyglądał też tak:
http://www.pinkbike.com/photo/8689687/
i na tym pewne skoki już mogłem oddawać ale było trochę niewygodnie z ramą 18 cali. Glówne modyfikacje to amor 130 mm, grubsze opony, pedały platformowe, krotki mostek i gieta kiera - to na pewno mus. Tak jedyne mozesz nauke w lokalnym bikeparku rozpoczać, na jakiś nizinnych traskach, bez szaleństw.


http://www.pinkbike.com/photo/8689687/
i na tym pewne skoki już mogłem oddawać ale było trochę niewygodnie z ramą 18 cali. Glówne modyfikacje to amor 130 mm, grubsze opony, pedały platformowe, krotki mostek i gieta kiera - to na pewno mus. Tak jedyne mozesz nauke w lokalnym bikeparku rozpoczać, na jakiś nizinnych traskach, bez szaleństw.
No ok a ile wezme za ten rower z linku? jest on w bardzo dobrym stanie normalne ślady użytkowania ani jednej gleby nie miałem śmigałem xc tylko 1 sezon mało może ze 20 razy byłem na nim na trasie...
bo planuje kupić rame dartmoor hornet do tego ten amorek http://rowerowy.com/mtb/czesci/amortyza ... con-lo-r27 przeżutki jakiś sram moze x5 jaką kiere... tylko nie wiem jaką do 150zl napewno I tyle... na reszte mnie nie stać dlatego bym przełożył koła pedały korby hamulce co do hamulcy mam w planach kupić avida bb5 na sam przód z tyłu bym zostawił to co w kelisie narazie...
bo planuje kupić rame dartmoor hornet do tego ten amorek http://rowerowy.com/mtb/czesci/amortyza ... con-lo-r27 przeżutki jakiś sram moze x5 jaką kiere... tylko nie wiem jaką do 150zl napewno I tyle... na reszte mnie nie stać dlatego bym przełożył koła pedały korby hamulce co do hamulcy mam w planach kupić avida bb5 na sam przód z tyłu bym zostawił to co w kelisie narazie...
Czego byś nie kupił, zostaw w budżecie miejsce na słownik ortograficzny, bo aż przykro się czyta... Chyba, że masz 9 lat, to możesz jeszcze nie umieć odmieniać rzeczowników.
Jeśli chodzi o wycenę Kellysa, to zajrzyj tu: http://www.1enduro.pl/rower-uzywany-czesc-4-wycena/
Ale generalnie, jeśli jest tak jak piszesz w dobrym stanie (i jeśli jest to faktycznie model 2014), to 1000 zł powinieneś odzyskać.
Kupując nowego Horneta, weź pod uwagę, że ma sztywną oś, podobnie jak Epicon, więc kół nie przełożysz.
No i nie kupuj Avida BB5, tylko od razu porządną hydraulikę, choćby Deore.
Planując budżet na części pamiętaj też o tym, co w rowerze najbardziej przekłada się na jakość jazdy, pokrótce opisałem to tu: http://www.1enduro.pl/5-warunkow-zajebistosci-roweru/
Jeśli chodzi o wycenę Kellysa, to zajrzyj tu: http://www.1enduro.pl/rower-uzywany-czesc-4-wycena/
Ale generalnie, jeśli jest tak jak piszesz w dobrym stanie (i jeśli jest to faktycznie model 2014), to 1000 zł powinieneś odzyskać.
Kupując nowego Horneta, weź pod uwagę, że ma sztywną oś, podobnie jak Epicon, więc kół nie przełożysz.
No i nie kupuj Avida BB5, tylko od razu porządną hydraulikę, choćby Deore.
Planując budżet na części pamiętaj też o tym, co w rowerze najbardziej przekłada się na jakość jazdy, pokrótce opisałem to tu: http://www.1enduro.pl/5-warunkow-zajebistosci-roweru/
A co myślicie o tym na początek mi styknie ?http://olx.pl/i2/oferta/dangerous-mike- ... 9JrQL.html
Piwko, do czego Ty ten rower chcesz? Bo tu piszesz, że DH, a już na EMTB chcesz z tego enduro robić... http://emtb.pl/forumo/showthread.php?ti ... #pid375679
Ten Dangerous Mike raczej niezbyt przyszłościowy - niby jego atutem jest amor, ale ten amor nie podejdzie w zasadzie do żadnej ramy (a już tym bardziej nie powinien być montowany z hardtailu)... Cena też nie miażdży.
Ten Dangerous Mike raczej niezbyt przyszłościowy - niby jego atutem jest amor, ale ten amor nie podejdzie w zasadzie do żadnej ramy (a już tym bardziej nie powinien być montowany z hardtailu)... Cena też nie miażdży.
chciałem do DH lecz niestety nie mam tyle funduszy wyskoczyła mi pewna spr (naprawa silnika w hondzie cbr) dlatego postanowiłem zostać przy xc na ten sezon. I nie że chce na enduro bo nie dam rady z tego zrobić enduro, tylko xc. Mam nadzieje że coś z tego wyjdzie. Chce tak śmigać https://m.youtube.com/watch?v=WfW95EEWRBI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość