Piasta tyl wymiana z koniecznosci.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12.02.2015 16:20:12
- Kontakt:
Piasta tyl wymiana z koniecznosci.
Witam.
Potrzebuje nowej piasty stara fabryczna piasta ``Giant tracker sport`` dostala ogromnych luzow a kolo wpadaw w taka sinusoide ze ja pier...
Potrzeba mi ja wymienic tylko nie zabardzo wiem co sie nada budzet 600-800 zl warunek nowa. Piasta ma byc mocna co by na przyslosc niebylo takich niespodzianek w tenie.
Co byscie polecili...
Rower Giant stance. Piasta tyl. 27,5, 9x.
Pozdrawiam
Potrzebuje nowej piasty stara fabryczna piasta ``Giant tracker sport`` dostala ogromnych luzow a kolo wpadaw w taka sinusoide ze ja pier...
Potrzeba mi ja wymienic tylko nie zabardzo wiem co sie nada budzet 600-800 zl warunek nowa. Piasta ma byc mocna co by na przyslosc niebylo takich niespodzianek w tenie.
Co byscie polecili...
Rower Giant stance. Piasta tyl. 27,5, 9x.
Pozdrawiam
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12.02.2015 16:20:12
- Kontakt:
Podłączam się do pytania. Mam podobny problem, tylko znacznie skrócony budżet, bo do ok 300 zł. Z tej dwójki która będzie lepszym wyborem w stosunku ceny do jakości ( wiem że dart nie jest finezją ).
http://rowerowy.com/mtb/czesci/piasty/p ... art-veeone
http://rowerowy.com/sklep/czesci/piasty ... -o-orbital
http://rowerowy.com/mtb/czesci/piasty/p ... art-veeone
http://rowerowy.com/sklep/czesci/piasty ... -o-orbital
Kubuś Puchatek jest panem sieci
Ani Dart ani NS nie są finezją, to podobne piasty 
Ogólnie z tych dwóch najlepiej jednak brać trzecią - Novateca d042sb ;p - cztery łożyska maszynowe, wszystko dobrze przemyślane i ogólnie wytrzymała piasta.
Jeśli trochę większy budżet - od siebie polecam Darta Revolt / Dart Revolt Pro. Na Revolcie pro już trochę jeżdżę i nie ma z nim żadnego problemu. Wytrzyma dużo, całkiem lekka, części do serwisu łatwo dostępne etc.
Później (czyt. za więcej pieniędzy) można się rozglądać za Hope Pro II Evo, jeszcze wyżej już zostają tylko jakieś Krzysie Króle etc...

Ogólnie z tych dwóch najlepiej jednak brać trzecią - Novateca d042sb ;p - cztery łożyska maszynowe, wszystko dobrze przemyślane i ogólnie wytrzymała piasta.
Jeśli trochę większy budżet - od siebie polecam Darta Revolt / Dart Revolt Pro. Na Revolcie pro już trochę jeżdżę i nie ma z nim żadnego problemu. Wytrzyma dużo, całkiem lekka, części do serwisu łatwo dostępne etc.
Później (czyt. za więcej pieniędzy) można się rozglądać za Hope Pro II Evo, jeszcze wyżej już zostają tylko jakieś Krzysie Króle etc...
Re:
Vinrael pisze:Ani Dart ani NS nie są finezją, to podobne piasty
Ogólnie z tych dwóch najlepiej jednak brać trzecią - Novateca d042sb ;p - cztery łożyska maszynowe, wszystko dobrze przemyślane i ogólnie wytrzymała piasta.
Jeśli trochę większy budżet - od siebie polecam Darta Revolt / Dart Revolt Pro. Na Revolcie pro już trochę jeżdżę i nie ma z nim żadnego problemu. Wytrzyma dużo, całkiem lekka, części do serwisu łatwo dostępne etc.
Później (czyt. za więcej pieniędzy) można się rozglądać za Hope Pro II Evo, jeszcze wyżej już zostają tylko jakieś Krzysie Króle etc...
A sam Revolt bez "Pro" też dobrze ogarnie sprawę

Kubuś Puchatek jest panem sieci
Re:
Prawie. Bez Pro ma 24 pkt zaczepu, 6 pojedynczych zapadek na wspólnej sprężynie w systemie tradycyjnym. Pro ma 30 pkt zaczepu na 6 podwójnych niezależnych zapadkach w systemie Qlite (każda zapadka ma oddzielną sprężyne, łapie 2 ząbki na raz i umieszczone są w korpusie a nie bebenku). Ciekawy system, wzorowany na Superstar Tesla.Vinrael pisze:Też ogarnie. System przeniesienia napędu ten sam, tylko o jedno łożysko mniej niż w Pro i inny (ciut cięższy) korpus, tak to ta sama piasta.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość