Piasta tyl wymiana z koniecznosci.

Anataxable
Posty: 5
Rejestracja: 12.02.2015 16:20:12
Kontakt:

Piasta tyl wymiana z koniecznosci.

Post autor: Anataxable »

Witam.
Potrzebuje nowej piasty stara fabryczna piasta ``Giant tracker sport`` dostala ogromnych luzow a kolo wpadaw w taka sinusoide ze ja pier...


Potrzeba mi ja wymienic tylko nie zabardzo wiem co sie nada budzet 600-800 zl warunek nowa. Piasta ma byc mocna co by na przyslosc niebylo takich niespodzianek w tenie.
Co byscie polecili...

Rower Giant stance. Piasta tyl. 27,5, 9x.
Pozdrawiam
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Podaj jeszcze rozmiar piasty ;) czyli szerokość ramy w miejscu montażu piasty i średnicę osi.

W niskich pieniądzach (~200zł) możesz szukać Novatec'a, w wyższych firmy typu Dartmoor czy NS, a w skrajnych brzegach Twojego budżetu znajdziesz Hope Pro 2 Evo i DT Swiss 350. Tylko rozmiar najważniejszy ;)
Anataxable
Posty: 5
Rejestracja: 12.02.2015 16:20:12
Kontakt:

Post autor: Anataxable »

135x10mm zdaje sie ze taki.

Mam kilka a raczej 2 typy

Octane one Orbital pro 270zl
Ns bikes rotary 300zl
Tylko pytanie czy wytrzymaja na majowych zawodach w bielsku?
ZEfiR
Posty: 64
Rejestracja: 18.12.2010 13:36:49
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: ZEfiR »

Podłączam się do pytania. Mam podobny problem, tylko znacznie skrócony budżet, bo do ok 300 zł. Z tej dwójki która będzie lepszym wyborem w stosunku ceny do jakości ( wiem że dart nie jest finezją ).

http://rowerowy.com/mtb/czesci/piasty/p ... art-veeone

http://rowerowy.com/sklep/czesci/piasty ... -o-orbital
Kubuś Puchatek jest panem sieci
Vinrael
Posty: 686
Rejestracja: 21.04.2013 15:14:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Vinrael »

Ani Dart ani NS nie są finezją, to podobne piasty ;)
Ogólnie z tych dwóch najlepiej jednak brać trzecią - Novateca d042sb ;p - cztery łożyska maszynowe, wszystko dobrze przemyślane i ogólnie wytrzymała piasta.
Jeśli trochę większy budżet - od siebie polecam Darta Revolt / Dart Revolt Pro. Na Revolcie pro już trochę jeżdżę i nie ma z nim żadnego problemu. Wytrzyma dużo, całkiem lekka, części do serwisu łatwo dostępne etc.
Później (czyt. za więcej pieniędzy) można się rozglądać za Hope Pro II Evo, jeszcze wyżej już zostają tylko jakieś Krzysie Króle etc...
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Revolta Pro od siebie też polecę - jako ciekawostka jest lzejsza od Hope Pro 2 Evo przy większych kołnierzach i większej ilości zapadek ;)
ZEfiR
Posty: 64
Rejestracja: 18.12.2010 13:36:49
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Re:

Post autor: ZEfiR »

Vinrael pisze:Ani Dart ani NS nie są finezją, to podobne piasty ;)
Ogólnie z tych dwóch najlepiej jednak brać trzecią - Novateca d042sb ;p - cztery łożyska maszynowe, wszystko dobrze przemyślane i ogólnie wytrzymała piasta.
Jeśli trochę większy budżet - od siebie polecam Darta Revolt / Dart Revolt Pro. Na Revolcie pro już trochę jeżdżę i nie ma z nim żadnego problemu. Wytrzyma dużo, całkiem lekka, części do serwisu łatwo dostępne etc.
Później (czyt. za więcej pieniędzy) można się rozglądać za Hope Pro II Evo, jeszcze wyżej już zostają tylko jakieś Krzysie Króle etc...


A sam Revolt bez "Pro" też dobrze ogarnie sprawę :?:
Kubuś Puchatek jest panem sieci
Vinrael
Posty: 686
Rejestracja: 21.04.2013 15:14:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Vinrael »

Też ogarnie. System przeniesienia napędu ten sam, tylko o jedno łożysko mniej niż w Pro i inny (ciut cięższy) korpus, tak to ta sama piasta.
ZEfiR
Posty: 64
Rejestracja: 18.12.2010 13:36:49
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Post autor: ZEfiR »

Cholera, tak się nakręciłem że zapomniałem że obręcze mam na 36 a nie na 32 otwory :x
Kubuś Puchatek jest panem sieci
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Re:

Post autor: MUSZEL »

Vinrael pisze:Też ogarnie. System przeniesienia napędu ten sam, tylko o jedno łożysko mniej niż w Pro i inny (ciut cięższy) korpus, tak to ta sama piasta.
Prawie. Bez Pro ma 24 pkt zaczepu, 6 pojedynczych zapadek na wspólnej sprężynie w systemie tradycyjnym. Pro ma 30 pkt zaczepu na 6 podwójnych niezależnych zapadkach w systemie Qlite (każda zapadka ma oddzielną sprężyne, łapie 2 ząbki na raz i umieszczone są w korpusie a nie bebenku). Ciekawy system, wzorowany na Superstar Tesla.
;)
sebonk
Posty: 1209
Rejestracja: 06.06.2005 00:55:02
Lokalizacja: kstaw
Kontakt:

Post autor: sebonk »

Dt swiss 350. Cenowo do przelkniecia oraz przyszlosciowo mozliwosc uzycia adapterow na rozne standardy
Miodożer.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość