Kąty trochę inne, wyżej suport odczuwalnie, reszta geo jak na zdjęciach ale kąt glówki jest teraz bardziej fabryczny. Tak jak normalnie tam masz drop offa 170 mm i damper 216 ze skokiem 180 tak teraz masz 888 z 200 mm i tył damper 222 i 200 mm skoku. Z tym że siedzisz już nieco wyżej jak mowilem

888 to dosyć wysoki amor więc damper 222 tam jeszcze podpasuje bez wielkiego psucia geo. Ale jak coś zawsze można odwrócić mosty ja na razie pozostaje przy takim ustawieniu bo nie jest źle i lubie mieć wyżej suport żeby nie ryż korbą ani nie chaczyć stopą co mi się zdarzyło pare razy. A odpowiedniej korby na 170 mm to też mi trudno znaleźć więc tak niechaj zostanie i korba 175 mm. Długo szukałem fotek kon z damperem 222, przygladalem sie, przymierzalem az sie zdecydowalem na taki i nie żałuję. Z resztą po cześci też powód tego że trudno znaleźć coś fajnego na 216 mm w dobrej cenie i używkę a 222 owszem.