Wolna Dyskusja Użytkowników
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 11.05.2015 13:52:40
- Kontakt:
Ja muszę mieć cały gwint by z dwóch stron korka w Travisie złapać tymi nakrętkami. To ma być wentyl do mojego AirAssista
.
A tak to dzisiaj pracowałem nad naprawą pękniętego haka od mocowania osi. I wygrałem.
Użyłem blachy, wiertła, gwintowników, śrubki, dwóch innych śrubek i dwuskładnikowej żywicy epoksydowej. Jak wszystko wyschnie to pomaluję i pokażę.
A jak puncowa szosa?
I co u reszty z Was?

A tak to dzisiaj pracowałem nad naprawą pękniętego haka od mocowania osi. I wygrałem.
Użyłem blachy, wiertła, gwintowników, śrubki, dwóch innych śrubek i dwuskładnikowej żywicy epoksydowej. Jak wszystko wyschnie to pomaluję i pokażę.
A jak puncowa szosa?
I co u reszty z Was?
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
Weź pod uwage że takie wentyle są robione masowo i mało precyzyjnie, więc dopasowanie nakrętki lub uszczenienie tego może Ci sprawić problem. Wiem bo obróbka specjalna metalu to moja branża a zwłaszcza "gwintowanie".
Zresztą nawet gdy przerabiasz damper pod wentyl samochodowy to masz identyczny problem pasowania. Kupisz dobry porządny gwintownik/wygniatak a potem ch*ja bo różnica w tolerancji jest ogromna.
A co do mojej szosy to dzisiaj wyjechała na testy
Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Zresztą nawet gdy przerabiasz damper pod wentyl samochodowy to masz identyczny problem pasowania. Kupisz dobry porządny gwintownik/wygniatak a potem ch*ja bo różnica w tolerancji jest ogromna.
A co do mojej szosy to dzisiaj wyjechała na testy

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Uszczelnienie mam już dawno przemyślane i dziecinnie proste.
Lukaj:
Korek amora bez regulacji twardości jest pusty w środku. Zatem biorąc wentylek gwintowany po całej długości, wystarczy, że wywiercę otwór w jego środku.
Wentylek na odpowiedniej wysokości zablokuję tymi takimi pierścionkami, którymi się go blokuje w rawce by się nie chciał schować. Jeden od środka, jeden od zewnątrz i wentylek już nie będzie chciał uciec.
A przestrzeń dookoła tego co włazi do środka w korku, zalewam żywicami epoksydowymi, bądź innym budaprenem. I problem szczelności mam z głowy. Bez precyzyjnych gwintowników czy innych drogich narzędzi. W sumie to tylko z jednym wiertłem
.
Dokładnie tak:

A jeszcze z ciekawostek... Jadę sobie parę dni temu rowerkiem do domku, mijam zestaw kontenerów na śmieci i widzę na klapie stoi sobie...
Kask.
Pomyślałem, że skoro ktoś postawił na wierzchu, to jak to między społecznością sąsiedzką, ktoś ma coś dobrego czego już nie użyje to nie pakuje do śmietnika a zostawia innym opcję zabrania.
No to się zainteresowałem, co to za kask.
Biorę w łapkę, patrzę, inmoldowo zrobiony. Czyli już nie badziewiak z Lidla. Regulacja tyłu pokrętłem, wykonanie ładne. Stan... Nieużywany. I to widać. Leżał i leżał, potem leżał w garażu o czym świadczy zaciek z rdzy w tylnej części.
Bell Crossfire.
Jeszcze z nalepkami, jakby dopiero ze sklepu wyszedł. Niespecjalnie wysoka półka ale całkiem znośny kask do XC. I za darmo
.
Już wyprałem bebechy, umyłem całość. Zostało pomalować na jakieś bardziej męskie kolory bo jest w damskiej kolorystyce. Ładny biały w niebieskie kwiatki
.
Czekam teraz czy któryś z sąsiadów nie wystawi mi jakiegoś Demo Dh albo innego 888
.
Lukaj:
Korek amora bez regulacji twardości jest pusty w środku. Zatem biorąc wentylek gwintowany po całej długości, wystarczy, że wywiercę otwór w jego środku.
Wentylek na odpowiedniej wysokości zablokuję tymi takimi pierścionkami, którymi się go blokuje w rawce by się nie chciał schować. Jeden od środka, jeden od zewnątrz i wentylek już nie będzie chciał uciec.
A przestrzeń dookoła tego co włazi do środka w korku, zalewam żywicami epoksydowymi, bądź innym budaprenem. I problem szczelności mam z głowy. Bez precyzyjnych gwintowników czy innych drogich narzędzi. W sumie to tylko z jednym wiertłem

Dokładnie tak:

A jeszcze z ciekawostek... Jadę sobie parę dni temu rowerkiem do domku, mijam zestaw kontenerów na śmieci i widzę na klapie stoi sobie...
Kask.
Pomyślałem, że skoro ktoś postawił na wierzchu, to jak to między społecznością sąsiedzką, ktoś ma coś dobrego czego już nie użyje to nie pakuje do śmietnika a zostawia innym opcję zabrania.
No to się zainteresowałem, co to za kask.
Biorę w łapkę, patrzę, inmoldowo zrobiony. Czyli już nie badziewiak z Lidla. Regulacja tyłu pokrętłem, wykonanie ładne. Stan... Nieużywany. I to widać. Leżał i leżał, potem leżał w garażu o czym świadczy zaciek z rdzy w tylnej części.
Bell Crossfire.
Jeszcze z nalepkami, jakby dopiero ze sklepu wyszedł. Niespecjalnie wysoka półka ale całkiem znośny kask do XC. I za darmo

Już wyprałem bebechy, umyłem całość. Zostało pomalować na jakieś bardziej męskie kolory bo jest w damskiej kolorystyce. Ładny biały w niebieskie kwiatki

Czekam teraz czy któryś z sąsiadów nie wystawi mi jakiegoś Demo Dh albo innego 888

Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Cześć, cześć. Co tam słychać ciekawego?
U mnie sobota pełną parą. Rowery przewietrzone, nigdzie daleko. Rekreacyjnie pojechałem do "Casto" to barendy do BH i szosy, zmieniłem klamki, kierownice na streetową i dociąłem ją do 490mm. Wywaliłem też przednią przerzutke i blat, zostawiłem jedynie tylną i powiem Wam że linia łańcucha wyszła całkiem spoko na kasecie (wolnobiegu) sześciorzędowej.
Ogólnie rzecz biorąc wyszed taki new-school, mnie się ogólnie podoba.
Na dole macie link dla zainteresowanych, a ja ide montować owijkę
http://www.pinkbike.com/photo/12263354/
U mnie sobota pełną parą. Rowery przewietrzone, nigdzie daleko. Rekreacyjnie pojechałem do "Casto" to barendy do BH i szosy, zmieniłem klamki, kierownice na streetową i dociąłem ją do 490mm. Wywaliłem też przednią przerzutke i blat, zostawiłem jedynie tylną i powiem Wam że linia łańcucha wyszła całkiem spoko na kasecie (wolnobiegu) sześciorzędowej.
Ogólnie rzecz biorąc wyszed taki new-school, mnie się ogólnie podoba.
Na dole macie link dla zainteresowanych, a ja ide montować owijkę

http://www.pinkbike.com/photo/12263354/
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
No ty Puncu ogólnie wiesz co u mnie też się pochwalę :P
Generalnie mój ostry holender już prawie jeździ... Brakuje mi klinu do mostka ale będzie w poniedziałek
Z prawie połowy ramy już lakier zdjęty i pozbyłem się luzu na sterach
Przyciąłem kierownicę ze wzniosem i wykręciłem ją w dół bo mostek też ma wznios i wyszło super chodź myślałem, że będzie dupa :P I oprócz sciągania lakieru i malowania na nowo czeka mnie jeszcze malowanko, smarowanko, wymiana gejuszków, montaż hamulca oraz wolnobiegu :p
Generalnie mój ostry holender już prawie jeździ... Brakuje mi klinu do mostka ale będzie w poniedziałek


Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
McGarry poszedł po bandzie..
http://www.vitalmtb.com/videos/member/K ... =spotlight
http://www.vitalmtb.com/videos/member/K ... =spotlight
http://www.pinkbike.com/u/bizon1807/
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
Specialized Demo 8 2010 + Rock Shox Boxxer Team 2011
A ja naprawiłem ten pęknięty hak koła, I to tak, że już sie nie boję pęknięcia. A nawet za bardzo nie widać by coś było robione. Dostałem u wulkanizatora wentyl i sobie go na dniach zamontuję.
A potem wrócę z "wywczasów", na których jestem i będę grau w gre. Wiedźmina. Na maksymalnych detalach. Muahahaha!
A potem wrócę z "wywczasów", na których jestem i będę grau w gre. Wiedźmina. Na maksymalnych detalach. Muahahaha!
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Co tam Ciekawego u Was, hultaje?
Ja się chwilowo bujam po Częstochowie, czekam aż mi samochód naprawią, bo pod Częstochową jest jeden z dwóch dobrych warsztatów (na południu Polski) specjalizujących się w amerykańskich (zachciało mi się) samochodach i liczę, że w końcu uleczą mojego dziada. Ale to musi potrwać. W tym czasie mieszkam u kolegi z czasów studiów, więc oczywiście wziąłem ze sobą rower
. I z jego pomocą, jadąc sobie przez park pod Jasną Dziurą, poznałem tak niesamowitą kobietę, że czuję się jakbym miał znowu piętnaście lat
. Nie będę narzekał z tego powodu
.
No i muszę jaką w miarę ambitną oponkę na tył wymyślić, bo Kenda Kolossal jest już niemal semi slickiem.
Jeździ któryś tubeless? Z chęcią pozbyłbym się półkilowej dętki (ścianka 1,75 czy 2,25 - nie pamiętam) z wnętrza tylnego koła. Tylko boję się, że zaraz flaka złapię. A od DZIEWIĘCIU LAT nie miałem. Mimo, że zdarzało się zadupić o naprawdę ostrokrawędziste schody aż się rawka wygięła
.
Ja się chwilowo bujam po Częstochowie, czekam aż mi samochód naprawią, bo pod Częstochową jest jeden z dwóch dobrych warsztatów (na południu Polski) specjalizujących się w amerykańskich (zachciało mi się) samochodach i liczę, że w końcu uleczą mojego dziada. Ale to musi potrwać. W tym czasie mieszkam u kolegi z czasów studiów, więc oczywiście wziąłem ze sobą rower



No i muszę jaką w miarę ambitną oponkę na tył wymyślić, bo Kenda Kolossal jest już niemal semi slickiem.
Jeździ któryś tubeless? Z chęcią pozbyłbym się półkilowej dętki (ścianka 1,75 czy 2,25 - nie pamiętam) z wnętrza tylnego koła. Tylko boję się, że zaraz flaka złapię. A od DZIEWIĘCIU LAT nie miałem. Mimo, że zdarzało się zadupić o naprawdę ostrokrawędziste schody aż się rawka wygięła

Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Nie popadaj ze skrajności w skrajność. Kup normalną dętkę na przykład od Schwalbe, 190g waży zwykła standardowa a kosztuje 18zł. Katuje taką od ponad pół roku i jestem bardzo zadowolony 
Mi osobiście zabił entuzjazm jeden "kolarz". Zwrócił mi uwage, że moja rama jest po solidnym dzwonie czego nie dostrzegłem przy kupnie. Jutro spróbuje coś załatwić.
Po przejrzeniu allegro znalazłem taką samą rame z widelcem za 150zł.
Poważnie się nad nią zastanawiam. Drugą opcją jest składanie od podstaw podobnego roweru na singlu ale na porządnych częściach, a tego obecnego potraktować jako potocznie mówiąc szczura.
No a Big Hit i Hornet czekają na przeplatanie kółek. Ale mi się nie chce, a Ruda nie potrafi

Mi osobiście zabił entuzjazm jeden "kolarz". Zwrócił mi uwage, że moja rama jest po solidnym dzwonie czego nie dostrzegłem przy kupnie. Jutro spróbuje coś załatwić.
Po przejrzeniu allegro znalazłem taką samą rame z widelcem za 150zł.
Poważnie się nad nią zastanawiam. Drugą opcją jest składanie od podstaw podobnego roweru na singlu ale na porządnych częściach, a tego obecnego potraktować jako potocznie mówiąc szczura.
No a Big Hit i Hornet czekają na przeplatanie kółek. Ale mi się nie chce, a Ruda nie potrafi

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Wypadałoby się pożegnać skoro zabierasz się za Wiedźmina 
Ja, a raczej my ratujemy nasze biedne stare hołpy. Mi po ostatnim wypadzie w las odwróciło lewą klamkę na prawą stronę
Patenty działają najdłużej, dlatego obecnie klamke trzyma gumka do włosów
a naprawa sama w sobie nie jest ani trudna ani droga, Musze wymienić seger trzymający tłoczek.
Za to kumpel musi kupić dosłownie każdą uszczelkę... A no i przywiózł mi od Kaliego część do dampera, która jest w dużo lepszym stanie. Na dniach podjadę mu podziękować

Ja, a raczej my ratujemy nasze biedne stare hołpy. Mi po ostatnim wypadzie w las odwróciło lewą klamkę na prawą stronę


Za to kumpel musi kupić dosłownie każdą uszczelkę... A no i przywiózł mi od Kaliego część do dampera, która jest w dużo lepszym stanie. Na dniach podjadę mu podziękować

Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości