Drobne pytania rowerowe
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Odp: Drobne pytania rowerowe
A jak ja się zapytałem o wycenę mojego roweru to od razu mój post został usunięty:-|(nie chcę rozpoczynać kłótni, więc nie potrzebuję odp.
)

UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Odp: Drobne pytania rowerowe
Oj tam, oj tam
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
Re: Drobne pytania rowerowe
Też mam pytanie. Jaką grubość ma mieć podkładka do przerzutki Zee + manetka Sram?
Tapnięte z mojej Nokii 3310
Tapnięte z mojej Nokii 3310
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 128
- Rejestracja: 22.07.2014 11:10:12
- Lokalizacja: Sułkowice (okolice Krakowa)
- Kontakt:
Re: Drobne pytania rowerowe
nie nie wystarczy, bo mi nikt nie odpowiedział na żaden z nich...
Ja Ci Sarna odpowiem. To bardzo dobry sprzęt. Przed minutą, specjalnie dla Ciebie zadzwoniłem do kolegi ze sklepu rowerowego, który na Trekach zęby zjadł.
Padło wiele słów, wiele pozytywów. Dla skrócenia w punktach:
-świetna freeridówka
-ciut za mało skoku (180) na potężniejsze DH choć w zupełności dość na FR
-kąt główki bardziej FR niż DH
-kąt sztycy bez tragedii, dajesz siodło do góry i jeszcze gdzieś się dasz radę czasem wdrapać
-niespecjalnie długa, przez to dość zwrotna
-bardzo wytrzymała i sztywna
Wada:
-kabel tylnego hamulca podchodzi w okolice zapinacza siodła przy głębszym ugięciu zawieszenia. Jak się zahaczy to można go nawet urwać. Wystarczy z reguły trytytkami jakoś czepić ten kabel by się tam nie majtał, lub odwrócić/zabezpieczyć jakoś zapinacz. Ewentualnie puścić jakoś w okolicach dolnej rury ale z tym jest więcej kombinacji by przewód prawidłowo pracował.
Proszę.
Padło wiele słów, wiele pozytywów. Dla skrócenia w punktach:
-świetna freeridówka
-ciut za mało skoku (180) na potężniejsze DH choć w zupełności dość na FR
-kąt główki bardziej FR niż DH
-kąt sztycy bez tragedii, dajesz siodło do góry i jeszcze gdzieś się dasz radę czasem wdrapać
-niespecjalnie długa, przez to dość zwrotna
-bardzo wytrzymała i sztywna
Wada:
-kabel tylnego hamulca podchodzi w okolice zapinacza siodła przy głębszym ugięciu zawieszenia. Jak się zahaczy to można go nawet urwać. Wystarczy z reguły trytytkami jakoś czepić ten kabel by się tam nie majtał, lub odwrócić/zabezpieczyć jakoś zapinacz. Ewentualnie puścić jakoś w okolicach dolnej rury ale z tym jest więcej kombinacji by przewód prawidłowo pracował.
Proszę.
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Kwiat:
Jak dasz po podkładce z obu stron piasty, to może przerzutka nie obsłużyć najlżejszych biegów bo zwyczajnie do nich nie sięgnie.
Jeśli dasz tylko od strony tarczy tulejkę czy coś, to będziesz musiał wjechać zaciskiem hamulca kawał drogi do środka. Czyli dłuższe śruby i podkładki między adapter a haki w ramie. Wtedy z kolei hamulec będzie nieco w nieprzyjemniej dla siebie pozycji. Ale z dwojga złego jakiś czas można tak pojeździć. Najlepiej by było ile się da dać od strony kasety, tak by przerzutka sięgała do wszystkich biegów, a jak najmniej od strony tarczy.
Choć można też dać po podkładce miedzy tarczę a piastę na wszystkich sześciu punktach. To w niczym nie zaszkodzi. Byle nie więcej jak jakieś 2mm. No i byś musiał dokładnie równe podkładki dać, by tarcza nie pływała. Ale to jest w pełni wykonalne.
Ewentualnie do tokarza i nowe, szersze konusy wytoczyć. Tak jak w piastach NS masz dwa zestawy konusów: na 150 i 157.
A skoro różnią się tylko konusami, to podejrzewam, ze pozycja tarczy będzie się zgadzać jak dasz podkładki i zacisk będzie siedział prawidłowo i wszystko będzie cacy
.
Jak dasz po podkładce z obu stron piasty, to może przerzutka nie obsłużyć najlżejszych biegów bo zwyczajnie do nich nie sięgnie.
Jeśli dasz tylko od strony tarczy tulejkę czy coś, to będziesz musiał wjechać zaciskiem hamulca kawał drogi do środka. Czyli dłuższe śruby i podkładki między adapter a haki w ramie. Wtedy z kolei hamulec będzie nieco w nieprzyjemniej dla siebie pozycji. Ale z dwojga złego jakiś czas można tak pojeździć. Najlepiej by było ile się da dać od strony kasety, tak by przerzutka sięgała do wszystkich biegów, a jak najmniej od strony tarczy.
Choć można też dać po podkładce miedzy tarczę a piastę na wszystkich sześciu punktach. To w niczym nie zaszkodzi. Byle nie więcej jak jakieś 2mm. No i byś musiał dokładnie równe podkładki dać, by tarcza nie pływała. Ale to jest w pełni wykonalne.
Ewentualnie do tokarza i nowe, szersze konusy wytoczyć. Tak jak w piastach NS masz dwa zestawy konusów: na 150 i 157.
A skoro różnią się tylko konusami, to podejrzewam, ze pozycja tarczy będzie się zgadzać jak dasz podkładki i zacisk będzie siedział prawidłowo i wszystko będzie cacy

Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Obawiam się że
Rozumiem że może nie tyczyć się tej przykrywki, ale pare osób już dostało po dupie za prośby tego typu.
Kod: Zaznacz cały
Na forum obowiazuje calkowity zakaz umieszczania jakichkolwiek ogloszen wlacznie z ogloszeniami "pod przykrywka", czyli np. prosba o wycene roweru.
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
ok to kasuje, szkoda. Swoją drogą ten punkt stoi w sprzecznosci z działem "sprzedam" gdzie są same ogłoszenia
bo napisane jest że zakaz ogłoszeń obowiązuje na FORUM(całym domyślnie). To nie jest ogłoszenie pod przykrywką bo wycena nie oznacza tego że zdecydowałem sie już wystawić na sprzedaż. A nie zdecydowałem się. Niech ich "prawnik z wall street" poprawi regulamin.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość