Na chłopski rozum to raczej z większej 150 na mniejszą 135 raczej się nie uda za pomocą żadnej podkładki. Może z mniejszej na większą.
Tutaj masz o tym wątek: http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?p=1057135
Chodzi mi o te kolka, jest napisane ze da sie je przerobic tylko nie wiadomo jak... Byc moze jest tam wlasnie podkladka 1,5cm?
Edit: znalazlem cos takiego:
Dane techniczne:
# szerokość 150mm-po zdjęciu kołnierza dystansującego-135mm (z pływającym zaciskiem hamulca)
# pod oś QR 12MM
A wiec czy taka piasta po zdjeciu tego kolnierza weszlaby w haki 12x135?
A jakim cudem jak sam korpus piasty jest szerszy?
A bębenek ma tę samą szerokość zawsze.
Na moje oko nielogiczne, chyba, ze korpus piasty jest wąski jak na 135.
Ja przerobiłem 142 na 135 ale w nich jest taki sam korpus.
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
W piaście 150 inne masz inne wszystkie wymiary po stronie tarczy. Czyli inne umiejscowienie tarczy hamulcowej względem zacisku/ uchwytu w ramie. Nie ma i nie może być konwersji między tymi systemami. Piasta o której mowa ma zdejmowaną tuleję między hakiem a łożyskiem w korpusie co umożliwia w niektórych ramach (Konach na pewno) zamontowanie pływającego zacisku hamulca. Bez tej tulei zdaje się że faktycznie piasta ma 135mm ale nie jest to równoznaczne ze standardem 135x12.