Cześć!
Od pewnego czasu marzy mi się rower uniwersalny, który umożliwi mi podjazdy i pozwoli poszaleć na zjeździe. Zastanawiam się w związku z tym czy nie zmienić mojej dotychczasowej ramy na SX'a wspomnianego w tytule tematu. Co do jej możliwości na zjazdach nie mam wątpliwości, jednak w internetach opinie dot. właściwości podjazdowych tej ramy są mocno podzielone - jedni twierdzą, że w ogóle nie nadaje się do jazdy pod górkę, inni że od biedy radę da, a jeszcze kolejni że można na niej podjechać wszystko co się zamarzy i ogólnie że jest super uniwersalna. Stąd moje pytanie - głównie do osób które miały z tą ramą do czynienia w praktyce na dłużej niż rundka po parkingu - jak to jest z tym SX'em? Ogarnie to wszechstronną jazdę, czy lepiej odpuścić i zbierać złotówki na jakąś nowoczesną maszynę do enduro?
Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam!
Specialized SX Trail 2010 a podjazdy?
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
- Kontakt:
generalnie sx to mocna i dość ciężka rama, brak możliwości zainstalowania dampera innego niż rc4/dhx w zależności czy to 09/10. na powietrzu może my dało radę ale musiałbyś sobie wykołować linki,ktorych nie ma w sprzedaży..a spręzynowy fox będzie bujal,chyba że zasuniesz sprężyne 800lbs
mam 2 egzemplarze. s i l. ska na dirt z 55 , large z 888. moim zdaniem kompletnie nie nadaje się ani na dluższe wycieczki,ani tym bardziej na podjazdy.
jesli zadasz konkretne pytania-to postaram się odpowiedzieć. ogolnie-jesli to ma być enduro/mountain - to znacznie lepszym rozwiązaniem bedzie model enduro,lub stara wersja sx-a sprzed 2009r. - na zjazdach też sobie poradzą.
mam 2 egzemplarze. s i l. ska na dirt z 55 , large z 888. moim zdaniem kompletnie nie nadaje się ani na dluższe wycieczki,ani tym bardziej na podjazdy.
jesli zadasz konkretne pytania-to postaram się odpowiedzieć. ogolnie-jesli to ma być enduro/mountain - to znacznie lepszym rozwiązaniem bedzie model enduro,lub stara wersja sx-a sprzed 2009r. - na zjazdach też sobie poradzą.
Jak kolega wyżej jestem posiadaczem SX i z Jego opinią się nie zgodzę. Naparzam na swoim secie Sx 2010 + Marzo 55 podjazdy baz jakiego kolwiek problemu, ba wycieczki po 60-80 km są na porządku dziennym.
Co do mocowania dampera też się nie zgodzę , bo w swojej ramie bez problemu zamontowane miałem rp2 i dhx air.
Co do mocowania dampera też się nie zgodzę , bo w swojej ramie bez problemu zamontowane miałem rp2 i dhx air.
hmmm.co by to wpisac??:p
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 22.10.2014 17:54:10
- Kontakt:
bo pewnie masz mała wersję sx-a ta na powietrze z małym skokiem ,dedykowaną zresztą do 4x/slope...chodzi o to że z coila nie przejdziesz na air bez odpowiedniego fragmentu ramy..jesli nadal twierdzisz inaczej-to znaczy że ściemniasz. poza tym jesteś skazany na foxa- bo ów fragment ramy/link nie ma uniwersalnego ksztaltu... i nie załozysz tam żadnej innej marki.
o ktorej wersji mowa. 120 czy 170mm?
zresztą zdaje się w 2010 nie bylo już tej małej wersji. została tylko 170 coil.
o ktorej wersji mowa. 120 czy 170mm?
zresztą zdaje się w 2010 nie bylo już tej małej wersji. została tylko 170 coil.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość