66 RC problem z regulacjami
Masz tylko jedną iglicę tak?
Generalnie dałoby się coś z tego wykrzesać prawdopodobnie szczególnie jeśli jeden tłumik jest kompletny. Ten z ułamanym gwintem raczej już nie będzie pracował o ile nie znajdziesz nowej iglicy.
Jeśli uda ci się poskładać tłumik odpowiedzialny za odbicie(ten bez dziurek w środkowej części) to w sumie odzyskasz 90% amortyzatora.
Tłumik kompresji odżyje jeśli wsadzisz do niego iglicę albo coś co będzie ją emulowało(z końcówką podobną do oryginalnej. Wałek alu/stal o średnicy tak jak iglica w najszerszym punkcie + pilnik.
Chociaż nie jestem 100% pewny czy tak prosto bo iglica chyba ma gwint tak jakby na zewnątrz(wystaje ponad największą niegwintowaną średnicę) więc trzeba by obrobić całość poza gwintem.
Generalnie da się to zrobić posiadając odrobinę wiedzy i pomysłu. No i gwintownik do gwintu w popychaczu, narzynkę do gwintu na popychaczu oraz narzynkę do gwintu na iglicy.
Gregorio na pewno ci nie zaproponuje takiej zabawy bo szkoda im czasu.
Generalnie dałoby się coś z tego wykrzesać prawdopodobnie szczególnie jeśli jeden tłumik jest kompletny. Ten z ułamanym gwintem raczej już nie będzie pracował o ile nie znajdziesz nowej iglicy.
Jeśli uda ci się poskładać tłumik odpowiedzialny za odbicie(ten bez dziurek w środkowej części) to w sumie odzyskasz 90% amortyzatora.
Tłumik kompresji odżyje jeśli wsadzisz do niego iglicę albo coś co będzie ją emulowało(z końcówką podobną do oryginalnej. Wałek alu/stal o średnicy tak jak iglica w najszerszym punkcie + pilnik.
Chociaż nie jestem 100% pewny czy tak prosto bo iglica chyba ma gwint tak jakby na zewnątrz(wystaje ponad największą niegwintowaną średnicę) więc trzeba by obrobić całość poza gwintem.
Generalnie da się to zrobić posiadając odrobinę wiedzy i pomysłu. No i gwintownik do gwintu w popychaczu, narzynkę do gwintu na popychaczu oraz narzynkę do gwintu na iglicy.
Gregorio na pewno ci nie zaproponuje takiej zabawy bo szkoda im czasu.
Re: 66 RC problem z regulacjami
Gregorio wywiązało się z zadania w 100 %. Amor oddany w pon po południu a odebraliśmy go we wtorek po południu.
- skok zmieniony na 170mm
- Wymieniony nowy tłumik
- olej
- wszystkie uszczelki
- wentyl
- kulki od regulacji
Koszt 500 zł
Ogólnie cały serwis
Amor chodzi super - jak nowy. Myślę, że bardziej się to opłacało niż zakup nowego amorka.
Dzięki wszystkim za pomoc.
- skok zmieniony na 170mm
- Wymieniony nowy tłumik
- olej
- wszystkie uszczelki
- wentyl
- kulki od regulacji
Koszt 500 zł
Ogólnie cały serwis
Amor chodzi super - jak nowy. Myślę, że bardziej się to opłacało niż zakup nowego amorka.
Dzięki wszystkim za pomoc.
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23.07.2015 02:18:28
- Lokalizacja: Cambridgeshire, UK
- Kontakt:
A na gwint w ogóle nachodzić? Jak tak to dokręcasz tyle ile wejdzie bez oporu, nakręcasz regulator i odkręcasz tą czerwoną nakrętkę tak aby skontrować z regulatorem, nic na silę, wszystko palcami. Z kontrą też nie przesadź bo zniszczysz gwint.
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23.07.2015 02:18:28
- Lokalizacja: Cambridgeshire, UK
- Kontakt:
Re: 66 RC problem z regulacjami
Tak, to stuknięcie to sprężyna 
Tapnięte z mojej Nokii 3310

Tapnięte z mojej Nokii 3310
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości