rst gila tuning(szukam opisu)
rst gila tuning(szukam opisu)
siema. 1.dowiedzialem sie ze jest mozliwe przerobic gile na chyba 120 skoku i kapiel olejowa. jezeli ktos ma jakies informacje na ten temat do prosze o opis:] 2.co mam zrobic zeby przedluzyc zywotnosc rstka? z gry dziekuje....
-
- Posty: 1001
- Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
- Lokalizacja: KrK
- Kontakt:
siema. To bedzie tak: Rozkrecasz amora i wołasz tate, łapiecie sprezyny czy tam elastomery i ciagniecie na maxa w kazda strone, po tym prostym zabiegu masz juz wiecej niz 100mm skoku. Teraz, czas na olej, wiec idziesz do sklepu i prosisz "Kujawski" z pierwszego tłoczenia, wracasz do domu, wlewasz do środka, montujesz wszystko i skrecasz i juz masz 1200mm skoku w kapieli olejowej.
Zywotnosc? Dbaj o witaminy, wsyp mu czasem do kujawskiego jakies C, B i E, albo kilka pastylek Centrum. Jak sie przeziebi daj mu Coldrex i niech lezy pod kocem.
And That's The Way The Cookie Crumbles.
Zywotnosc? Dbaj o witaminy, wsyp mu czasem do kujawskiego jakies C, B i E, albo kilka pastylek Centrum. Jak sie przeziebi daj mu Coldrex i niech lezy pod kocem.
And That's The Way The Cookie Crumbles.
-
- Posty: 1001
- Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
- Lokalizacja: KrK
- Kontakt:
pewnie ze mozna
to tak potrzebna jest gila
Szlifierka np Boscha
spawarka
i zlomowisko
i troche kluczy
idziesz na zlomowisko i szukasz starej ciezarowki np Star
Wyciagasz z niej przednie amortyzatory wazne zeby byly sprezyno-olejowe
zabierasz te 2 amortyzatory 23kg kazdy dajesz piwko gosciowi ze zlomu i wracasz do domu
odcinasz haki dolne od gili i golenie przy koronie
z amorow od stara wyciagasz sprezyny one sa tak twrde bez sprezyn ze daje rade nastepnie spawasz dolne haki do jednego konca amora a korone do drugiego konca
i masz za piwko amora ktory ma 200mm skoku i wazy niecałe 50 kg.
to tak potrzebna jest gila
Szlifierka np Boscha
spawarka
i zlomowisko
i troche kluczy
idziesz na zlomowisko i szukasz starej ciezarowki np Star
Wyciagasz z niej przednie amortyzatory wazne zeby byly sprezyno-olejowe
zabierasz te 2 amortyzatory 23kg kazdy dajesz piwko gosciowi ze zlomu i wracasz do domu
odcinasz haki dolne od gili i golenie przy koronie
z amorow od stara wyciagasz sprezyny one sa tak twrde bez sprezyn ze daje rade nastepnie spawasz dolne haki do jednego konca amora a korone do drugiego konca
i masz za piwko amora ktory ma 200mm skoku i wazy niecałe 50 kg.
A tam
-
- Posty: 1001
- Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
- Lokalizacja: KrK
- Kontakt:
Odpie.... sie od Deathwitch'a bo on i raszta osób wypowiadających sie osób w tym temacie ma racje. Powodzenia z tym tuningiem Gili, uważaj bo sie sie uda kur... a nawet jeśli, to jak skoczysz pare razy to wypier.... ci z niej korki do regulowania twardosci i walną cie prosto w czoło
The Power Is On Your Side !!!
polewam
juz trzese portkami, nie slucham metalu bo metale to paly i cioty, a taki wazny to jeste ku**a na forum pedalku... i lepiej zapoznaj sie z kapela screwdriver! nara
przerobi to sie go da i to dosyc prosto tylko opisu ci nie zapodam bo to już dawno temu robił kumpel ale po takież przeróbce bądz pewny że przy pierwszej glebie możesz amora rozwalic bo on nie wytrzyma takich sił pozatym bedzie miał kosmiczne luzy
u nas zrobili kolesiowi z RST ZETY TL który ma 89 mm skoku zabawke która miała 150 ale szybko sie to rozwali(ło)
u nas zrobili kolesiowi z RST ZETY TL który ma 89 mm skoku zabawke która miała 150 ale szybko sie to rozwali(ło)
gg 2566246
my ride - http://www.tinyurl.pl?YVxi0Awr
my ride - http://www.tinyurl.pl?YVxi0Awr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości