High Roller 2 nie trzyma na zakrętach.
High Roller 2 nie trzyma na zakrętach.
Mam na przodzie Maxxis DHF 42a ST i z tyłu High Roller 2 42a ST i ucieka mi dupa na zakrętach, tzn, nie trzyma dobrze i pojawia się poślizg przy kładzeniu sie w zakretach. Wymiana na DHR 2 załatwi sprawę ? Czy zamienić opony i dać HR 2 na przód a DHF na tył ? Jeżeli DHR 2 to jaką wersje by chyba sa z 3 albo i 4 ?
Chłopcze abym ja to wiedział
Nie mam pompki na te posrane wentyle francuskie a samochodowych nie założe bo nie wchodzą... Zawsze pompowałem na "oko" i byłem zadowolony
Nigdy nie miałem problemów z oponami, tylko ostatnio coś nie halo. Po za tym nie mam pompki abym mógł zobaczyć ciśnienie. Jakich używacie pompek, może ktoś coś poradzić do 200zł, jakas stacjonarna ?


Ucieka Ci super miękki High Roller. Najmiększa mieszanka Maxxisa 42a SuperTacky.
Może być:
-Za duże ciśnienie
-Zła technika
-Zły dobór opony do warunków
-To wcale nie uciekająca opona a na przykład wiotki wahacz czy inne tego typu zabawy
Nie wiem, jedyne co mi przychodzi do głowy jeśli wykluczysz wszystkie opcje wyżej to założenie Miniona DHF 2.5 42a SuperTacky na tył i obcięcie bloczków jeśli jeździsz w mokrych/luźnych warunkach.
Jeśli masz sprężarkę na której mógłbyś sprawdzić ciśnienie a jedyną przeszkodą jest wentylek... Kup przejściówkę. Za 4 złote na rowerowy.com
http://rowerowy.com/sklep/czesci/detki/ ... prod/av-dv
Jeśli nie masz sprężarki... Kup tą przejściówkę i ogień na stację Orlenu z kompresorem
Może być:
-Za duże ciśnienie
-Zła technika
-Zły dobór opony do warunków
-To wcale nie uciekająca opona a na przykład wiotki wahacz czy inne tego typu zabawy
Nie wiem, jedyne co mi przychodzi do głowy jeśli wykluczysz wszystkie opcje wyżej to założenie Miniona DHF 2.5 42a SuperTacky na tył i obcięcie bloczków jeśli jeździsz w mokrych/luźnych warunkach.
Jeśli masz sprężarkę na której mógłbyś sprawdzić ciśnienie a jedyną przeszkodą jest wentylek... Kup przejściówkę. Za 4 złote na rowerowy.com
http://rowerowy.com/sklep/czesci/detki/ ... prod/av-dv
Jeśli nie masz sprężarki... Kup tą przejściówkę i ogień na stację Orlenu z kompresorem

Wydaje mi sie że własnie że ta opona na mokre nie bardzo. Spróbuję z innym ciśnieniem, być moze za dużo oczekuję od zwykłej gumki
Niby Shorty jest dobry na błotko
No nic pobawię się w wek w malmedy i zobacze co uda mi sie wyrzezbić. Jak nie to wróce tu
A co do przejściówki : ta podejdzie pod pomkę do amortyzatora ?
https://www.bike-components.de/de/SKS/V ... AV-p27530/
I pytanie podstawowe, jakie ciśnienia polecacie do opon ?



https://www.bike-components.de/de/SKS/V ... AV-p27530/
I pytanie podstawowe, jakie ciśnienia polecacie do opon ?
Nie ma powodu aby miała przejściówka nie spasować 
Jakie ciśnienie? Zależy choćby od Twojej wagi, stylu jazdy etc. Musisz znaleźć pomiędzy łapaniem snejków a niszczeniem obręczy to na start. Później musisz wybrać optymalnie między trakcją a prędkością toczenia. Na to niestety nie ma idealnej recepty.

Jakie ciśnienie? Zależy choćby od Twojej wagi, stylu jazdy etc. Musisz znaleźć pomiędzy łapaniem snejków a niszczeniem obręczy to na start. Później musisz wybrać optymalnie między trakcją a prędkością toczenia. Na to niestety nie ma idealnej recepty.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
- Kontakt:
Re: High Roller 2 nie trzyma na zakrętach.
Osobiście rzadko przekraczam 28 psi ~ 1,9 bara z tyłu (85kg wagi).
Niestety obręcz dostaje w dupę, ale coś za coś.
Niestety obręcz dostaje w dupę, ale coś za coś.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
- Kontakt:
Re: High Roller 2 nie trzyma na zakrętach.
Bierz super tacky 42a albo 60a, ja osobiście mam 60a i jest bardziej przyczepna niż minion dhf 2.35 42a.
Ale teraz wziąłbym 42a, zużycie podobne.
Ale teraz wziąłbym 42a, zużycie podobne.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 27.11.2014 01:25:55
- Kontakt:
Re: High Roller 2 nie trzyma na zakrętach.
To zamów w innym sklepie.
Bierz 2ply (wiem że ciężka, ale nie będziesz przebijał dętki).
Bierz 2ply (wiem że ciężka, ale nie będziesz przebijał dętki).
Nie ma zjazdowych maxxisow w innym oplocie niz 60TPI. HR to nie jest opona na mokre warunki. DHR II to jest opona bardziej na ubite nawierzchnie i srodkowe klocki skonstruowane pod katem hamowania, jak chcesz cos na mieksza glebe, zalezy ci na wlasciwosciach skretnych, to bierz DHF'a.
MaxxPro to jest (twardsza) mieszanka 60a
3C to jest 60a na srodku i 42 na bocznych kolckach
Super Tracky to jest 42a (miekka)
Jak duzo targasz tylny hebel, to bierz 60a, ewentualnie 3C, jesli kasa nie gra roli.
MaxxPro to jest (twardsza) mieszanka 60a
3C to jest 60a na srodku i 42 na bocznych kolckach
Super Tracky to jest 42a (miekka)
Jak duzo targasz tylny hebel, to bierz 60a, ewentualnie 3C, jesli kasa nie gra roli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości