
Wolna Dyskusja Użytkowników
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
W Fox Van i Vanilla IFP jest plastikowe czy metalowe?
Wysłane z Commodore 64
Wysłane z Commodore 64
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Tak.
Niestety.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nie mam pojęcia o czym mówię
.
EDIT:
Ale trafiłem!
Cytat z service manuala:
" Use caution with picking tool, as the IFP is plastic and will scratch and damage easily."
Tu sam manual:
http://www.dhfr.ru/fox/Content/Service/ ... lla_RC.htm
Niestety.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nie mam pojęcia o czym mówię

EDIT:
Ale trafiłem!
Cytat z service manuala:
" Use caution with picking tool, as the IFP is plastic and will scratch and damage easily."
Tu sam manual:
http://www.dhfr.ru/fox/Content/Service/ ... lla_RC.htm
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
Trafiło Ci się jak ślepej kurze ziarno xD
Wysłane z Commodore 64
Wysłane z Commodore 64
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Macie jakieś pomysły na oświetlenie na ostatni Joyride? Jakieś świecące coś na kierownicę już mam, a jak z czołówkami na kasku? Polecacie coś? 

Scalp + 888 RC3: http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=93719
Ja kupiłem za 20 złotych w biedronce szokujaco dobrą czołówkę ze zmienną ogniskową. Tylko nie wiem w sumie jak by ją do kasku zaczepić. Chyba daszek by trzeba zdjąć...
EDIT:
A dupa! Jest na zawiasie, wiec trytytkami do daszku i problem z głowy. Albo raczej na głowie
.
EDIT:
A dupa! Jest na zawiasie, wiec trytytkami do daszku i problem z głowy. Albo raczej na głowie

Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Dawno ale na pewno podobne się znajdą.
Taka to była:
http://obrazki.elektroda.pl/3993399500_1392385209.jpg
Jest forum swiatelka.pl poświecone tylko i wyłącznie latarkom.
Ale jak tam zajrzałem to lepiej się od razu pociąć. Nie mówią tam po polsku.
EDIT:
Bądź taktyczny!
Szyna na kask:
http://gunfire.pl/product-pol-115220708 ... zarny.html
Potem mocowanie do szyny:
http://gunfire.pl/product-pol-115219974 ... zarny.html
W to dowolną latarkę i jesteś wypasiony!
Tu chłop całkiem niezłe Convoye pcha w niezgorszych cenach:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=11008

Taka to była:
http://obrazki.elektroda.pl/3993399500_1392385209.jpg
Jest forum swiatelka.pl poświecone tylko i wyłącznie latarkom.
Ale jak tam zajrzałem to lepiej się od razu pociąć. Nie mówią tam po polsku.
EDIT:
Bądź taktyczny!
Szyna na kask:
http://gunfire.pl/product-pol-115220708 ... zarny.html
Potem mocowanie do szyny:
http://gunfire.pl/product-pol-115219974 ... zarny.html
W to dowolną latarkę i jesteś wypasiony!
Tu chłop całkiem niezłe Convoye pcha w niezgorszych cenach:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=11008

Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 23.05.2015 13:54:52
- Kontakt:
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
Witam! Jak dodać rower na tą stronkę dh-zone bo jak klikam dodaj rower to mnie wyrzuca do profilu ???
Co tam w ostatnich dniach ciekawego, łapserdaki?
Spotkałem dzisiaj kolegę z dawnych czasów. Pchał przez miasto potężną zjazdówkę. Foes rama a amortyzator Fusion.
I ten amor mnie mocno zaciekawił, upside down, potężnie grube lagi i coś ciekawego na kierownicy.
Jakiś guziczek podłączony dwoma przewodami hydraulicznymi do amora.
Jak operował guziczkiem to amor dostawał takiego tłumienia, ze zostawał przy ziemi po wciśnięciu. Nie wiem czy jak wciskał to amor odbijał czy na odwrót ale tak to wygladało.
Wie ktoś coś? Co to za cholera?
A z przyziemnych to wczoraj przeserwisowałem klamkę od tej Formuli co dostałem jako śmieć, pomalowałem zacisk bo DOT zżarł mu farbę i dzisiaj w końcu zaniosłem do zalania i odpowietrzenia. Nie chce mi sie samemu kombinować
.
A jutro zawożę Sainta na wymianę przewodu.
I wygląda, ze guzik się nowymi heblami nacieszę, bo najpewniej za dwa tygodnie do Holandii do pracy wrócę. A tam zjazdówka... No nie bardzo...
Spotkałem dzisiaj kolegę z dawnych czasów. Pchał przez miasto potężną zjazdówkę. Foes rama a amortyzator Fusion.
I ten amor mnie mocno zaciekawił, upside down, potężnie grube lagi i coś ciekawego na kierownicy.
Jakiś guziczek podłączony dwoma przewodami hydraulicznymi do amora.
Jak operował guziczkiem to amor dostawał takiego tłumienia, ze zostawał przy ziemi po wciśnięciu. Nie wiem czy jak wciskał to amor odbijał czy na odwrót ale tak to wygladało.
Wie ktoś coś? Co to za cholera?
A z przyziemnych to wczoraj przeserwisowałem klamkę od tej Formuli co dostałem jako śmieć, pomalowałem zacisk bo DOT zżarł mu farbę i dzisiaj w końcu zaniosłem do zalania i odpowietrzenia. Nie chce mi sie samemu kombinować

A jutro zawożę Sainta na wymianę przewodu.
I wygląda, ze guzik się nowymi heblami nacieszę, bo najpewniej za dwa tygodnie do Holandii do pracy wrócę. A tam zjazdówka... No nie bardzo...
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
GG:8899894
Hmmm, guzik mi nic nie mówi, ale z USD X-Fusion to chyba tylko Delta8 była.
Tak, Delta8, tu masz opisaną:
http://www.ridemonkey.com/threads/x-fus ... 298/page-2
Ten guzik to chyba jak ETA działa bardziej.
Tak, Delta8, tu masz opisaną:
http://www.ridemonkey.com/threads/x-fus ... 298/page-2
Ten guzik to chyba jak ETA działa bardziej.
this model is the pro TA (travel adjust) model that basically will let you adjust the travel height from 8 - 5 inches on the fly. Air on one side and cartridge on the other. it also has an integrated crown/stem so there is no need for other parts.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości