[Kwiat126p] Santa Cruz Driver 8 + 888 RCV
[Kwiat126p] Santa Cruz Driver 8 + 888 RCV
rama: Santa Cruz Driver 8, 203 mm skoku, rozmiar M
damper: Marzocchi Roco World Cup 216 mm
amor: 888 RCV 2010
korba: FSA Gravity Gap Mega Exo, blat 32 T, ramiona 170 mm
suport: FSA
łańcuch: Shimano LX
kaseta: Shimano HG 51
przerzutka tył: Shimano Zee FR
napinacz: Dartmoor Slider
pedały: Dartmoor Stream
hamulce tarczowe: tył: Shimano Deore M615 2014, klocki metaliczne shimano
przód: Shimano Deore M615 2014, metaliczne shimano
tarcze: XT 180mm tył i XT 203mm przód
obręcze: Remerx Brave Disc
szprychy: Sapim
piasta tył: 12x150 mm Bellacola
piasta przód: Novatec 20 mm, standard 2x maszyny
stery: Dartmoor Exile
mostek: Marzocchi 53 mm zintegrowany
sztyca: Iridium
siodło: WTB Silverado
kiera: Spank Spoon 740 mm
manetki: Sram X-4
pancerze: Jagwire
opony: Schwalbe Magic Mary 2.35"
gripy: Canyon
waga: nieznana
damper: Marzocchi Roco World Cup 216 mm
amor: 888 RCV 2010
korba: FSA Gravity Gap Mega Exo, blat 32 T, ramiona 170 mm
suport: FSA
łańcuch: Shimano LX
kaseta: Shimano HG 51
przerzutka tył: Shimano Zee FR
napinacz: Dartmoor Slider
pedały: Dartmoor Stream
hamulce tarczowe: tył: Shimano Deore M615 2014, klocki metaliczne shimano
przód: Shimano Deore M615 2014, metaliczne shimano
tarcze: XT 180mm tył i XT 203mm przód
obręcze: Remerx Brave Disc
szprychy: Sapim
piasta tył: 12x150 mm Bellacola
piasta przód: Novatec 20 mm, standard 2x maszyny
stery: Dartmoor Exile
mostek: Marzocchi 53 mm zintegrowany
sztyca: Iridium
siodło: WTB Silverado
kiera: Spank Spoon 740 mm
manetki: Sram X-4
pancerze: Jagwire
opony: Schwalbe Magic Mary 2.35"
gripy: Canyon
waga: nieznana
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23.07.2015 02:18:28
- Lokalizacja: Cambridgeshire, UK
- Kontakt:
Re: [Kwiat126p] Santa Cruz Driver 8 + 888 RCV
A to kierownica robi się szersza wraz z modą? Ja też jeżdzę na 740m bo 760mm była za szeroka 
Za to blat wydaje mi się mały. Jaki zakres ma kaseta?
Wysłane z Commodore 64

Za to blat wydaje mi się mały. Jaki zakres ma kaseta?

Wysłane z Commodore 64
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Twoja była, była brzydka a ta jest ładna 
Faktycznie blat chyba trochę maławy jakiś :P
Jednopółka czy Dwupółka to już zależne od upodobań. Nie którzy srają na wagę
A ja mam 660mm kierę ale będzie przesiadka pewnie na jakąś 720mm.
Pucnu mam małe pytanko. Jak się skraca kierownicę z 760 milimetrów na 740 metrów?? xd

Faktycznie blat chyba trochę maławy jakiś :P
Jednopółka czy Dwupółka to już zależne od upodobań. Nie którzy srają na wagę

A ja mam 660mm kierę ale będzie przesiadka pewnie na jakąś 720mm.
Pucnu mam małe pytanko. Jak się skraca kierownicę z 760 milimetrów na 740 metrów?? xd
Specialized Big Hit III 07r + 888 RC 2005r 170mm
mam 183 cm wzrostu. Rozmiar ramy M'ka 17 cali. Dłuższa od poprzedniej v10. A co do blatu to ciekawe że dopiero teraz się czepiliście jak na 32 T jeżdżę już z....5 lat?
Kaseta ma największą koronkę 28 T. I nawet pomimo blatu 32 T to ze dwa razy w górach przyłupałem o kamień rockringiem. A na kierownicy 740 mm jest mi wygodnie i tyle mogę powiedzieć.
Co do jednopółek to już gardzę odkąd mam 888. Mogę wyregulowac wysokosc na półkach, zdjąć łatwo do serwisu, zamontować sobie mostek zintegrowany itd no i jakos pewniej się czuję.

Co do jednopółek to już gardzę odkąd mam 888. Mogę wyregulowac wysokosc na półkach, zdjąć łatwo do serwisu, zamontować sobie mostek zintegrowany itd no i jakos pewniej się czuję.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23.07.2015 02:18:28
- Lokalizacja: Cambridgeshire, UK
- Kontakt:
Kwiat126p, jak wyzej, apropo kierownicy, pytalem z ciekawosci.
Sam mam 189cm wzrostu i moja aktualna 750mm wydaje sie za waska i za wysoka.
Nie chodzi tu o mode, ale o pozycje w czasie jazdy, dociazenie przodu, inne duperele, np w moim przypadku bol plecow.
Co do wagi - na chwile obecna cieszylby mnie wynik ponizej 19kg, ale z czasem bede musial pomyslec nad dieta dla swojej krowy, bo dojazdy do roboty i miejscowki na takim czolgu nie naleza do przyjemnych.
Sam mam 189cm wzrostu i moja aktualna 750mm wydaje sie za waska i za wysoka.

Nie chodzi tu o mode, ale o pozycje w czasie jazdy, dociazenie przodu, inne duperele, np w moim przypadku bol plecow.
Co do wagi - na chwile obecna cieszylby mnie wynik ponizej 19kg, ale z czasem bede musial pomyslec nad dieta dla swojej krowy, bo dojazdy do roboty i miejscowki na takim czolgu nie naleza do przyjemnych.

-
- Posty: 39
- Rejestracja: 23.07.2015 02:18:28
- Lokalizacja: Cambridgeshire, UK
- Kontakt:
Re:
Zalas pisze:Bo taki rower nie służy do jazdy do pracy...
A szerokość kiery ma niewiele wspólnego z twoim wzrostem.
Dzieki, ze mnie uswiadomiles. Cale zycie bylem w bledzie.
A szerokosc kiery rzeczywiscie, nie ma nic wspolnego ze wzrostem, dlugoscia rak i szerokoscia barkow. Nastepnym razem przy zmianiekierownicy skontaktuje sie z wrozbita Maciejem, moze karty wskaza mi wlasciwa droge.

*Konczy offtop*
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 22.11.2014 22:30:03
- Kontakt:
MattPaturej Ja jeżdżę na 780mm a mam 167cm wzrostu 
Tu chodzi bardziej co komu pasuje... Ja np. odczułem dużą różnicę jak przerzuciłem się z kiery 720mm i wzniosu 30mm na 780 ze wzniosem 13mm- nieporównywalnie lepsze odczucia z jazdy na szerszej. Moi koledzy jeżdżą na jeszcze szerszych- 800mm, a jeden nawet na 810mm
Tylko oni są dużo wyżsi ode mnie i im to pasuje.
Rowerek na prawdę piękny, Santy są na prawdę niesamowite
BTW Kwiat126p masz ti springa na anodzie czy to pomalowana stalowa?

Tu chodzi bardziej co komu pasuje... Ja np. odczułem dużą różnicę jak przerzuciłem się z kiery 720mm i wzniosu 30mm na 780 ze wzniosem 13mm- nieporównywalnie lepsze odczucia z jazdy na szerszej. Moi koledzy jeżdżą na jeszcze szerszych- 800mm, a jeden nawet na 810mm

Rowerek na prawdę piękny, Santy są na prawdę niesamowite

BTW Kwiat126p masz ti springa na anodzie czy to pomalowana stalowa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość