FOX TALAS

divinite
Posty: 8
Rejestracja: 16.03.2015 11:35:27
Kontakt:

FOX TALAS

Post autor: divinite »

Czym jest owa technologia? W jakim typie jazdy przydaje się ona najbardziej?

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
proxyone
Posty: 7
Rejestracja: 09.09.2013 19:15:55
Kontakt:

Post autor: proxyone »

Pozwala zmieniać skok amortyzatora, np. 130/160 mm. Teoretycznie, mniejszy skok przydaje się przy podjazdach, ale miałem u siebie Talasa i praktycznie z tego nie korzystałem. Nie zauważałem różnicy w efektywności podjazdu. Dodatkowym minusem jest praca Talasa, który działa bardziej topornie od widelców bez regulacji skoku. Suma sumarum sprzedałem Talasa i zamontowałem RS Pike'a. Bez porównania lepszy widelec.

Dodatkowo, Talas jest też bardziej skomplikowany, co wpływa na łatwość (trudność) jego serwisowania.

ps. warto pamiętać, że zmiana skoku nie dzieje się automatycznie po przestawieniu pokrętła. Trzeba mocno podpompować widelcem parę razy, żeby skok się zmienił. Dotyczy zwłaszcza operacji zmniejszania skoku.
divinite
Posty: 8
Rejestracja: 16.03.2015 11:35:27
Kontakt:

Re: FOX TALAS

Post autor: divinite »

Okej, dzięki bardzo za pomoc. Zdecyduję się w takim razie na RS'a Pike'a RCT3 zamiast FOX'a 36 z Talasem

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
proxyone
Posty: 7
Rejestracja: 09.09.2013 19:15:55
Kontakt:

Post autor: proxyone »

To bardzo dobra decyzja. Jeszcze dodam tylko, że cała masa użytkowników Talasa wyrzucała z niego te talasowe bebechy i wkładała te z Floata, które pracują znacznie lepiej.

Pike RCT3 to wg mnie najlepszy wybór. Oczywiście w wersji Solo Air, a nie Dual Position Air.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość