Czym jest owa technologia? W jakim typie jazdy przydaje się ona najbardziej?
Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
FOX TALAS
Pozwala zmieniać skok amortyzatora, np. 130/160 mm. Teoretycznie, mniejszy skok przydaje się przy podjazdach, ale miałem u siebie Talasa i praktycznie z tego nie korzystałem. Nie zauważałem różnicy w efektywności podjazdu. Dodatkowym minusem jest praca Talasa, który działa bardziej topornie od widelców bez regulacji skoku. Suma sumarum sprzedałem Talasa i zamontowałem RS Pike'a. Bez porównania lepszy widelec.
Dodatkowo, Talas jest też bardziej skomplikowany, co wpływa na łatwość (trudność) jego serwisowania.
ps. warto pamiętać, że zmiana skoku nie dzieje się automatycznie po przestawieniu pokrętła. Trzeba mocno podpompować widelcem parę razy, żeby skok się zmienił. Dotyczy zwłaszcza operacji zmniejszania skoku.
Dodatkowo, Talas jest też bardziej skomplikowany, co wpływa na łatwość (trudność) jego serwisowania.
ps. warto pamiętać, że zmiana skoku nie dzieje się automatycznie po przestawieniu pokrętła. Trzeba mocno podpompować widelcem parę razy, żeby skok się zmienił. Dotyczy zwłaszcza operacji zmniejszania skoku.
Re: FOX TALAS
Okej, dzięki bardzo za pomoc. Zdecyduję się w takim razie na RS'a Pike'a RCT3 zamiast FOX'a 36 z Talasem
Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość