Rama: Transition Dirtbag (2007, lakier: czerwony mat)
Widelec: Marzocchi Bomber 888 rv, 200mm (2008)
Damper: Fox dhx 4.0, 170mm (2009)
Kierownica: Dartmoor nitro dh
Mostek: Marzocchi, zintegrowany z 888
Gripy: Dartmoor roots
Stery: Dartmoor exile 1,5
Siodło: Dartmoor
Sztyca: Accent
Zacisk: Accent
Korby: Dartmoor rock
Support: Dartmoor rock
Zębatka: Dartmoor rock, 36t
Łańcuch: Shimano Hg dh
Pedały: Dartmoor
Napinacz: Mrb
Przerzutki: Shimano Sora
Manetki: Shimano Deore
Kaseta: Shimano Hg dh, 9rz
Obręcz przód: Mach 1 magma, 26"
Szprychy: Cn spoke
Piasta: Novatec Nt
Opona: Cst mtb 26x2.35
Dętka: Continental dh
Obręcz tył: Mach 1 magma, 26"
Szprychy: Cn spoke
Piasta: Novatec Nt
Opona: Schwalbe muddy mary, 26x2.5
Dętka: Continental dh
Hamulec przód: Shimano Deore 2014
Hamulec tył: Shimano Deore 2014
Tarcze: Hayes V8 203
[fik] Transition Dirtbag + Bomber 888 rv
Re: [fik] Transition Dirtbag + Bomber 888 rv
Mnie ciekawi ten long rider który stoi obok 
Wysłane z Commodore 64

Wysłane z Commodore 64
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Najładniejszy i najszybszy rowerek w tej części Europy
a transition to już napewno
bardzo fajny matowy lakier (czerwony Ferrari) na ramie, reszta czarna lub czerwona. Zwinny, skoczny i wytrzymały. Hamulce z tymi tarczami bardzo pozytywnie działają. W ramie zmienione wszystkie łożyska, rozebrany do ostatniej śrubeczki, nasmarowany gotowy na zbliżający sie sezon. Pzdr


-
- Posty: 74
- Rejestracja: 11.09.2014 20:41:48
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości