Model rowerka w 3d!
bardzo dobrze ustawione swiatlo, dobre ujecia. niestety masa zbyt razacych uproszczen odbiera realizm. jzu dawno sie przekonalem, ze to wlasnie szczegoly nadaja realizm. nie mowie, zeby rysowac spawy, ale przydalo by sie aby np. szprychy wchodzily faktycznie w paiste, a nie w jakis walek. ale "uszczegolowianie" roweru 3d to kupa roboty i trzeba miec dobry komputer zeby to jeszcze zrenderowac. pokazxal bym wam projekty moich nowych ram, ale tym samym ujawnil bym ich zabojczy design nim je ukoncze :)
no dobra... tak wstępnie zrobiłem pare renderów.katalog: http://republika.pl/fugis/1/new/
niedługo poporawiam jeszcze.
niedługo poporawiam jeszcze.
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
http://maxdamagecarma.w.interia.pl/starybuzz.JPG
20 minut ;d
Tekstury z Half Life 2 alpha
Worldcraft 3.0 + hl tools ;p
20 minut ;d
Tekstury z Half Life 2 alpha
Worldcraft 3.0 + hl tools ;p
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość