Destroyer jump: + i -
Destroyer jump: + i -
Mikołaj cześć kasy przyniósł, reszta bedzie pod choinką, i chciałbym zmienić ramę. Kasy nie mam za dużo, a ramę chciałbym do 400 zł. Najbardziej godny uwagi wg mnie jest właśniej destroyer jump (niestety nie street bo mam koła 26") i za 400 zł bede go miał nowego ze sztycą ;) A wiec co myslicie o tej ramie ? Wydaje mi sie ze jest lepsza od pointa, dragstara, a co wy o tym sądzicie ?:>
TO JEST OPIS DS2, TO W SUMIE TO SAMO TYLE ZE ROZMIAR INNY!
- głowka-w moim przypadku musiałem użyc pilnika poniewaz nie była na maxa prosta, troche piłowania i ok, własnoręcznie stery wbijałem deską i młotkiem jakies pół godziny
- bajer przy głowce przeciw rozbiciu sterów- nie wiem czy działa, póki co nic sie nie dzieje, raczej mizerna ta obejma i nie wiem czy takie cos moze zapobiec rozbiciu głowki
- spawy- nie są moze super połozone ale nie ma dziur, ogólnie ok, napewno gorsza robota niz w dragstarze
- wspawka- no wspawka jest i sie trzyma:)
- górna rura- lekko profilowana, przu wspawce szersza, zweża sie do rury podsiodłowej
- dolna rura- w miare masywna, szeroko zakonczona u dołu, ładnie przechodzi do suportu
- suport- podobnie jak z głowką ramy- jak nabiojałem przejsciówke nie obyło sie bez pilnika, lekko jajowata była
- dolne wzmocnienie przy suporcie- jakis kawałek metalu, mało go wchodzi na mufe suportowa wiec nie wiem czy pewłni wogóle jakąs funkcje
- rura podsiodłowa- jakies zadry w srodku, pare dni jezdzenia i sztyca wyglada jak po roku uzywania
- wzmocnienia- są 2 , na dole i górze przy rurze podsiodłowej, takie trójkąty z blachy, o działniu nie moge nic napisac
- tylny trójkąt- chude rurki ale sztywne
- piwoty- porazka, nie dosc ze sa tylko 2 dziurki to jak kupisz z piwotami pod 26' i 24' to przy kole 24' bedziesz musiał upiłowac te piwoty od 26', poprostu nie da sie v-ek załozyc
- haki- w moim przypadku od modelu jump, rozwierconedo 14 mm, całkiem solidnie wygladają, chyba 6 mm grubosci, dziura na pega jest ale jakos nie widzi mi sie zeby tam montowac pega, o adapterze pod tarcze tez nie napisze bo tarczy nie uzywam to nie wiem czy prosty czy nie i czy dziury ok, haki jakos tak dziwnie lecą w dół ale to chyab nikomu nie powinno przeszkadzac
- przelotki- co za kretyn robi przelotki do przedniej przerzutki jak jest mufa bmx, tak samo z tyłu, sa przelotki do przerzutki tylniej a przeciez nie mam haka do przerzutki
plusy:
+ najtansze cro-mo na rynku
+ sztywna( bardziej sztywna od dragstara- wedłog mnie-ale rózne opinie słyszałem)
+ lakier ładnie połozony
minusy:
- jajowata głowka
- jajowata mufa
- zjebane na maxa pivoty
- lekkie zadry w rurze podsiodłowej
- głowka-w moim przypadku musiałem użyc pilnika poniewaz nie była na maxa prosta, troche piłowania i ok, własnoręcznie stery wbijałem deską i młotkiem jakies pół godziny
- bajer przy głowce przeciw rozbiciu sterów- nie wiem czy działa, póki co nic sie nie dzieje, raczej mizerna ta obejma i nie wiem czy takie cos moze zapobiec rozbiciu głowki
- spawy- nie są moze super połozone ale nie ma dziur, ogólnie ok, napewno gorsza robota niz w dragstarze
- wspawka- no wspawka jest i sie trzyma:)
- górna rura- lekko profilowana, przu wspawce szersza, zweża sie do rury podsiodłowej
- dolna rura- w miare masywna, szeroko zakonczona u dołu, ładnie przechodzi do suportu
- suport- podobnie jak z głowką ramy- jak nabiojałem przejsciówke nie obyło sie bez pilnika, lekko jajowata była
- dolne wzmocnienie przy suporcie- jakis kawałek metalu, mało go wchodzi na mufe suportowa wiec nie wiem czy pewłni wogóle jakąs funkcje
- rura podsiodłowa- jakies zadry w srodku, pare dni jezdzenia i sztyca wyglada jak po roku uzywania
- wzmocnienia- są 2 , na dole i górze przy rurze podsiodłowej, takie trójkąty z blachy, o działniu nie moge nic napisac
- tylny trójkąt- chude rurki ale sztywne
- piwoty- porazka, nie dosc ze sa tylko 2 dziurki to jak kupisz z piwotami pod 26' i 24' to przy kole 24' bedziesz musiał upiłowac te piwoty od 26', poprostu nie da sie v-ek załozyc
- haki- w moim przypadku od modelu jump, rozwierconedo 14 mm, całkiem solidnie wygladają, chyba 6 mm grubosci, dziura na pega jest ale jakos nie widzi mi sie zeby tam montowac pega, o adapterze pod tarcze tez nie napisze bo tarczy nie uzywam to nie wiem czy prosty czy nie i czy dziury ok, haki jakos tak dziwnie lecą w dół ale to chyab nikomu nie powinno przeszkadzac
- przelotki- co za kretyn robi przelotki do przedniej przerzutki jak jest mufa bmx, tak samo z tyłu, sa przelotki do przerzutki tylniej a przeciez nie mam haka do przerzutki
plusy:
+ najtansze cro-mo na rynku
+ sztywna( bardziej sztywna od dragstara- wedłog mnie-ale rózne opinie słyszałem)
+ lakier ładnie połozony
minusy:
- jajowata głowka
- jajowata mufa
- zjebane na maxa pivoty
- lekkie zadry w rurze podsiodłowej
jakbym miał pointa to bym nie zmienial na ramę tylko trochę lepszą. Mam duzego treka 4300 17", a kasy za wiele nie wybłagam. Chodzi mi narazie, zeby przez następny rok pośmigac na czyms słabszym, a cały rok składac na cały nowy rower. Narazie wymieniałbym rame i amora (reszta sie jakos trzyma ;) i to by mi wystarczyło. No to jeszcze jak ktos by mogl niech napisze cos o tym destroyerze, i czy dobrze by sie na nim jeździło z amorem ktory na 100mm skoku, czy geometria bedzie dobra przy takim amorze ? Dzieki za opowiedzi
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 07.12.2004 14:44:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Ja mam Destroyera DS1 i jestem zadowolony. 100 mm amor do tej ramy to optymalne rozwiązanie (przy amorach większych niż 130mm kąt wyprzedzenia widelca jest troche przyduży i można wtedy zowalizować główkę czy uszkodzić amora) Rama jest lux z kilku co najmniej powodów :
-jest dosyć zwrotna (bardziej zwrotna niż dragstar, który ma jak dla mnieza małe wyprzedzenie widelca)
-Jest wytrzymała, chromol 4130 to nie kiepski materiał
-chromol lepiej niż aluminium tłumi drgania, więc jadąc po kamieniach czujesz się bardziej komfortowo niż na poincie czy dragu
-stal nie pęka tak jak aluminium, nie ułamie Ci się od razu, powinieneś najpierw zauważyć małe pęknięcie
-możesz negocjować z producentem co do typu zastosowanego haków, mufy suportu, a może nawet kąta główki (np ds1 z hakiem z jump'a i mufą BMX)
Jedyny problem jaki miałem z tą ramą to to, że piwoty zbyt płytko siedziały w gniazdach i musiałem je pogłębiać wiertarką :) (ale to pikuś, mogę Ci pożyczyć odpowiednie wiertło:))
-jest dosyć zwrotna (bardziej zwrotna niż dragstar, który ma jak dla mnieza małe wyprzedzenie widelca)
-Jest wytrzymała, chromol 4130 to nie kiepski materiał
-chromol lepiej niż aluminium tłumi drgania, więc jadąc po kamieniach czujesz się bardziej komfortowo niż na poincie czy dragu
-stal nie pęka tak jak aluminium, nie ułamie Ci się od razu, powinieneś najpierw zauważyć małe pęknięcie
-możesz negocjować z producentem co do typu zastosowanego haków, mufy suportu, a może nawet kąta główki (np ds1 z hakiem z jump'a i mufą BMX)
Jedyny problem jaki miałem z tą ramą to to, że piwoty zbyt płytko siedziały w gniazdach i musiałem je pogłębiać wiertarką :) (ale to pikuś, mogę Ci pożyczyć odpowiednie wiertło:))
strzeżcie się analfabetyzmu!
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 07.12.2004 14:44:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Aha jescze coś: widziałem kiedyś ramę z poziomymi hakami, w których koleś pogłębił wcięcie żeby skrócić tylny widelec - podobno maszynka sama rwała się do manuali. To samo można chyba zrobić w jumpie. A tak w ogóle to jeżeli kręci Cię Durfie dirt, to powinieneś się zastanowić nad złożeniem roweru opartego na tej właśnie ramie i zapomnieć o kupowaniu całego nowego roweru. Destroyera jest bardzo łatwo opanować w locie, bo jest dosyć mały. Na pewno będzie Ci sie na nim dobrze jeździło, no chyba że masz powyżej 190cm wzrostu, wtedy będzie na ciebie za mały. Moja rada: kup destroyera ds1 (ds2 się nie opłaca, płacisz 50 zł więcej praktycznie za nic, bo główki i tak nie urwiesz), a potem zbieraj na dirt jumpera III. Pozdro dla Bikerów z Tomaszowa i rejonów Roztocza!
strzeżcie się analfabetyzmu!
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 07.12.2004 14:44:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Hmmm nie wiem, może na poincie jeździ się lepiej, ale na pewno nie dużo lepiej, można powiedzieć nawet że to kwestia gustu czy przyzwyczajenia. Ja też mam 185cm wzrostu i mi pasuje rama tej długości (jump, ds1 i ds2 mają taką samą, tylko długość rury podsiodłowej jest inna) , jakbyś odczuł że jest na ciebie za krótka, to najwyżej kupisz dłuższy mostek. A co do zwrotności to nie można powiedzieć że co mniejsze to zwrotniejsze, tu też są pewne granice.. aha i jeszcze jedno, może kolega Norbi poda jakieś konkretne argumenty zamiast walić smuty (a tak poza tym to pisze się "w ogóle")
strzeżcie się analfabetyzmu!
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 07.12.2004 14:44:06
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Co do tricków to powiem tak: qmpel śmigający na agangu po jeździe próbnej na mojej kozie (ds1 z amorem 120 skoku)stwierdził, żę jest "fajna do trialowych tricków", po czym zrobił back pivot i front pivot w sumie na pełne 180 stopni Z MIEJSCA czego z cholerę nie mógł zrobić na swojej maszynie. Natomiast kiedy dosiadł pointa, powiedział tylko "fajnie się jeździ" a pivota wykręcił takiego jak na agangu. Po tych wszystkich moich wypowiedziach stwierdzicie pewnie że mam jakieś układy z producentem destroyerów, ale ja naprawdę uważam że te ramy są lepsze od dragów i pointów pod każdym względem poza wagą i może wyglądem (choć to już jest kwestia gustu). Pamiętajcie też o tym, że w Jumpie nie ma haka przerzutki, więc jeśli ktoś nie chce single speeda to będzie musiał kupić hak przykręcany do ośki (ale mimo to uważam że pozime haki są fajne - masywne, można zrobić single speeda, i są dziury na pegi)
strzeżcie się analfabetyzmu!
Durf jak chcesz destroyera jumpa
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=255614
to odezwij sie na gg 1100435 ten co jest na foto jest do sprzedania
jest w naprawde idealnym stanie nawet lakier nie jest nigdzie mocniej przytarty
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=255614
to odezwij sie na gg 1100435 ten co jest na foto jest do sprzedania
jest w naprawde idealnym stanie nawet lakier nie jest nigdzie mocniej przytarty
www.birol.prv.pl
www.hcfr.pl
www.hcfr.pl
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości