Kona shreed 05

slawekkk
Posty: 9
Rejestracja: 13.09.2004 20:55:14
Kontakt:

Kona shreed 05

Post autor: slawekkk »

Co o niej sądzicie?? Jak geo w niej(ta 13 cali) i czy wogóle warta swej ceny. I czy może warto coś innego kupić/złożyć za tą cene(2900) ps.szukać szukałem ale jest o shreedzie 2004 i nie ma o geometri nic :P z góry thanks za pomoc
slawekkk
Posty: 9
Rejestracja: 13.09.2004 20:55:14
Kontakt:

Post autor: slawekkk »

zapomniałem dodać ze rower byłby do dualu,dirtu,streetu i leciutki freeride
.:sZuMi:.
Posty: 392
Rejestracja: 12.09.2004 19:11:21
Lokalizacja: piaseczno
Kontakt:

Post autor: .:sZuMi:. »

JAK BĘDZIE TAKA SAMA GEO JAK W 2004 TO OPASŁE BYDLE BĘDZIE :]
STP i PIKE SL :} to jest to:D
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

a nie kupuj kony, sa kupowate jak dla mnie. juz lepiej speca p1 crmo -> 100mm z porzdu, male kolko i tylko tylni hampel, ale za to zajebisty bo hajes :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
.:sZuMi:.
Posty: 392
Rejestracja: 12.09.2004 19:11:21
Lokalizacja: piaseczno
Kontakt:

Post autor: .:sZuMi:. »

A JA MA PROBLREM !! ROZMIAR RAMY CZY BRAĆSHORT CZY LONG ??
HYM?? SAM NIE WIEM A BEDZIE UZYWANA DI 4X,DUAL I STREET
STP i PIKE SL :} to jest to:D
QbaqBA
Posty: 544
Rejestracja: 08.10.2004 19:26:41
Kontakt:

Post autor: QbaqBA »

[b].:sZuMi:.[/b] - Short. Ja mam short i jest super.
[b]slawekkk[/b] - Nie kupuj lepiej Kony jak chcesz streetowac i dirtowac... Ma troche zbyt mułowata geometrie...
Spec bedzie lepszy...
mati-biker
Posty: 766
Rejestracja: 14.09.2004 12:10:52
Lokalizacja: Wa-Wa (***Gocław***)
Kontakt:

Post autor: mati-biker »

Bierz p1 do dirtu i streetu
hui
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

p1 mozna i wykorzystac gdzie indziej. cienkie opony na tor ida hehe (szkoda tylko ze chyba slicki albo semi slicki ale cii)

bierz shorta, nie ma co w dlugie ramy sie bawic :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
slawekkk
Posty: 9
Rejestracja: 13.09.2004 20:55:14
Kontakt:

Post autor: slawekkk »

Tylko że street i dirt to od czasu do czasu by był ;) bardziej dual i freeride a i czy jest duża różnica między SHREDem a SCRAPem??
LinksFR
Posty: 1057
Rejestracja: 19.04.2004 16:28:49
Lokalizacja: awazsraW
Kontakt:

Post autor: LinksFR »

hmm a jest taka sprawa:
moj kumpel ma ze tak powiem low budget, a chce kupic hardtaila do dirtu i fr, cos tam o streecie przebakiwal, ale glownie dirt i fr (fr = dropy do ok 4m wlacznie)

i ma chlopak zagwozdke: kona shred czy spec P1?
mowiac glownie o ramie: w sumie kona masywniejsza, ale z alu, a spec z cro-mo choc wydaje sie mikrzejszy z wygladu :P
i generalnie tegoroczny spec ma taki bardzo streetowo-dirtowy wyglad, ale to tylko taka mala moja opinia, ja sie na ht az tak nie znam :)

no i ludzie: co wybrac? (nie sugerujcie sie cenami)
http://bodzio.pinkbike.com/
rastabandit
Posty: 648
Rejestracja: 19.04.2004 08:37:11
Lokalizacja: mania
Kontakt:

Post autor: rastabandit »

niech kupi ode mnie rower!!!!!!wymazony jak dla niego!!powaznie..wal na maila a i na gieldzie jest oglosznie-powaznie jak chce fr i dirt i w ogole raczej konkretnie niz technicznie to mysle ze moj bike jest idealby dla niego!!
rastabandita@wp.pl
http://www.pinkbike.com/photo/783857/
http://www.djshadow.com/videos/player/6/quality/hi
mati-biker
Posty: 766
Rejestracja: 14.09.2004 12:10:52
Lokalizacja: Wa-Wa (***Gocław***)
Kontakt:

Post autor: mati-biker »

Kona Shred to prawie to samo co Scrap na 2004. Bierz P1v.A1 - (czyli z tą aluminiową ramę) na 2005 to se dorobisz przerzutki na tył i będzie spoko. Bo to P1 cr-mo nie ma haka pod przerzutkę. Ja biorę P1 cro-mo bo ja chcę dirt uprawiać. Ale single speed do dualu chyba niewypali. Więc bierz P1 (A1) 2005
hui
mati-biker
Posty: 766
Rejestracja: 14.09.2004 12:10:52
Lokalizacja: Wa-Wa (***Gocław***)
Kontakt:

Post autor: mati-biker »

Albo złóż:
Rama: Koszmar 12" 750 zł
Amor: Duro 500 zł
Obręcze: DM 24/Big Mamoth 99zł/119zł
Piasty: Przód Deore 45zł / tył jakiś NS
Korba: Hussefelt
Mostek: Super Moto 99 zł
Kiera: Jakaś Amoeba Borla 69 zł
Opony: Tioga Factory DH 2x 80zł
Przerzutka tył: Alivio 105zł
Przerzytka przód: Brak
łańcuch: Pc48 39 zł
Suport: jakiś 100 zł
Kaseta: Alivo 69zł
Manetki: Alivio
Klamki: Sram 7.0
Hamulec tył: Sram 7.0 65zł
Hamulec Przód: Hayes HFX MX 2 XC 229zł

To chyba tyle. Może trochę przekroczyłem 3000 zł, bo nieliczyłem
hui
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości