DNM USD 180 - pytanko

MichalFR
Posty: 12
Rejestracja: 02.01.2005 21:59:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

DNM USD 180 - pytanko

Post autor: MichalFR »

Tak w kwestii technicznej, pomóźcie ! czy musze coś grzebać, smarować samemu, jakieś ukryte smarowniczki np. do goleni? Czy wystarczy przegląd raz w sezonie. Nie chciałbym go zatrzeć albo coś tam. Dzęki za każde info.
Zychu-wawa
Posty: 1290
Rejestracja: 02.01.2005 18:54:58
Kontakt:

Post autor: Zychu-wawa »

co ty ja nigdy nie smarowałem swoich amorów i sie nie zatarły poprostu czyść gorne golenie od czsu do czasu
SPZREDAM STERY CHRS KINGA KOLOR CHROM UZYWANE CENA 300ZL GG4513876
Burning
Posty: 751
Rejestracja: 29.08.2004 14:43:17
Lokalizacja: Wszawa (Stara-Milosn
Kontakt:

Post autor: Burning »

w tym wypadku chyba dolne :]
S> Tioga Factory DH 2.1 Pro (przod i tyl) <- 90zl/sztuka
MichalFR
Posty: 12
Rejestracja: 02.01.2005 21:59:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: MichalFR »

Po prostu nigdy nie miałem amora z dolnymi goleniami i tak sobie patrze jak ten smar wyłazi i wyłazi i chyba cały wyjdzie myśle do cholery :) Tak więc pytam czy tam czasami czegoś nie trzeba zapodać do środeczka co by jeszcze trochę sie pouginał ! :) Acha jeszcze jedno czy da sie go czymś napompować, bo od spodu jest zawór, ale jak i czym to nie mam pojęcia. Z tego co doczytałem to tam jest komora powietrzna i olej przedzielone pływającym tłokiem, nie wiem czy istnieje jakaś pompka???
zyeb
Posty: 737
Rejestracja: 27.04.2004 13:53:41
Lokalizacja: stolica
Kontakt:

Post autor: zyeb »

moze uszczelki? popytaj w zaufanym sklepie
bart
Posty: 1740
Rejestracja: 19.04.2004 06:26:02
Lokalizacja: Tychy/Krakow
Kontakt:

Post autor: bart »

"nigdy nie miałem amora z dolnymi goleniami "
hehe

Jasne ze musisz przesmarowac od czasu do czasu, a jezeli chodzi o tego dnma to nawet czesciej ;P
Na forum jest dokladnie opisane jak go serwisowac, pamietam bo kiedys szukalem.
[url=http://tiny.pl/m1xh]pimpmobile ^^[/url]

[url=http://tiny.pl/m4f2]twotires[/url]
lukassszzz
Posty: 163
Rejestracja: 09.05.2004 09:22:57
Lokalizacja: Ziębice
Kontakt:

Post autor: lukassszzz »

Ok mam ten widelec i pisze co nastepuje!
Po 1 w srodku jest smar a nie olej :/ Wiec albo wymieniasz uszczelki (pasuja od shivera 35x45x7 mm jak dobrze pamietam) albo te ktore tam sa podciagasz - skracajac sprezynki - troche pomoze - pod warunkiem ze zalejesz jakis olej powyzej 5W ! Dobrze jest zeby czesto pilnowac czy jest olej - jak widzisz ze nie zostawia sladu na goleniach - suchosc - zreszta jak pojezdzisz to sie dowiesz kiedy trzeba smarowac ;) Jak widelec kiepsko lapie male nierownosci - brak smarowania. Po 2 mozesz go troche potuningowac pod siebie - zmieniajac twardosc sprezyn, wyrzucajac elastomery i ustawiajac cisnienie - musi byc cisnienie min 50psi - testowalem i dobrze jak ma cisnienie ! ! ! Jakby cos jeszcze wal na gg. Pozdrawiam
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=32342
DM+Rohloff
MichalFR
Posty: 12
Rejestracja: 02.01.2005 21:59:53
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: MichalFR »

Dzięki za pomoc. Chyba sam nie dam rady zrobić modyfikacji o których piszesz (zmiana uszczelek). Tak więc na razie pozostaje mi używać silikonu w spray-u i tyle. Generalnie na razie chodzi dobrze, a do mojej wagi (79 kilo) to nawet sprężyny firmowe działają ok. Nie chce Ci zawracać dupy, ale jak znajdziesz może chwile, to mam jedno pytanie. Prawa goleń ta ze sprężynami, czy po wykręceniu górnej nakrętki mogę wyjąć już szaszłyka, tam jest tylko smar, prawda? Czy gdybym chciał usunąć elastomery, to muszę zastąpić tę długość sprężyną inną niż oryginalne, czy muszę zdjąć koło? dzięki.
Rufus
Posty: 1452
Rejestracja: 23.04.2004 20:29:43
Lokalizacja: się biorą hasające hasacze?
Kontakt:

Post autor: Rufus »

uwazaj z nim - dokladnie nasmaruj. mialem usd 120 i pod wplywem wody sie CALKOWICIE zablokowal :)
poza tym podobno szybko luzy lapia, wiec nie zaluj mu !
Łasiczka w kształcie pieczątki. Pieczątka w kształcie łasiczki.
bart
Posty: 1740
Rejestracja: 19.04.2004 06:26:02
Lokalizacja: Tychy/Krakow
Kontakt:

Post autor: bart »

Siedzac na siodelku, to sprezyny sa w lewej goleni, tam gdzie nie ma powietrza ;) Elastomery mozesz wyjac bez problemu, bo znajduja sie ode wewnatrz sprezyn. Jak odkrecisz korek to musisz go odkrecic jeszcze od tego "patyka" ktory popycha sprezyny i wysuwasz dolna golen w dol. Kolo sciagnac to chyba nie az taki problem ze pytasz :P
[url=http://tiny.pl/m1xh]pimpmobile ^^[/url]

[url=http://tiny.pl/m4f2]twotires[/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości