Front manuale a rodzaj ramy
Front manuale a rodzaj ramy
Pytanie lamerskie ale mam nadzieje że mnie nikt nie zjedzie :)
Mam rame do xc - meride matts 500. Zajebiście mi na niej wychodzi lądowanie na przednie koło, na hopkach tylko delikatnie i raczej nie stanowi to zagrożenia większego. Nieciekawie się robi na uskokach gdzie muszę na chama podciągać kierownice, a i tak ląduje na 2 koła (na płaskim), żadko wychodzi na tylne. Czyli da się lądować na tylne koło ale rzadko to wychodzi.
Czy jest to kwestia techniki, która u mnie raczkuje, czy ramy. Jeżeli to drugie to kupie dragstara (lub coś w tej cenie). Jeżeli jednak to kwestia techniki to wolałbym dozbierać do lepszej ramy (np. tośka). Prawdopodobnie sporo osób zaczynało od ram xc, potem przesiadało się na ramy do dualu. Czy jest duża różnica w kwesti lądowania, czy łatwiej wylądować na tylne koło na ramie do dualu ??
Mam rame do xc - meride matts 500. Zajebiście mi na niej wychodzi lądowanie na przednie koło, na hopkach tylko delikatnie i raczej nie stanowi to zagrożenia większego. Nieciekawie się robi na uskokach gdzie muszę na chama podciągać kierownice, a i tak ląduje na 2 koła (na płaskim), żadko wychodzi na tylne. Czyli da się lądować na tylne koło ale rzadko to wychodzi.
Czy jest to kwestia techniki, która u mnie raczkuje, czy ramy. Jeżeli to drugie to kupie dragstara (lub coś w tej cenie). Jeżeli jednak to kwestia techniki to wolałbym dozbierać do lepszej ramy (np. tośka). Prawdopodobnie sporo osób zaczynało od ram xc, potem przesiadało się na ramy do dualu. Czy jest duża różnica w kwesti lądowania, czy łatwiej wylądować na tylne koło na ramie do dualu ??
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 02.01.2005 19:08:46
- Lokalizacja: Andrychów
- Kontakt:
-
- Posty: 1452
- Rejestracja: 23.04.2004 20:29:43
- Lokalizacja: się biorą hasające hasacze?
- Kontakt:
To kwestia i ramy, i techniki :)
a co do latania na ramach xc - uwazaj, czasami sie konczy nieciekawie...
a z drygiej strony, widzialem sporo osob ktor mlataja na mattsach. jezeli masz maly rozmiar to sie zastanow czy nie pozbierac na cos lepszego.
a co do latania na ramach xc - uwazaj, czasami sie konczy nieciekawie...
a z drygiej strony, widzialem sporo osob ktor mlataja na mattsach. jezeli masz maly rozmiar to sie zastanow czy nie pozbierac na cos lepszego.
Łasiczka w kształcie pieczątki. Pieczątka w kształcie łasiczki.
Duzo zalezy od mostka- daj jak najkrotszy. Poza tym ramy do XC maja dluzsze tylnie trojkaty od tych do dualu, ale tym nie nalezy sie przejmowac, bo wiele ram do dh ma jeszcze dluzsze, a ludzi na tym lataja :] Ogolnie pozycja na crossowce jest pochylona do przodu, a krotki mostek troche prostuje Cie. To samo z mniejszymi ramami (krotsza rura gorna). Jeszcze wysokosc przodu wzgledem siodla ma spore znaczenie- im wyzej tym lepiej poderwac przednie kolo.
Chyba wszystko.
Chyba wszystko.
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To chyba będe zmuszony kupić nową rame. Jednak na tej meridzie ciężko się przełamać do większych hopek, wystarczy mały błąd i przy większej prędkości ładnie się musi latać na ryj. Reszta części już bardziej nadaje się do skakania, z1 130mm , mostek 75mm i kiera amoeba borla. Rama ma natomiast 20 cali (w zasadzie to bliżej 19 bo merida zawyża rozmiary) ale i tak dużo.
heheh ja skakalem na ramce xc (19') 2 lata i jakies 3 miechy temu dalem sobie spokuj ;p... :P raz wychodzilo na tyl ladnie spasc i lekko zjechac a raz tak ze sie ciul** na plecy :P a innym razem na przednie kolo... spruboj podciagnac troszku kiere przy samym wyskoku... :] a raczej spadniesz na tyl ;d pozdro...
ps.tylko ja na sztywnym skakalem :D giant rincon stary produkowali tylko bialo czarne pare lat temu... ;d
ps.tylko ja na sztywnym skakalem :D giant rincon stary produkowali tylko bialo czarne pare lat temu... ;d
gg 2109933
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 06.01.2005 09:58:04
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość