Geometria ramy
Geometria ramy
Chciałbym sobie złożyć rower na jakieś maksymalnie sztywnej, wytrzymałej, malej, zwinnej, nie opornej ramie. No i zaciekawil mnie destroyer jump. Wiem ze mozna tam robic zmieny w geometri. I tak: co byscie w nim zmienili?(wiem wiem, ze kazdy lubi jezdzic na czym innym, ale co wam sie w nim nie podoba ?) Ja bym chetnie troche skrócił widełki, ale nie wiem ile moga miec maksymalnie najmniej z kołem 26"?
wysokość główki - 120mm
długość górnej rury - 555mm
długość dolnej rury - 630mm
wys. rury pionowej (podsiodłowej)od środka supportu do końca rury 330mm
mufa supportowa - 68 mm
sztyca 26,2
kąt główki - 68 stopni
długość tylniego trójkąta - 420 mm
stery 1 1/8"
reszta geometrii raczej mi odpowiada. No i teraz chciałbym zapytac sie o wzmocnienia. Czy aby ramka byla jeszcze bardziej wytrzymala, nie mozna by bylo wsadzic "specjalne wzmocnienie łączące górną oraz dolną część tylnego
widelca zapewniające jego wytrzymałość i sztywność" to co jest w ds2 ? Moze jeszcze takie wzmocnienie rury podsiodłowej jak jest w streecie? Moze jeszcze "podwójna blacha łącząca główkę oraz rurę górna i dolną" która jest w ds2, a która w jumpie jest tylko pojedyncza. Czy mialo by wogole sens robienie takich wzmocnien, i czy cos by to dalo ?? Bo wagi by to chyba za bardzo nie zwiekszylo, nie kosztowało by to tez chyba majątku, a moze by troche byla lepsza wtedy rama.
wysokość główki - 120mm
długość górnej rury - 555mm
długość dolnej rury - 630mm
wys. rury pionowej (podsiodłowej)od środka supportu do końca rury 330mm
mufa supportowa - 68 mm
sztyca 26,2
kąt główki - 68 stopni
długość tylniego trójkąta - 420 mm
stery 1 1/8"
reszta geometrii raczej mi odpowiada. No i teraz chciałbym zapytac sie o wzmocnienia. Czy aby ramka byla jeszcze bardziej wytrzymala, nie mozna by bylo wsadzic "specjalne wzmocnienie łączące górną oraz dolną część tylnego
widelca zapewniające jego wytrzymałość i sztywność" to co jest w ds2 ? Moze jeszcze takie wzmocnienie rury podsiodłowej jak jest w streecie? Moze jeszcze "podwójna blacha łącząca główkę oraz rurę górna i dolną" która jest w ds2, a która w jumpie jest tylko pojedyncza. Czy mialo by wogole sens robienie takich wzmocnien, i czy cos by to dalo ?? Bo wagi by to chyba za bardzo nie zwiekszylo, nie kosztowało by to tez chyba majątku, a moze by troche byla lepsza wtedy rama.
Geometrii bym nie zmienial, bo i tak o wiele nie skrócą ci tych widełek. Co do wspawki która była w ds2 to mozesz poprosic zeby ci ją tam wpakowali. Wzmocnienie podsiodłowej które jest w streecie tez przydatne. Ta podwójna blacha nie potrzebna.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
jak dla mnie krotkie widly, nie wiem jak w destroyerach ale np taki wasp ma 400 mm na 26' a do streetlegala '05 podobno przy 390mm tylnich widlach da sie wlozyc 26' z jakas mala opona :) zapytaj ich po prostu, jak male moga zrobic, z zaznaczeniem jak szeroka opone chcesz stosowac ;)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
No oponke mam 2.0 teraz, a raczej szerszej niż 2.3 - 2,35 nie chciałbym nigdy zakładać. Wiec moze cos by sie dalo zrobic z tymi widełkami ^^ gdyby dalo sie jeszcze poniżej 400mm to miodzio :D ale az tyle nie oczekuje, gdyby udalo sie skrócić do 400mm to byłbym szczęśliwy. Zresztą zapytam sie w destroyerze.
-
- Posty: 699
- Rejestracja: 23.06.2004 16:28:23
- Lokalizacja: gocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości