ZAKLEŻY CO JEŹDZISZ.. JAK STREET TO NA PRZODZIE DA RADY.. DO ZJAZDU RACZEJ SIE NIENADAJE.. A Z DUALEM MOŻE BYĆ RÓŻNIE.. W KAŻDYM RAZIE Z HAMULCÓW W TEJ CENIE JEST TO JEDYNE SENSOWNE ROZWIĄZANIE =D
kwestia ustawień, jak masz klameczki z wieloma opcjami ustawień np. LX to można z tym hamulcem zrobić wszystko.. Ale tak żeby bez przestawiania jakiego kolwiek jeździć wszędzie (las - stromizny, tor i miasto) to może byc niewygodne
e to jednak zostane przy moich wypasnych v-kach
z 60hamuje bez problemu nawet jak zamocno nacisne klamke to zablokuje
ale z drugiej strony jak pojade w gory to kiepsko to widze bo obrecze nie sa mocna strona tego rowerka jak cały zreszta rower nie jest najwyzszych lotów
zalozylem dzisiaj na tyl i nie wiem jak wyregolowac
tzn ten nieruchomy klocek spoko wiem jak sie reguluje odleglosc od tarczy ale ten ruchomy mi ociera o tarcze i nie wiem co zrobic :/
moze poprostu popuść troche linke, albo tam gzdzie przykrecasz zacisk do adaptera poluźnij śrubki i troche poprzesuwaj.. tak na odległosć trudno powiedzieć ale sproboj, moze o to chodzi..