Witam Panow! :-)
Jestem szczesliwym posiadaczem owego sprzetu od niedawna. Przed pierwsza jazda wymienilem sprezyny na twardsze, a dokladnie na orginalne, gdyz w amortyzatorze byly zalozone zolte, czyli miekkie (poprzedni wlasciciel wazyl okolo 63 kg). Przy okazji zmierzylem poziom oleju. Przy wcisnietych do konca goleniach i wyjetych sprezynach lustro znajduje sie w odleglosci 82 mm od gornej krawedzi golenia. Czy jest to za malo? Czy moze to byc powodem tego, ze mam wrazenie dobijac amoryzator agresywnym "rzuceniem sie" na kierownice? W jakim przedziale powinna sie miescic ilosc oleju w bomberach i czy jego niedobor powoduje dobijanie widelca?
Dziekuje za pomoc :-)
Marzocchi Z1 MCR 2001
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 28.03.2005 08:36:03
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość