detka:/
detka:/
siemka, wiecie mem problem, w ciagu tygodnia z 5 razy koło przebilem:/ ciagle dowalam w gorne schodki, badz tez za duze schodzy skacze, czasem przytne krzywo spadajac...mam kolo 24 cale single track obrecz z opona tioga factory dg i detka shwable... dzis patrze a rower znow bez powietrza po wczorajszym:/ juz mnie to denerwuje...ile mozna łątac? jak myslicie czy to przez styla jazdy czy tez sprzet? nie wiem czy jest sens wydac te kolo 40 zl na detke nokiana czy tez opone zmienic... kurcze bo denerwujace to jest:/
moze sie myle ale glowna przyczyna czestego lapania gum sa opony... maja ciensze boczne scianki i przez to sie wyginaja i rozcina sie detka. posprawdzaj dokladnie obrecz i wnetrze opony jak to nie to to tymin detke jak dalej bedzie zle to znaczy ze przyszedl czas na nowa oponke.
Rockets Crew! [url]http://www.facebook.com/rockets.crw[/url]
dupa nie cienkie ścianki, mam kendy k-rad z cienkimi ściankami i sneja żadnego nie miałem od dawna chociaż napierdalam po kantach ostro, nie złapałem tylko dlatego, że mam MOCNO napompowane koło, tak ok. 3,5 atm. tak więc napompuj i przestań smuty walić, że trza opone zmieniaćlukasz_g pisze:moze sie myle ale glowna przyczyna czestego lapania gum sa opony... maja ciensze boczne scianki i przez to sie wyginaja i rozcina sie detka
fura: http://tiny.pl/hrc2
dupa nie cienkie scianki, albo jezdzisz bez powietrza, albo masz tak waska tasme na obreczy ze nie obejmuje nypli, ALBO co jest najbardziej prawdopodobne, druty z opony sie wystrzepily od wewnetrznej strony i ci zre detk szarpia za kazdym razem... innej rady nie ma, kapci sie nie lapie ot tak.
ten koleś pode mną to ***** :D:D
nie wiem jak jezdzi "budka" ale mocno napapowane opony = gorsza trakcja na zjezdzie krotszy kontakt z ziemia to sie odbijasz i to zalezy tez od obreczy (kolega tez mocno napapowal opone i my scianki obreczy odpadły) ale to moje skromne zdanie
Rockets Crew! [url]http://www.facebook.com/rockets.crw[/url]
moja halupnicza metoda na postrzepiona opone to wysmarowac ja silikonem od srodka(tylko go nie oszczedzaj).
jesli to nie przez opone to rowniez niezlym patentem jest wsadzenie jeszcze jednej detki.
wszystko to juz kiedys przerabialem
moim zdaniem bardzo duzo zalezy od opony i troszki od budowy i szerokosci obreczy.
po zmianie opon na 2,5 przod i 2,4 tyl zapomnialem co to sneyki a w dodatku detki to jakies byle gowna typu 2,1" za 10 zeta! pompuje je nie wiecej niz 2,5atm i w niczym to nie przeszkadza a przyczepnosc lepsza!
caly czas jezdze bez tasm i o ile oczka nie sa zaostrzene po przeplataniu kola to nie ma bata zeby sie przebila od tego!
jesli to nie przez opone to rowniez niezlym patentem jest wsadzenie jeszcze jednej detki.
wszystko to juz kiedys przerabialem
moim zdaniem bardzo duzo zalezy od opony i troszki od budowy i szerokosci obreczy.
po zmianie opon na 2,5 przod i 2,4 tyl zapomnialem co to sneyki a w dodatku detki to jakies byle gowna typu 2,1" za 10 zeta! pompuje je nie wiecej niz 2,5atm i w niczym to nie przeszkadza a przyczepnosc lepsza!
caly czas jezdze bez tasm i o ile oczka nie sa zaostrzene po przeplataniu kola to nie ma bata zeby sie przebila od tego!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość