albo Nikom wyrżnoł połowe tematów, albo ja źle szukam ale nigdzie niemoge nic znaleźć o amorkach z motoru (np. MZ) przerobionego do rowerku, jak sie na tym jeździ itd.
http://www.pinkbike.com/photo/885826/ - łower (dlaczego tu niema wolności słowa?)
dajcie wreszcie w jednym miejscu wszystkie swoje sposoby przeróbek, własne konstrukcje, porady etc. bo amor z moto to ciężka ale solidna alternatywa jak kasy brak ;(
Destroyer DS2 + Duro '05 , Moto + Pure4130 i troche innej szpeji...
gg:5900968
no wiec ja mam taki sprzet :) jest to amortyzator od jawy 350 cz. wazy 10 kg, skok 175 mm, niby tlumienie (troche tlumi), wszystko ze stali :D 1 1/8. jest bardzo miekki wszystko wybiera ;]
no wiec ja mam taki sprzet :) jest to amortyzator od jawy 350 cz. wazy 10 kg, skok 175 mm, niby tlumienie (troche tlumi), wszystko ze stali :D 1 1/8. jest bardzo miekki wszystko wybiera ;][/quote]
tez mam...wsio z polkami, olejem, oska wazy 7kg...jak dla mnie za miekki ale naprawde ladnie pracuje...180 skoku ale w rzeczywistosci ugina sie na 170. Caly rower wazy razem 25 Kg. Niedlugo jak znade troche wolnego czasu to przerobie w nim mocownaie oski, dam aluminowe lagi ( 4mm scianki) wtedy nie bedzie taki wysoki i nie bedzie pod choppera podchodzil...dorobie boosterka zeby byl jeszcze sztynwiejszy bocznie :). Mysle ze do 5kg ze wszystkim zjade. No i w koncu zrobie sobi emodel 3D w solidworks i se posprawdzam wszystkie naprezenai zeby nei bylo kichy. Co do wagi..najwiecej waza te jebitnie dlugi stalowe lagi gorne. Juz terz one sa za dlugie o jakies 5 cm conajmniej i trza troszke kombinowac zeby obnizyc przod. Fotki na razi eneidostepne bo rower w domu u rodzicow a ja w Gdansku mecze sie z praca mgr :/.
widzialem jak kiedys koles po rynku w krakowie sie bujał dragiem i mial zalozony amorek z simsona, nawet fajnie wygladalo tylko kiere mial na wysokosci lusterek samochodu dostawczego<lol>