RB BANDIT FR
Mam też taką ramę i z 2półką DNM VTS90 150 mm skoku. Co do skrętności to zależy do czego będizesz używał tego roweru, jeśli to ma być miejsckie bujanie się to ten skręt moze być prawdą. Ale w przypadku jakiegos zjezdżania to nie ma to wpływu ponieważ przy większej prędkości nie wykonujesz skrętów takich że dobijasz amorem do ramy. Rama jest ogónie bardzo fajna i mega pancerna, jest o wiele mocniejsza od A-zona chociażby z tego powodu, że zbudowana jest z ALu 7020 a nie 7005.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Heh wkurwiaja mnie takie posty jak Twoj! W sumie malo mnie znasz albo wcale (bo ja Cie nie znam wogule) i odrazu wiesz ze ja niby mam kasy jak lodu na rowery tak? Moze ja jeszcze ukradlem albo uzebralem? Ja tu chce konstruktywnie pomuc jak umiem a tu zaraz kto sie musi przypieprzyc....
Po pierwsze nie wiedzialem, ze Sekimy juz (podkreslam JUZ) tyle kosztuja... wiec niechcacy troche wprowadzilem w blad.
Po drugie ja wyznaje zasade, ze wole kupic gorszy nowy rower, albo nawet nowego sztywniaka niz uzywanego fulla. Naprawde tak mysle. Nie ma nic gorszego niz zamiast jezdzc ciagle naprawiac... a wyjebac kase i kupic gwono za 5,5 tys to dopiro bol... nie dosc, ze nie pojezdzisz to jeszcze nic innego nie kupisz.
Tak wiec doradzam jak uwazam, a nie jaka jest moda albo jak wypada i tyle, nic za tym nie stoi, napewno zadna kasa!
Tak wiec powtazam, lepiej wykombinowac cos tanszego i nowego niz uzywanego (wg. mnie oczywiscie) a RB Bandit szczegolnie nie przypada mi do gustu - poprostu i tyle. Skoro pytaja odpowiadam co o ty mysle.
Myslales moze o Konie Stinky? Albo cos w tym guscie? po sezonie powinny znowu byc 20% przeceny. Bys Stinkacza nowego za ok 5 000 wyrwal. Ladny rower do lkkiego FR. Ewentualnie dozbierac.
Po pierwsze nie wiedzialem, ze Sekimy juz (podkreslam JUZ) tyle kosztuja... wiec niechcacy troche wprowadzilem w blad.
Po drugie ja wyznaje zasade, ze wole kupic gorszy nowy rower, albo nawet nowego sztywniaka niz uzywanego fulla. Naprawde tak mysle. Nie ma nic gorszego niz zamiast jezdzc ciagle naprawiac... a wyjebac kase i kupic gwono za 5,5 tys to dopiro bol... nie dosc, ze nie pojezdzisz to jeszcze nic innego nie kupisz.
Tak wiec doradzam jak uwazam, a nie jaka jest moda albo jak wypada i tyle, nic za tym nie stoi, napewno zadna kasa!
Tak wiec powtazam, lepiej wykombinowac cos tanszego i nowego niz uzywanego (wg. mnie oczywiscie) a RB Bandit szczegolnie nie przypada mi do gustu - poprostu i tyle. Skoro pytaja odpowiadam co o ty mysle.
Myslales moze o Konie Stinky? Albo cos w tym guscie? po sezonie powinny znowu byc 20% przeceny. Bys Stinkacza nowego za ok 5 000 wyrwal. Ladny rower do lkkiego FR. Ewentualnie dozbierac.
Ja nie mam pojęcia jakie problemy może mieć gość z jednozawiasem (może tylko tłumik jak coś), wystarczy dobrze oglądnać ramę, koleś pisze, że to nie jego pierwszy rower więc rozpozna czy była spawana, czy nie, czy jest pęknięta. Full jest o wiele lepszy niż sztywniak przynajmnije dla mnie, bo ja w dół wolę jeździć. Co do geometri RB Bandit FR to bdb konstrukcja wytrzymała i dobrze wykonana, ma grube mocne spawy i mocne rury. Chyba każdy kto widział tą ramę z bliska to potwierdzi.
A tak ogólnie to bez emocji, bo co się pienić?
A tak ogólnie to bez emocji, bo co się pienić?
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Nie słuchaj pieniaczy!!!
Z jedsnozawiasowcem zwykle nie ma żadnych problemów. Co innego czterozawias bo poza mniejszą sztywnością jest więcej miejsc w których ramka może łapać luzy. RB to bardzo wytrzymałe konstrukcje. Mocowanie wahacza i mufa suportu są tak wykonane że właściwie nie da się ich rozwalić. Poza wahaczami raczej się nie sypia nawet po długim okresie katowania. Sprawdź dokładnie czy na żadnym ze spawów nie ma pęknięć.
Jeżeli obręcze są w kiepskim stanie to bym się jeszcze potargował. Koła to spory wydatek.
Z jedsnozawiasowcem zwykle nie ma żadnych problemów. Co innego czterozawias bo poza mniejszą sztywnością jest więcej miejsc w których ramka może łapać luzy. RB to bardzo wytrzymałe konstrukcje. Mocowanie wahacza i mufa suportu są tak wykonane że właściwie nie da się ich rozwalić. Poza wahaczami raczej się nie sypia nawet po długim okresie katowania. Sprawdź dokładnie czy na żadnym ze spawów nie ma pęknięć.
Jeżeli obręcze są w kiepskim stanie to bym się jeszcze potargował. Koła to spory wydatek.
P i t
SiD a czym się różni RB BANDIT FR (nie DS) od A-ZONE'a?
RB: http://mbike.webpark.pl/sprzet/fr1.jpg
A-ZONE: www.allegro.pl/show_item.php?item=25875701
RB: http://mbike.webpark.pl/sprzet/fr1.jpg
A-ZONE: www.allegro.pl/show_item.php?item=25875701
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 13.05.2004 13:28:10
- Kontakt:
RB BANDIT FR
dzięki za wszystkie komentarze.
w nocy troche myślałem wcześniej trochę pogadałem /sklepik na powsińskiej dla wtajemniczonych/ no klamka zapadła.\
SKŁADAMY.
może potrwa to trochę dłużej, ale ...
no a jak poskłądam to WYSTAWIĘ GO NA PRÓBĘ - KOMENTARZU W DH-ZONE
pozdr.
_____________________________________________________________
co złego to JA
w nocy troche myślałem wcześniej trochę pogadałem /sklepik na powsińskiej dla wtajemniczonych/ no klamka zapadła.\
SKŁADAMY.
może potrwa to trochę dłużej, ale ...
no a jak poskłądam to WYSTAWIĘ GO NA PRÓBĘ - KOMENTARZU W DH-ZONE
pozdr.
_____________________________________________________________
co złego to JA
-
- moderator
- Posty: 2411
- Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
- Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
- Kontakt:
Roznice pomiedzy A-zone a RB Bandit FR:
1) Podobno roznia sie stopem aluminium (tego dokladnie nie wiem - wiem ze A-ZOne jest z 7005)
2) RB ma wzmocnienie pod główką (A-zone nie)
3) Ramy posiadają zupełnie inne wahacze (RB ma pkt obrotu w wahaczu troche wyzej)
4) RB ma zdecydowanie ładniejsze kolory =]
Reszta jest taka sama
1) Podobno roznia sie stopem aluminium (tego dokladnie nie wiem - wiem ze A-ZOne jest z 7005)
2) RB ma wzmocnienie pod główką (A-zone nie)
3) Ramy posiadają zupełnie inne wahacze (RB ma pkt obrotu w wahaczu troche wyzej)
4) RB ma zdecydowanie ładniejsze kolory =]
Reszta jest taka sama
spoko sid nie denerwuj sie tak....
pozatym znam twoich kumpli i wiem jaki masz rower... zreszta kiedys o tym juz gadalismy po co wracac do tego....(swoja droga mielismy sie na bajka ustawic) nic do ciebie nie mam tylko zawsza jak jest temat o a zonach czy rb to ty sie wypowiadasz zjezdzajac te ramy....
a w pp jezdzi duzo osobna tych ramach i niezle zapierdalaja...
pozatym jeden zawias tez ma plusy jest badziej czuly... i nie ma tylu zawiasow gdzie moze cos sie zjebac
pozatym znam twoich kumpli i wiem jaki masz rower... zreszta kiedys o tym juz gadalismy po co wracac do tego....(swoja droga mielismy sie na bajka ustawic) nic do ciebie nie mam tylko zawsza jak jest temat o a zonach czy rb to ty sie wypowiadasz zjezdzajac te ramy....
a w pp jezdzi duzo osobna tych ramach i niezle zapierdalaja...
pozatym jeden zawias tez ma plusy jest badziej czuly... i nie ma tylu zawiasow gdzie moze cos sie zjebac
Let's Ride!!!!!
Sorry, ale jak jedno zawias jest bardziej czuly to ja jestem... kurwa nie wiem kim?! Ty wiesz co piszesz? Wlasnie napisales, ze glowna zaleta 4-ro zawiasowcow ktora jako pierwsza przemawiala za ich konstrukcja nalezy do jednozawiasow!!! Dopiero puzniej wymyslili ogniwo Horsta nie powodujace strat mocy.
DWIE GLOWNE ZALETY CZTEROZAWIASOW:
-sa bardziej czule
-zawieszenie nie usztywania sie przy chamowaniu
-na trzeciem miejscu sa mniejsze straty mocy...
Z calym szacunkiem, ale jak nie wiesz o czym mowisz to jak mozesz dyskutowac na temat ram i ich systemow???
Jesli amsz jeszcze jakies watpliwosci, poszukaj w profesjonalnych zrudlach...
DWIE GLOWNE ZALETY CZTEROZAWIASOW:
-sa bardziej czule
-zawieszenie nie usztywania sie przy chamowaniu
-na trzeciem miejscu sa mniejsze straty mocy...
Z calym szacunkiem, ale jak nie wiesz o czym mowisz to jak mozesz dyskutowac na temat ram i ich systemow???
Jesli amsz jeszcze jakies watpliwosci, poszukaj w profesjonalnych zrudlach...
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kurwa ale ty jestes nerwowy czlowiek.....
moze dlatego twoi kumple sie z ciebie smieja... bo rozne rzeczy o tobie slyszalem
w jedno zawiasowcu potrzebna jest mniejsza slila do ugiecia ale spoko wiem wszystkie jedno zawiasowce sa ******* i wogole lepiej miec sztywniaka jezeli nie masz na fula z katalogo za 10000
moze dlatego twoi kumple sie z ciebie smieja... bo rozne rzeczy o tobie slyszalem
w jedno zawiasowcu potrzebna jest mniejsza slila do ugiecia ale spoko wiem wszystkie jedno zawiasowce sa ******* i wogole lepiej miec sztywniaka jezeli nie masz na fula z katalogo za 10000
Let's Ride!!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość