RB BANDIT FR
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cos Ci powiem heh ja Cie nie oceniam jako czlowieka, tylko oceniam tresc jaka piszesz. Dodam, ze zaden kumpel sie ze mnie nie smieje (podkreslam KUMPEL, a ludzi znam duzo, a **** mnie obchodzi co o mnie mysla. Nie potrzebuje ich uznania do szczescia miedzy innymi Twojego)
Tez nie obrazam Cie, nie wymysla Ci, nie najezdzam, ze masz drogi rower. Ja porostu wyrazilem swoje zdanie na temat tej ramy, byla to opinia jedna z wielu i sam zakladajacy topik wezmie ja bardziej lub mniej pod uwage. Ty jednak zaraz stwierdzasz, ze mnie ktos zgwalicl. Zachowujesz sie jak jakis 13 latek z kompleksami, ktorego nie stac na nic wiecej niz ramy ktore krytukuje i dlatego czuje sie dotkniety. Jedno co mnie naprawde wkurza to to, ze gadasz glupoty, wciskasz kit czyli innymi slowy (swiadomie lub nieswiadomie) klamiesz. Poczynajac od tematu dzialania zawieszenia w rowerze na mnie samym konczac! Sam ropoczoles ta klutnie a teraz sie w niej plaiwsz. Mozesz byc z siebie dumny, ze mnie wyzwales od czego mogles i nadodatek upierasz sie przy swoim blednym zalozeniu na temat systemow zawieszen.
tak sie sklada jak juz o tym mowa, ze sila konieczna do ugiecia jest zalezna od dzwigni, czyli przelozenia drogi wachacza na droge amortyzatora i nie jest zalezna wprostproporcjonalnie do systemu zawieszenia... jednak znowu sie mylisz. Na ogul w zawieszeniach wielo zawiasowych dzwignia jest o wiele wieksza... a wiec sila dzialajaca na damper jest wieksze i sila koneczna do jego ugiecia jest mniejsza. A, ze tobie sie wydaje, ze jak masz mieksza sprezyne w 1-dno zawiasie latwiej go ugiac niz wilo zawiasa z twardsza to juz trduno.
Nawet nie stac Cie na to, zeby samemu poszukac jakis opracowan na ten temat, doksztalcic sie czy cos. Wolisz bic paine i jestes z tego zadowolony.
Nie mam ochoty dluzej z Toba dyskutowac na jakikkolwiek temat. Zycze milej zabawy z moimi zekomymi kuplami, ktozy moim kumplami nie sa... i mysl sobie cho chcesz... ale nie wprowadzaj innych uzytkownikow forum w blad!
Tez nie obrazam Cie, nie wymysla Ci, nie najezdzam, ze masz drogi rower. Ja porostu wyrazilem swoje zdanie na temat tej ramy, byla to opinia jedna z wielu i sam zakladajacy topik wezmie ja bardziej lub mniej pod uwage. Ty jednak zaraz stwierdzasz, ze mnie ktos zgwalicl. Zachowujesz sie jak jakis 13 latek z kompleksami, ktorego nie stac na nic wiecej niz ramy ktore krytukuje i dlatego czuje sie dotkniety. Jedno co mnie naprawde wkurza to to, ze gadasz glupoty, wciskasz kit czyli innymi slowy (swiadomie lub nieswiadomie) klamiesz. Poczynajac od tematu dzialania zawieszenia w rowerze na mnie samym konczac! Sam ropoczoles ta klutnie a teraz sie w niej plaiwsz. Mozesz byc z siebie dumny, ze mnie wyzwales od czego mogles i nadodatek upierasz sie przy swoim blednym zalozeniu na temat systemow zawieszen.
tak sie sklada jak juz o tym mowa, ze sila konieczna do ugiecia jest zalezna od dzwigni, czyli przelozenia drogi wachacza na droge amortyzatora i nie jest zalezna wprostproporcjonalnie do systemu zawieszenia... jednak znowu sie mylisz. Na ogul w zawieszeniach wielo zawiasowych dzwignia jest o wiele wieksza... a wiec sila dzialajaca na damper jest wieksze i sila koneczna do jego ugiecia jest mniejsza. A, ze tobie sie wydaje, ze jak masz mieksza sprezyne w 1-dno zawiasie latwiej go ugiac niz wilo zawiasa z twardsza to juz trduno.
Nawet nie stac Cie na to, zeby samemu poszukac jakis opracowan na ten temat, doksztalcic sie czy cos. Wolisz bic paine i jestes z tego zadowolony.
Nie mam ochoty dluzej z Toba dyskutowac na jakikkolwiek temat. Zycze milej zabawy z moimi zekomymi kuplami, ktozy moim kumplami nie sa... i mysl sobie cho chcesz... ale nie wprowadzaj innych uzytkownikow forum w blad!
Dobra spoko..... W sumie tez cie nie znam nie bede i nie ocenialem ciebie jako czlowieka... Nie ma co sie klucic
Przyznaje ci racje wiadomo ze 4 zawiasy...ogniwa horsta i inne patenty sa lepsze od jednozawiasa. Nie czytalem fachowych opracowan wiec moze stad moja pomylka...
Zreszta przed chwila rozmawialem z jedna osoba ktora Cie zna i okazalo sie ze Cie pomylilem z innym gamoniem.
Zreszta wszystko mnie dzisiaj wkurwia....wiec nie bede nic wiecej pisal..pisss
Przyznaje ci racje wiadomo ze 4 zawiasy...ogniwa horsta i inne patenty sa lepsze od jednozawiasa. Nie czytalem fachowych opracowan wiec moze stad moja pomylka...
Zreszta przed chwila rozmawialem z jedna osoba ktora Cie zna i okazalo sie ze Cie pomylilem z innym gamoniem.
Zreszta wszystko mnie dzisiaj wkurwia....wiec nie bede nic wiecej pisal..pisss
Let's Ride!!!!!
widze ze opinie na temat tej ramy sa bardzo rozne. sam na takiej jezdze i nie zamienilbym ja na zadna inna, nawet gdyby to mial byc sprzet klasy karpiel/brooklyn. mialem juz pare ram w przeszlosci i maja sie nijak do bandita fr. geometria idealna do wszystkiego (wiadomo, co dla jednego jest swietne i uniwersalne dla innych jest do niczego). byc moze to jakies uwarunkowanie regionalne poniewaz w poznaniu na takich ramkach jezdzi bardzo duza czesc 'zawieszonych'.
nikomowi podeslalem test tej ramy ale widocznie zapomnial - wiec nie ma :]
nikomowi podeslalem test tej ramy ale widocznie zapomnial - wiec nie ma :]
www.trialshop.pl
Spoko Groochas :) Akurat temu nie zaprzeczalem. Nie no, moze zeczywiscie ten Rb nie jest zly. Tylko nie wiadomo jak byl uwzywany, czy byl katowany itd. Zmeczenia materialu nie widac... ale ono sie kumuluje. Moze zeczywiscie Rb jest najlepszy w swojej cenie (nie znam jej). Ja tego ni neguje... tylko wyrazalem swoja opinie. Zreszta co kto lubi. Jak dla mnie 130 mm (a-zone) to troche za malo na cos konkretnego a za duzo na street czy dirt. ja sie glownie poruszam wg. zasad, ze zawiesznie powinno miec conajmniej 178 mm skoku (Bullit) i nie wiecej niz 255 (v 10, da bomb) a jesli brac mniej niz 178 to sztywnego. Ale nikomu tego akurat nie nazucam! Ta dlatego, ze ja lubie albo gdzies po miescie albo na trasach dh i dropach. Ale jak ktos lubi cos sredniego (enduro) to mu tyle wystarczy. Ale przeciez wyrazam sie za siebie nie za innych.
Co do bandita to on ma chyba wiecej skoku, wiec moze by sie nadawal... ale jedno co odrdzam wszystkim to kupowanie uzywanego sprzetu, no chyba, ze z bardzo dobrze znanego zrudla. inaczej mozna liczyc na fart i nic wiecej... taka loteria za kupe kasy :/ czasami lepiej miec cos gorszego ale z gwarancja i pojezdzic wiele lat niz kupic wypas ktory peknie za tydzien :/ Tak wiec odradzam sprzet uzywany.
A jak Twoj A-zone? Wiem, ze jestes zadowolony :) Moze cos powiesz jak jezdzisz, co skaczesz? Co lubisz i do czego bike stosujesz. jestem ciekaw opini uzytkownika :D
Pozdrawiam!
Co do bandita to on ma chyba wiecej skoku, wiec moze by sie nadawal... ale jedno co odrdzam wszystkim to kupowanie uzywanego sprzetu, no chyba, ze z bardzo dobrze znanego zrudla. inaczej mozna liczyc na fart i nic wiecej... taka loteria za kupe kasy :/ czasami lepiej miec cos gorszego ale z gwarancja i pojezdzic wiele lat niz kupic wypas ktory peknie za tydzien :/ Tak wiec odradzam sprzet uzywany.
A jak Twoj A-zone? Wiem, ze jestes zadowolony :) Moze cos powiesz jak jezdzisz, co skaczesz? Co lubisz i do czego bike stosujesz. jestem ciekaw opini uzytkownika :D
Pozdrawiam!
ja też jestem uzytkownikiem azona od roku... Wrażenia z jazdy:
Geometria po porstu super, tylko tak troszke krotsza mogla by byc, jezdzi sie bardzo fajnie, zwrota i wogole, łatwo robi sie bunyhopa, manuala troche gorzej, ale da sie, jak sie ma wprawe.
inf techniczne:
Rama na ogół wyztrymała, mi po dropowaniu 2m, caly czas kolo 1m, wypadow w gory gdzie jest rzeznia, nie dzieje sie z nia absolutnie nic. Jedyny minus jak dla mnie to brak gusset, przy glowce, ale i tak daje rade.. Wybiera wszystko ładnie i pieknie najdobniejsze rzeczy, napet jak prowadze rower, to sie amor tylni wgina ;) A no i oczywiscie dumper st8rc, ciagle zapowietzranie sie, utraty tlumienia, luzy na tulejkach standard.
Rama po roku jezdzenia, zima, lato wiosna, jesien, nie ma sladu zadnych zniszcze, luzow na wachaczu. Lakier jest do dupy, Tyle.
A i mam jedno pyatnie. Czy ta rama wytrzyma juniora 170 2004 ? z obniza polka na maxa, tyle ile mozna wg marzochi, ze nie ma choppera ?
Geometria po porstu super, tylko tak troszke krotsza mogla by byc, jezdzi sie bardzo fajnie, zwrota i wogole, łatwo robi sie bunyhopa, manuala troche gorzej, ale da sie, jak sie ma wprawe.
inf techniczne:
Rama na ogół wyztrymała, mi po dropowaniu 2m, caly czas kolo 1m, wypadow w gory gdzie jest rzeznia, nie dzieje sie z nia absolutnie nic. Jedyny minus jak dla mnie to brak gusset, przy glowce, ale i tak daje rade.. Wybiera wszystko ładnie i pieknie najdobniejsze rzeczy, napet jak prowadze rower, to sie amor tylni wgina ;) A no i oczywiscie dumper st8rc, ciagle zapowietzranie sie, utraty tlumienia, luzy na tulejkach standard.
Rama po roku jezdzenia, zima, lato wiosna, jesien, nie ma sladu zadnych zniszcze, luzow na wachaczu. Lakier jest do dupy, Tyle.
A i mam jedno pyatnie. Czy ta rama wytrzyma juniora 170 2004 ? z obniza polka na maxa, tyle ile mozna wg marzochi, ze nie ma choppera ?
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja wam powiem tyle nie ma sensu kupowac fulla w wawie np bo nie ma gdzie na nim jezdzic jak bedziesz jezdzil w gory to spoko a jak nie to kup mocnego sztywniaka ja jezdzilem na ramce meridy kalahari 570 z alu i bylo git latalem dropy na pochyle z dachu okolo 1,7 m mniej wiecej mojej wysokosci :D i nic sie z nia nie dzialo tak naprawde full na miasto to kisha bo zbyt sie meczysz na takim duuuzym (ciezkim i wogole) rowerze ...
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
Dorogi Panie Sid
Czułość zawieszenia nie jest wprost proporcjonalnie zależna od zastosowanego systemu. Nie jest prawdą że zawieszenia czterozawiasowe są zawsze najbardziej czułe. Giant DH, Orange 222, Turnet DHR, RMX nie są czterozawiasami a mają jedne z najlepszych zawieszeń na świecie. Brak wpływu hamowania na pracę zawieszenia to fajna sprawa ale dotyczy tylko tych czterozawiasowców które posiadaja punkt obrotu między osią koła a mocowaniem wahacza(Horst, NRS). Pozostałe rozwiązania z 4 punktami obrotu (Kony, Banshee Scream) mają zawias zależny od hamulca.
Polecam jogę lub inne techniki relaksacyjne.
Czułość zawieszenia nie jest wprost proporcjonalnie zależna od zastosowanego systemu. Nie jest prawdą że zawieszenia czterozawiasowe są zawsze najbardziej czułe. Giant DH, Orange 222, Turnet DHR, RMX nie są czterozawiasami a mają jedne z najlepszych zawieszeń na świecie. Brak wpływu hamowania na pracę zawieszenia to fajna sprawa ale dotyczy tylko tych czterozawiasowców które posiadaja punkt obrotu między osią koła a mocowaniem wahacza(Horst, NRS). Pozostałe rozwiązania z 4 punktami obrotu (Kony, Banshee Scream) mają zawias zależny od hamulca.
Polecam jogę lub inne techniki relaksacyjne.
P i t
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość