DC TOSA INU-DANGEROUS MIKE FR 2.0
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 13.05.2004 13:28:10
- Kontakt:
DC TOSA INU-DANGEROUS MIKE FR 2.0
KTO ZA A KTO PRZECIW ?
Jeśli czujesz sie na siłach a wiedza Twa wielka
spróbuj sił w narodowym teście.
Kto za a kto przeciw ?
Uczestnictwo wyłącznie dla ZNAWCÓW TEMATU.
Nagroda - bark
Ale satysfakcja - gwarantowana
DUN CON TOSA INU czy
DANGEROUS MIKE Free Ride 2.0
a TY co o tym sądzisz ... ?
__________________________________________________
co złego to JA
Jeśli czujesz sie na siłach a wiedza Twa wielka
spróbuj sił w narodowym teście.
Kto za a kto przeciw ?
Uczestnictwo wyłącznie dla ZNAWCÓW TEMATU.
Nagroda - bark
Ale satysfakcja - gwarantowana
DUN CON TOSA INU czy
DANGEROUS MIKE Free Ride 2.0
a TY co o tym sądzisz ... ?
__________________________________________________
co złego to JA
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 13.05.2004 13:28:10
- Kontakt:
DC TOSA INU-DANGEROUS MIKE FR 2.0
no tak to prawda - więc ODWOŁUJE SIE do TEORETYKÓW - Z SZACUNECZKIEM rzecz jasna.
obie ładne
obie na wydaniu
cena podobna
- AHA
zastosowanie - FR - ciężki
raczej
pozdr.
obie ładne
obie na wydaniu
cena podobna
- AHA
zastosowanie - FR - ciężki
raczej
pozdr.
Narazie widzialem Tose Inu i jestem za ta rama. Za wyglad, za wykonanie i przede wszystkim za profesjonalnosc firmy DC. DM musal by sie naprawde postarac, zeby zyskac moja sympatie. Ciezkie ramy z aly od namitow, ktore gna sie nawet pod kobietami :/ Rozwalaja dampery :/ Dla mnie nie wystarczy, ze teraz zrobili rame dobra (znaczy sie przecietna) musieli by udowodnic swoja profesjonalnosc ktorej wczesniej zabraklo.
jestem za Tosa Inu i DC
jestem za Tosa Inu i DC
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 13.05.2004 13:28:10
- Kontakt:
DC TOSA INU-DANGEROUS MIKE FR 2.0
pozdrawiam
s-mario
i wszystkich którzy brali udział w dyskusji na temat DC Tosa Inu,
dzisiejsze pytanie jest nie bez powodu,
podbno obie ramy są już dostępne
a czasu od ostatniej debaty trochę upłynełą
potrzeba więć ŚWIEŻEJ KRWIIIIII
kto ma info - ZAPODAJE !!!!
s-mario
i wszystkich którzy brali udział w dyskusji na temat DC Tosa Inu,
dzisiejsze pytanie jest nie bez powodu,
podbno obie ramy są już dostępne
a czasu od ostatniej debaty trochę upłynełą
potrzeba więć ŚWIEŻEJ KRWIIIIII
kto ma info - ZAPODAJE !!!!
Ja widzialem Tose i jezdzilem na niej chwile. Bardzo mi sie ta ramka podoba.. cztrerozawias.. a DM hmmm popatrzy - coz za rozmiar!! napewno lkepsze od fr1.0 prototype. ale zeby miec na ludzkiej wysokosci siodlo to sztyca maks w gore.. a ile to wytrzyma... wiemy co bylo z prototypowymi sztycami... hmm to co mowil SID ( pozdro ziom:P ) DM nie zablysnal swymi fullami... i nie ma renomy... ale sie okaze - niech ktos TO COS KUPI!!
www.hcfr.pl !!
-
- Posty: 121
- Rejestracja: 20.04.2004 22:29:05
- Lokalizacja: prawie wawa
- Kontakt:
pierdolenie kotka za pomoca młotka
teraz dm jest robiony na tajwanie gdzie wiekszosc firm robi swoje ramy. teraz ma jakies normalne aluminium. rama ma prosty=mniej awaryjny system zawieszenia. wyglada dosc ladnie. rury sa duze i raczej budz zaufanie. gdyby nie ten nieszczesny opis (przeznaczenie: dh, fr, xc, trial, dirt, street, race, tour de france itd) nic bym zlego nie powiedzial o tym calym zjawisku.
dc tez dosc ladny, ale neizla wtopa z tymi dzwigienkami, ze teraz je beda wymieniac w pierwszej seri ram bo byly niewlasciwej dlugosci i cos tam cos tam sie dzialo. mi osobiscie caly ten system amortyzacji nie przypada do gustu, ale pewnie dziala (znaczy ze sie chowa zawieszenie:), bo i czemu mialby nie dzialac.
tak czy owak nalezy wspeirac rodzima gospodare, nawet jesli chandluje ona produktami tajwanskimi. zawsze podatki zasilalja budzet naszego malego, smiesznego katolickiego kraiku...
teraz dm jest robiony na tajwanie gdzie wiekszosc firm robi swoje ramy. teraz ma jakies normalne aluminium. rama ma prosty=mniej awaryjny system zawieszenia. wyglada dosc ladnie. rury sa duze i raczej budz zaufanie. gdyby nie ten nieszczesny opis (przeznaczenie: dh, fr, xc, trial, dirt, street, race, tour de france itd) nic bym zlego nie powiedzial o tym calym zjawisku.
dc tez dosc ladny, ale neizla wtopa z tymi dzwigienkami, ze teraz je beda wymieniac w pierwszej seri ram bo byly niewlasciwej dlugosci i cos tam cos tam sie dzialo. mi osobiscie caly ten system amortyzacji nie przypada do gustu, ale pewnie dziala (znaczy ze sie chowa zawieszenie:), bo i czemu mialby nie dzialac.
tak czy owak nalezy wspeirac rodzima gospodare, nawet jesli chandluje ona produktami tajwanskimi. zawsze podatki zasilalja budzet naszego malego, smiesznego katolickiego kraiku...
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 13.05.2004 13:28:10
- Kontakt:
DC TOSA INU-DANGEROUS MIKE FR 2.0
no to mam za swoje ...
chciałem zapytac zapytałem ...
byłem głupi, teraz jestem jescze GŁUPSZY
teraz to chyba tylko względy estetyczne moga przeważyć
za DC lub DM
MASZ BABO /o sorry CHŁOPIE/ placek
Q****** bądź człowieku mądry ....
______________________________________________________
co złego to JA
chciałem zapytac zapytałem ...
byłem głupi, teraz jestem jescze GŁUPSZY
teraz to chyba tylko względy estetyczne moga przeważyć
za DC lub DM
MASZ BABO /o sorry CHŁOPIE/ placek
Q****** bądź człowieku mądry ....
______________________________________________________
co złego to JA
ja nie jezdzilem na zadnej wiec tez pierdolne kotka mlotka
ale z fotek na moje oko dm bedzie mocniejsza ta tosa to ma zaduzo tych pierdolek na tym wachaczu ciekawe jak to bedzie w ciezkich warunkach i w blocie dzialac jak np zaczna napierdzielac w to kamienie z przedniego kola i tylniego pozdr
ale z fotek na moje oko dm bedzie mocniejsza ta tosa to ma zaduzo tych pierdolek na tym wachaczu ciekawe jak to bedzie w ciezkich warunkach i w blocie dzialac jak np zaczna napierdzielac w to kamienie z przedniego kola i tylniego pozdr
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=359651
Nie ma co narazie wyrokowac, czas pokaze co jest lepsze, ale jesli chodzi o koszt wytworzenia ramy to tosia jest duzo lepsza i bardziej zaawansowana technologicznie a cena w porownaniu DM prawie taka sama wiec ja bym wolal tosie ale inni wola proste 1 zawiasowe maszynki i dla tych wlasnie jest FR2.0
No zgadzam sie z s-mariem, obydwie ramki wogole lub prawie wogole nie jezdzone wiec ciezko cokolwiek powiedziec. Inne systemy zawieszenia - kazdy ma plusy i minusy. Tak naprawde to mamy ZERO konkretow. I dlatego jestem za poczekaniem z rostrzygnieciami w watkach o tosie i dm do momentu, az obydwie ramki ktos dorwie, najlepiej jedna osoba i je najpierw rzuci o ziemie z kolejki na skrzyczne, a potem po nie zejdzie i zjedzie na dol... Zreszta sadzac po liczbie wejsc na te watki, obydwie firmy dobrze by zrobily, gdyby przekazaly po 1 ramie np dh-zonowi, ktory zrobilby testy. Jestem pewien ze jak na najblizszym pucharze bylby pokazowy zjazd obydwu ramek to relacje i opinie poszlyby w swiat natychmiast - a to darmowa reklama, co uwadze obydwu firm polecam (zreszta pilnie sledzacych info na dh-zonie... ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości