tuning gilli
-
- Posty: 219
- Rejestracja: 12.05.2004 18:57:22
- Lokalizacja: Zgorzelec - tu nawet psy szczekają na rowerzystów...
- Kontakt:
tuning gilli
jak zwiekszyc skok w rst gilla tl (standardowo ma byc 89mm, a jest ok 70mm) ma ktos jakies sprawdzone metody??
z gory dzieki.
z gory dzieki.
Za bardzo to nie ma sensu bo stracisz tylko na wytrzymałości. Lepiej było by kupić innego amora ale raczej na to kasy nie ma.
A co do skoku to jest 89 a mniej jest dlatego że ma chyba 10 mm skoku negatywnego czyli że amortyzator ugina się pod twoim ciężarem jak siedzisz na rowerze
A co do skoku to jest 89 a mniej jest dlatego że ma chyba 10 mm skoku negatywnego czyli że amortyzator ugina się pod twoim ciężarem jak siedzisz na rowerze
The Power Is On Your Side !!!
ja mam aerose aet (starsze - gdzieś 2002? 2001?) z komorą powietrzną czy cośtam (jakis taki damper powietrzny :) wewnątrz prawego golenia) torno - nazwa tego gówna. ten amor jest do xc (jak wszystkie rst ;)) i chyba juz ta komora poszła od skoków bo przecieka powietrze po paru godzinach od napompowania.BA! pompki też nie mam zeby ją pompować ,więc jeżdże na takim FLAKU.
ma ktoś może takiego amora i zrobił sprężyne w zamiast tego gówna? napiszcie jak (standardowej sprezyny raczej sie nie włoży bo jest troche inna kostrukcja w stosunku do lewego golenia).
ma ktoś może takiego amora i zrobił sprężyne w zamiast tego gówna? napiszcie jak (standardowej sprezyny raczej sie nie włoży bo jest troche inna kostrukcja w stosunku do lewego golenia).
Hmm, a ja się podczepię pod temat i opiszę swój "problem".
Otóż chciałbym sobie zrobić tuning RST Capy T4 ze skokiem 76 mm. W dziale testy czytałem o RST Delcie TL, gość, który to opisywał przedstawił również proces tuningu - polegał on na wsadzeniu sprężyny od Simsona zamiast elastomerów. Tak więc, moje pytanie jest takie: czy można w ten sam sposób przerobić Capę T4?
Z góry dzięki za odpowiedzi... :)
Otóż chciałbym sobie zrobić tuning RST Capy T4 ze skokiem 76 mm. W dziale testy czytałem o RST Delcie TL, gość, który to opisywał przedstawił również proces tuningu - polegał on na wsadzeniu sprężyny od Simsona zamiast elastomerów. Tak więc, moje pytanie jest takie: czy można w ten sam sposób przerobić Capę T4?
Z góry dzięki za odpowiedzi... :)
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ludzi ludzie nie rubcie glupot nie ma sensu tjuningowac takich rzeczy a co ci da te 2 cm skoku ?? jak i tak pewno dobic go ciezko sam mialem gile aet i te elastomery wcale nei dzialaly zle gdyby nei to ze prawie nie dziala jak bylo ponizej 10* C wiec nie martw sie wytrzymaj na tym i zbieraj na jakis konkret to najlepsze rozwiazanie ...
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości