czy ten amortyzator jest cos wart???
oj BARTAS popieram niestety.
Tak apropo jakiegos wpisu to forum nie "schodzi na psy" lecz staje sie forum tylko dla najbogatszych bikerow polski, wspomnienie o czyms tanszym czy gorszym od DJ III to wrecz grzech po ktorym zostaniesz zjechany itp.
to forum jest chyba dla ludzi a nie dla egoistow myslacych tylko o swojej kasie i kochanych Marcokach za 3 tyisiaki... ;P
Tak apropo jakiegos wpisu to forum nie "schodzi na psy" lecz staje sie forum tylko dla najbogatszych bikerow polski, wspomnienie o czyms tanszym czy gorszym od DJ III to wrecz grzech po ktorym zostaniesz zjechany itp.
to forum jest chyba dla ludzi a nie dla egoistow myslacych tylko o swojej kasie i kochanych Marcokach za 3 tyisiaki... ;P
wy wrzyscy jestescie SMIESZNI ( zwolennicy marcokow i przeciwnicy DURO ) mam duro od ok 15 miechow jerzdzony w 4X a po zmianie ramy jakis czas w DH (kilka wyjazdow do czech) i nie mam zadnych luzow mam jeszcze 2 kumpli z duro i z doswiadczenia wiem ze duro lamie sie tylko w STREET'cie i jak ktos nie umie jezdzic. A marcoki Buchahaha to kicha
w moim miescie 2 striciaszy (cipy) lamia je non stop ale caly czas upieraja sie ze to swietny amor np:DJ '05 po 2 tygodniach stracil tlumienie i chodzi jak muj stary RST capa t4
w moim miescie 2 striciaszy (cipy) lamia je non stop ale caly czas upieraja sie ze to swietny amor np:DJ '05 po 2 tygodniach stracil tlumienie i chodzi jak muj stary RST capa t4
Tez mam duro ... tez go nie oszczedzam ... i tez jak narazie jest wszystko OK ... jezdze na nim juz jakies pół roku ... nie ma luzów ... nic nie pęka ... widząc jak ktos pisze o nim "gówno" to mnie torszke trzesie bo zazwyczaj sa tu ludzie ktorzy nie mieli z nim stycznosci albo ktorzy to znaja kogos komu pękł ... jak ktos nie umie jezdzic to nawet DJ'ke złamie :| i niech niewypowiadaja sie osoby ktore na nim nie jezdzily ... bo takie pierdolenie "aja slyszalem ze pekaja ... mojemu znajomemu pękł ..." to se mozna w dupe wsadzic ... jakos nie spotkalem sie zeby ktos napisal " MI pękł w tym i tym miejscu" tylko zawsze w osobie trzeciej ... sranie w banie ...
:] Bike4EvEr !
dokladnie tak kazdy nie mial DURo albo jego kolega ma kolege ktory ma kolege itd ktory zlamal
a droze ten temat dalej poniewarz istnieje ( niestety )grupa kasiastych gosci na ktora stac na zakup marcokow a jak zlamia to wupi niowy i nikomu nie powie a dalej bedzie sie upierac ze marcoki sas the best .
PS:na tuning DURO nie trzeba njic wydac zero kasy (chyba ze ole ktory jest w srodku sie wyleje to trzeba oczywiscie kupic nowy.
Tuning duro
DURO ma sprezyny zamoczone w zamknieych kopielach olejowych (lewa prawa golen)
Kiedy siedzisz na rowerze (amor z przodu :) ) w lewejk goleni znajdziesz sprezyne z elastomerem w tytce( metalowa/alu nie wiem) kapsel gorny delikatnie otkrecamy (delikatnie bo jest malutki gwint) kiedy nie ma juz kapsla naciskamu na amor delikatnie tak by sprezyna troszke i delikatnie ja wyciagamy ( nic sie nie boj olej nie wyplynie ale ze sprezyny bedzie sieklo.
Wyciagamy elastomer obcinamy od 1-2.5 cm ( najlepiej stopniowo sprawdzac czy na pasuje) i skrecic ponopwnie.
Prawa golen
zaczynamy od odkrecenia kapsla gornego, ostroznie wylewamy / odciagamy olej z wnetrza
po czym odkrecamy srube dolna ktura trzyma amor do kuky po nacisnieciu wyjda bebechy (mala sprezyna itd) waszym celem jest okragle cus z 3 dziurkami zazwyczaj z twozywa owe dziurki delikatnie powiekrzamy STOPNIOWO lepiej zlozyc i rozlozyc kilka razy niz przesadzic i miec kupe zamiast tlumienia
(warto dodac ze czeste zmarowanie i czyszczenie goleni pomada w dobrej pracy najlepiej do strzykawni wlac olej i igla wstrzyknac pod uszczelki spora ilosc co jakies 2 tygodnie )
a droze ten temat dalej poniewarz istnieje ( niestety )grupa kasiastych gosci na ktora stac na zakup marcokow a jak zlamia to wupi niowy i nikomu nie powie a dalej bedzie sie upierac ze marcoki sas the best .
PS:na tuning DURO nie trzeba njic wydac zero kasy (chyba ze ole ktory jest w srodku sie wyleje to trzeba oczywiscie kupic nowy.
Tuning duro
DURO ma sprezyny zamoczone w zamknieych kopielach olejowych (lewa prawa golen)
Kiedy siedzisz na rowerze (amor z przodu :) ) w lewejk goleni znajdziesz sprezyne z elastomerem w tytce( metalowa/alu nie wiem) kapsel gorny delikatnie otkrecamy (delikatnie bo jest malutki gwint) kiedy nie ma juz kapsla naciskamu na amor delikatnie tak by sprezyna troszke i delikatnie ja wyciagamy ( nic sie nie boj olej nie wyplynie ale ze sprezyny bedzie sieklo.
Wyciagamy elastomer obcinamy od 1-2.5 cm ( najlepiej stopniowo sprawdzac czy na pasuje) i skrecic ponopwnie.
Prawa golen
zaczynamy od odkrecenia kapsla gornego, ostroznie wylewamy / odciagamy olej z wnetrza
po czym odkrecamy srube dolna ktura trzyma amor do kuky po nacisnieciu wyjda bebechy (mala sprezyna itd) waszym celem jest okragle cus z 3 dziurkami zazwyczaj z twozywa owe dziurki delikatnie powiekrzamy STOPNIOWO lepiej zlozyc i rozlozyc kilka razy niz przesadzic i miec kupe zamiast tlumienia
(warto dodac ze czeste zmarowanie i czyszczenie goleni pomada w dobrej pracy najlepiej do strzykawni wlac olej i igla wstrzyknac pod uszczelki spora ilosc co jakies 2 tygodnie )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości