pekniety point - gwarancja mkbike

erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

dziwne rzeczy z gwarancjami w róznych miejscach. Za granica np. niekótre ramki maja dożywotnia gwarancje- jak pęknie- dostajesz nowa juz bez gwarancji (stare specialized z metal matrix m1). Inne maja gwarancje ("wady ukryte" - 10 lat). ALe gwarancje na pekniecia np. miesiac czy dwa (jedna z topowych ram). Inne maja 10 lat jak Banshee, ale jak Hofkowi pekła nie chcieli uznac. Zrobił bajzel na forum- uznali bo widzieli że chłopak po forumach lata angielskojezycznych. To samo widziałem z on-one the gimpem. Mi pekł azonic- wymienili ale na da bomab sputnika. Sputnik też pękł dostałem cr8bmx ale miało wade produkcyjną (pekło po 3 dniach samo z siebie)i po tygodniu miałem nowa ale jak pekła nie dostałem nowej. Kiere rooxa udało sie 2 krotnie reklamowac. Innych czesci po prostu nie zwracałem, bo naturalne było że po jakims czasie peknie. Jest jeszcze opcja "crash replacement" np. 50 czy 20% znizki na nowa ramke tej samej firmy.

ogólnie producent powinien odpowiadac za błedy konstrukcyjne i wady fabryczne. Do tego dorzucic jeszcze błedy konstrukcyjne powodujace że po jakims czasie cała seria ramek peka gdzies za szybko. A ze pointy pekaja pod główka? dmr też pekały. Trzeba wiedziec co sie kupuje. WSZYSTKO PEKA. I to nie tylko wina producenta tylko braku umiejetnosci techniczych rajdera. tylko wszedzie nakrecaja na "GO BIG!" a nie TECHNIQUE
dupa.
mat-
Posty: 93
Rejestracja: 25.01.2005 18:09:47
Kontakt:

Post autor: mat- »

ciag dalszy mojej batali :) lekko wkurzony poniewaz mija juz miesiac czasu a ja nie wiem co sie dzieje w sprawie mojej ramy zadzwonilem do mkbike... rozmawialem z pracownikiem ktory tlumaczyl mi ze rama jest w ponownej ekspertyzie (wczesniej mowiono mi ze pojechala do czech) i ze musze czekac...powiedzialem ze chce pisemnego potwierdzenia tego co oni zalatwiali i bede to zalatwial poprzez urzad ochrony konsumenta i na to przystali...tego moglem sie spodziewac ale teraz najlepsze :) rozmawiano ze mna w sposob totalnie olewczy! co chwile "poczekaj chwile" i cisza w sluchawce na kilkadziesiat sekund a w tle rozmowa (przypuszczam ze z szefem) z ktorej uslyszalem : "chcesz z nim porozmawiac" "nieee powiedz mu ze rama jest w ekspertyzie" po chwili reakcja glosu w tle -> "dobra PIEPRZYC to (czy go - nie uslyszalem) sciagamy rame z powrotem i wysylamy mu"... pieknie! czolowy (przynajmniej za takiego sie uwaza) polski sklep w taki sposob dba oraz rozmawia z klientem :| w tym momencie zatkalo mnie i nie wiem co moge napisac, szkoda slow... sami widzicie w jak glebokim powazaniu sklep ma klienta! teraz czekam na rame i uderzam do rzecznika a o efektach oczywiscie napisze...pozdro
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

myrketnig, wiadomo kazdy sie reklamuje. A co do spraw gwarancyjnych przy sportach grawitacyjnych sprawa jest skomplikowana. wszystko zalezy od umiejetnosci jej rozegrania i dobrej woli sklepu/dystrybutora/brandu + czasem tajwańczyków. ale sprawa jest prosta. jexdzisz=psujesz. jest to naturalna konsekwencja grawitacji.
dupa.
KFP
Posty: 1725
Rejestracja: 19.04.2004 13:11:46
Lokalizacja: Warszawa / Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP »

heh ciekawe czy ktos z MK czasem tu wpada i czyta to wszystko :D

ogolnie to ja kupilem tam raz korby BB (RPM elToro) 38T + suport ISIS bo nigdzie indziej nie moglem dostac ich z zebatka 38T w sumie wszystko przebieglo OK ale nie mam zamiaru tam kupowac wiecej wole rowerowy.com i inne sklepy

w sumie nie masz co sie dziwic tej rozmowie bo oni pewno tak kazdego klienta olewaja - dobrze ze wystapiles o pisemko od nich bo bez pisma nic w urzedzie bys nic nie zalatwil
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

zadzwon do nich i powiedz żeby sobie kupili telefon z "holdem" albo melodyjka zagłuszajacą. Bedzie bardziej kulturalnie. Oni te ramki skades biora, i jestem pewnien że sami nie maja mozliwosci reklamowania ich, albo im sie nie chce.
dupa.
KFP
Posty: 1725
Rejestracja: 19.04.2004 13:11:46
Lokalizacja: Warszawa / Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP »

erenes - zapomniales jeszcze dodac ze sporym czynnikiem od ktorego zalezy pekanie ram itp.. jest to czy ktos zaczyna i sie uczy jezdzic czy jezdzi juz spory kawal czasu i ma technike

wiadomo ze poczatkujacy nie ma techniki i zawsze gdzies w cos mocniej przykurwi, i sprzet dostaje po dupie bardziej

porzadny sklep ktory dba o klienta jak by nie uznal gwarancji to chociaz powinien dac znizke zeby zachecac do kupowania a nie olewka klienta
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

ja reklamowałem:

kiery rooxa (bomber 4.0mm) 2 sztuki w Plusie na Zamiany. OK. dawno temu
korby fsa bmx - os peknieta / przehartowana. - Unibajk nie miał ale po dłuzszym czasie FSA Europe przysłało.
Duncon- azonic ds2, da bomb sputnik, wadliwy cr8bmx. kolejnego cr8bmx nie uznano a w 100% jest to niedopracowanie konstrukcji (główka + podsiodłowa). Wycofali ramki z taka główka. Podsiodłowa za cienka na spawie. Nie uznane na podstawie fot. Chcieli ramke na tajwan wysyłac, ale nie miałem czasu. Pospawałem i ktos chyba dalej na niej jexdzi w Gdański (widze foty czasem). Generalnie dobra opcja jest dokumentowanie zniszczen, konkretny rzeczowy i miły opis sprawy. Nie atakowac od razu i nie buraczyc. Oni maja Ci pomóc a nie że atakujemy. Do tego dobre foty jasne cyfrowe duza ilosc najelpiej. Cała ramka + miejsce uszkodzen. Foto całej zeby było widac stan ogólny (czy nie ma abuse :) :) czy crasha). To tego jak reklamujesz u dystrybutora kopia maila forwardowana do przedstawiciela na europe , lub na swiat + fabryke (brand). Jak widza w adresie że do kilku osób wysłane- zobowiazuje ich to do czegos :) Bardzo czesto jest narzekanie że jak sie raklamuje- że nie maja tego rozmiaru, trzeba czekac pól roku. Mi zalezało zawsze tylko na uznaniu. Czas- rozumiem. Jak sa ramki na maiejscu- luz. Ale jak sie skonczyły w Polsce? toalbo inna, albo kase (tego beda unikac bo pałca za ramke ułamek Twojej kasy). Ja dostałem tansza ale lepsza ramke (za granica droższa). Pózniej wziałem tansza- ale cro-mo bo chciałem. Chcieli mi chyba siodełko jeszcze dac ale juz bez przesady. A raz czekałem pól roku aż ramka przyjdzie inna bo wolałem inna.

zastanawiam sie czy obrecze do dh mozna reklamowac? przecież nikt tego nie robi. Srodki suporotwe to jeszcze, stery chyba nie bardzo, kiery moze jesli z alu. czy pekniete oski piast. heh.

powodzienia.
dupa.
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

ale jak sie nauczysz skaczesz z wyższego i tez sie sypie. Ale teoretycznie masz racje. tylko że wystepuje własnie efekt progresji. Np. ja juz nie wsiadam na cudze rowery. W ostatnim miesiacu wsiadłem na 2 na kilka minut i w obu zerwałem łańuchy na singlu (takie od mtb). Dla mnie tylko motorynkowy działa. Taki od xc, - kopnie sie w pedał pare razyy energicznie i łańuch lezy na ziemi... Ja po to mam mocny rower, że trzeba znac limity swojego sprzetu i albo miec lekkie i pekajace i sie kłocic z prodyucentami i sklepami, albo miec mocne, meczyc sie w upał jak pod górke na 20kg hardtailu ale na luzie o nic sie nie ma prawa sypnac.
dupa.
erenes
Posty: 1328
Rejestracja: 19.04.2004 06:49:51
Kontakt:

Post autor: erenes »

jak nic Ci sie nie uda załatwic i sprawa padnie to napisz do sklepu że zapraszasz ich do jawnych wypowiedzi tutaj na forum. niech sie tumaczą że nie maja holda i po cholere kreca cos z eksperyzą :)
eksperyze to ja moge w kazdym sklepie sobie zrobic, nawet taka powypadkowa dla ubezpieczyciela jak ktos potraci rowerzyste i zniszczy sprzet. A rzecoznawcy to dla mnie w wielu przypadkach przekupniaki (potiwerdzone eksperymentalnie) bo sa stronniczyw jedna strone dla i maja klientów gdzies. Przecie oni nie charytatywnie tylko dla firmy, za to im płaca. ale Bez generalizowania. Ale jak kuipiłem walkamana za 500zł i spadł 1 dnia pasek klinowy (gumka napedzajaca) to wiedziałem co jest jzu grane. Na wypisanie gwarancji maja tydzien i do tego czasu wymieniaja (Media Markt). Ale byłem młody i głupi. Pokazali mi 1 ryse i powiedzieli ze po upadku. Kretyni. Powiedzieli pzoatym że dokumenty sa podrobione bo głowica wyglada jak po 2 miesiacach (jakby to maiło zwiazek z gumka w środku za luzna fabryczbie). W panasocniku zrobili mi to, założyli ciasniejsza na moja prosbe i jeszcze zalali mi wszyskto silikonem na moja prosbe bysie nie rozklekotało. A tamtych konowałów mam w dupie. Przy mnie koles reklamował "fabrycznie nowy magnetowid zafoliowany (heeh przez media markt) z ich kaseta testowa w srodku). buahaha. jak masz na ich działania (mkbike) jakies haczyki i ich nie fair zagrania to je zbieraj. Jak wysłałes ramke sa terminy rozpatrzenia reklamacji. Sa polecone / paczki / stemple pocztowe / listy polecone (jak maile nie działą lub zlewaja je) itp. nagrywanie rozmów bardzo ciekawa opcja :)
dupa.
KFP
Posty: 1725
Rejestracja: 19.04.2004 13:11:46
Lokalizacja: Warszawa / Mokotów
Kontakt:

Post autor: KFP »

faktycznie w gwarancjach zazwyczaj jest napisane ze producent lub sklep zobowiazuje sie do odeslania produktu (nowego/naprawionego) lub odeslac produkt z odrzuceniem gwarancji w terminie 2-3tyg. a jesli tego nie ma to poszukaj na to jakichs paragrafow w ustawie (jakiej ? nie wiem ale wiem ze takie cos tam sie znajduje bo moj nauczyciel od przedsiebiorczosci mowil)
fidowski
Posty: 12
Rejestracja: 23.06.2005 03:24:50
Kontakt:

Post autor: fidowski »

chlopaki ale wy pierdolu gadacie o ramce za 389 pln ??
jak by to byla jakas kona albo spec to jeszcze ale widze ze autor posta jest niepowazny np. giant polska odrzuca wszystkie reklamacje :]
nie dziwie sie ze tak cie zlewaja sam bym to popier*********
SlaY
Posty: 1208
Rejestracja: 29.09.2004 15:16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: SlaY »

fidowski no ale nie kazdy ma kase na rame za 1000zl i nieraz point/drag to jest jedyne rozwiazanie a cena tu nie gra roli czy ta rama kosztuje 100zl czy 10000zl jezeli cos sie rozpierdala a nie powinno bo jest uzywane zgodnie z przeznaczeniem to cos jest tu nie tak , wiadome ze to rzecz i ze wszystko mozna polamac/zepsuc no ale niby gwarancja jest i oni sa od tego zeby to wymienic bez gadania...ehhhh
mat-
Posty: 93
Rejestracja: 25.01.2005 18:09:47
Kontakt:

Post autor: mat- »

wnioskuje ze dla Ciebie 389 zlotych to zadne pieniadze i lubisz byc robiony za przeproszeniem w h... - Twoja sprawa :) ja walcze o swoje, a postawa bliska Twojej wlasnie umacnia sprzedajacych w przekonaniu ze klienta mozna "zlewac"
fidowski
Posty: 12
Rejestracja: 23.06.2005 03:24:50
Kontakt:

Post autor: fidowski »

a kto powiedzial ze takie ramy sa uzywane zgodnie z przeznaczeniem ??
czytajcie sobie gwarancje a potem piszcie na forach :)
mat-
Posty: 93
Rejestracja: 25.01.2005 18:09:47
Kontakt:

Post autor: mat- »

to jak taki obczytany jestes to napisz nam co obejmuje gwarancja :)
SlaY
Posty: 1208
Rejestracja: 29.09.2004 15:16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: SlaY »

no wlasnie chetnie poslucham :)
fidowski
Posty: 12
Rejestracja: 23.06.2005 03:24:50
Kontakt:

Post autor: fidowski »

Gwarancja nie obejmuje : zniszczeń w wyniku wypadków , zmian , zaniedbań , niewłaściwego użytkowania, jazdy akrobacyjnej, startu w zawodach:)
jakos niechce mi sie wierzyc zebys na tym nie skakal :)
mat-
Posty: 93
Rejestracja: 25.01.2005 18:09:47
Kontakt:

Post autor: mat- »

przeznaczenie ramy dual/dirt... w sumie to pewnie sypalem dirty na ksztalt fal tak zeby mozna bylo po nich przejechac :) to super ciekawa sprawa, polecam ! ;) czego gwarancja nie obejmuje to my wszyscy wiemy -> wedlug sprzedawcow wszystkiego :) ale co ona obejmuje? oto jest pytanie :)
fidowski
Posty: 12
Rejestracja: 23.06.2005 03:24:50
Kontakt:

Post autor: fidowski »

heh a to jest prosta sprawa gwaancjaobejmuje wady materialowe :)
hihihi
a teraz ile razy nie doleciales na takim czym albo przyjebales w plaskie ??
chyba nie powiesz ze jezdziles po deptaku a babcia czasem brala rower jak jechala po bułki ??
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość