PIKE czy Z1 ????????????

Kisiel
Posty: 107
Rejestracja: 09.05.2004 16:44:24
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Kisiel »

Nie Pierd.... GŁUPOT!! MANITOU SHERMAN na sztywną oś JEST NAJLEPSZY :P:P:P:P :D:D:D I ma wszytsko... regulacji tyle co pike... Skok tyle co z1 a co do wytrzymałości, z1 i pike JEBIE!! na głowę!!<moje -chyba-słuszne spekulacje> :D I co wy na to :>:>:> Pozdro WILEKIE Kisiel
FreeMan
Posty: 856
Rejestracja: 19.04.2004 12:41:55
Kontakt:

Post autor: FreeMan »

FR1 -z jednej strony hscv, z drugiej kartusz 888, i kom. powietrzna 150mm
FR2- z jednej strony hscv, z drugiej ssv, skok 130/150mm, ssv niweluje prace hscv :(

jezreli juz fr1
????
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

Kisiel nie wiem jak ty jezdzisz ale Sherman to kupa niemiłosierna, chyba że ma sie przedstawicielea Manitou pod nosem, czy wiesz ile bebechów sie w tym wymienia?? A nadodatek wszystkie dobijaja, bo maja zamietkie sprezyny, a zmien na twradsze to pracują tak gówniano ze nie ma do czego porownac. A co od tej podawanej wytrzymałosci to jezdziłes na Z1 lub Pike, i jeszcze co lepsze połamałes np. że pierdzilisz??
Co do sztywności to na oko, to sobie możesz przy tej klasie widelcow, a może masz sprzet i robiłes testy??

Freeman FR1 z jednej HSCV regulowane jak w 888, a w lewej ETA.
FR2 tak jak napisałes, ztym że mozna zniwelowac prace SSV, rozwiercając lub lejąc rzadszy olej.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
Kisiel
Posty: 107
Rejestracja: 09.05.2004 16:44:24
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: Kisiel »

Jak dobija to na co jest olej?? Dolewasz troche i juz nie dobija .... TRUDNE?? a co do sztywności i wytrzymałości to tylko pisałem ze to moje spekulacje... więc sie do mnie nie przypierdalaj... A praca w Shermanach jest nawet nawet... a zresztą widziałeś że np. inur nie daje swojemu odpocząć <shermanowi> i na niego nie narzeka... więc nie pindol że jest aż tak *******... Pozdro....
Czarnuch
Posty: 655
Rejestracja: 19.04.2004 11:47:39
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Czarnuch »

No rzeczywiscie ale odkrywcze, tylko jak w serii
dostajesz spręzyny około 60kg to ci kuźwa olej nie pomoże, wogule w przypadku shermana nie jest to jakis zeje czynnik. Jak dla mnie, amor co tłumienie powrotu siada po 2 dniach DJ, zaczyna cieknać przez mocowania tarczy!!!! i regulacja skoku po dniu, a tydzien wczesniej wymienia sie połowe bebechów to nie jest wart ponad 2000, i napewno nie jest lepszy od Z1 i PIKE.
Ja zawsze tu byłem nie myśl że tylko ty sie w to bawiłes
klekot
Posty: 45
Rejestracja: 04.10.2004 01:32:15
Lokalizacja: z chlorowodoru
Kontakt:

Post autor: klekot »

paster pisze:hopy tez sa ok ale ale wmoim przypadku jest to jakies 20% ogolnie peferuje dlugie trasy bezdrozami. im trudniej tym lepiej ,czasami jaqkis dropik , i tyle.

tak czy siak generalnie wzialbym pika, ale takim zadaniom i Z1 podola uwazam bez problemu.
radzilbym pika bo z doswiadczneia wiem, ze jak zacznyna sie jezdzic w gory po lesie to sie czasem cos napotkanego skoczy, jak sie uda czlowiek zaczyna sie wkrecac itd. a do skakania pike to miodziasty amor, no chyba, ze zaczniesz trenowac DH albo skakac dropy typu dolna, to wtedy ani pike ani Z1 sie do tego nie nadaja.
znajda sie oczywiscie wyczesancy, ktorzy skocza wszystko na wszystkim, alr to juz inna bajka;))
kazdemu politykowi zafunduje "zloty strzal"
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

ja na towim miejscu spr bym w praniu oba amorki , chodzby tak zeby kilka minut pojezdzic , moze znajomy ma jakis czy cos

nie wiem jak z pikiem i z1 ale np praca psylo xc a z1 z 02 czy 00 jest zupelnie inne ( czy nawet juniora ) , i jednym praca marcoka odpowiada a innym rsow
www.mm-foto.pl
Martines
Posty: 111
Rejestracja: 08.11.2004 18:09:12
Lokalizacja: WrOcŁaW
Kontakt:

Post autor: Martines »

Wiesz moze zrób tak: postaw pike'a i jakiego z1 obok siebie i zobaczysz różnice w wielkosci (wiem co mówie) i zobacz odrazu prace i wszystko co ci potrzebne. Przejedz sie, obejrzyj dokładnie i bierz tego co ci pasuje, do z1 nic nie mam. Ale i tak wybrałem pikea i jestem zajebiscie zadowolony. Tylko żeby spełniał twoje oczekiwania w 100% to jak go kupisz to podjedz do serwisu rock shoxa i niech ci go wyregulują jak chcesz, bo jezeli tego nie potrafisz to czasami mozesz być niezadowolony z jego pracy. Naprawde Polecam PIKEA!!!!!!!!!!!!1
Sprzedam !!!!! http://allegro.pl/show_item.php?item=60221226
Inur
Posty: 1985
Rejestracja: 25.04.2004 11:49:41
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Inur »

Kisiel pisze:Sherman to kupa niemiłosierna, chyba że ma sie przedstawicielea Manitou pod nosem, czy wiesz ile bebechów sie w tym wymienia?? A nadodatek wszystkie dobijaja, bo maja zamietkie sprezyny, a zmien na twradsze to pracują tak gówniano ze nie ma do czego porownac
1) nie mam przedstawiciela manitou pod nosem i nic mi sie jeszcze nie zepsulo
2) najwyrazniej nie wszystkie dobijaja bo swojego jeszcze nie dobilem (moze jestem jedynym wlascicielem na swiecie shermana ktory nie dobija)
3)wygialem shivera dc, big one'a i powiedzmy ze lekko "popsulem" amorka risse (choc to nie dobry przyklad - syf), w monsterze urwal mi sie zacisk pod tarcze a sherman trzyma juz drugi rok. -wnioski?
www.trialshop.pl
macio
Posty: 188
Rejestracja: 19.07.2005 14:38:27
Kontakt:

Post autor: macio »

polecam RS PIKE, nowa konstrukcja nowa technologia, 2 kumpli ma ten amorek i sa bardzo z niego zadowoleni, a Z1 nie polecam na nim przy ostrej jeździe pojezdzisz z 1 - 1,5 roku i lagi do wymiany, zaraz pod koroną pękaja, zdecydowaanie odradzam Z1
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość