Tanie ramy! Recenzje!

Karolus
Posty: 392
Rejestracja: 10.04.2005 23:32:05
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: Karolus »

DUNCON PRODIGY JOHNY BRAVO 449zł

mam złozony rower na tejze ramie w rozmiarze 16,5 cali. jej atutami jest napewno bardzo dobra cena ale na pochwałe bardzo zasługuje geometria która jest wg mnie 100 razy lesza od geo dragstara 14' . przejscie w manuala jest banalnie proste, ramka jest zwrotna. na uwage zaslugują rowniez solidne spawy, wzmocnienia głowki i element wycinany CNC w tylnim trójkącie. mdo lakieru tez nie mam zadnych zastrzezen
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=120892974
Święty
Posty: 74
Rejestracja: 29.07.2004 15:25:35
Lokalizacja: KRK
Kontakt:

Post autor: Święty »

POINT

Point (określany również jako Projekt X, bądź Sojkot) to rama czeskiej produkcji znana bez wątpienia większości polskich bikerów. Tak naprawdę z niemiecką firmą Point ma niewiele wspólnego. Swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim niskiej cenie.Rama jest dostępna w dwóch rozmiarach:15 i 17’(Ten test dotyczy ramy o rozmiarze 15’). Seryjnie rama pokryta jest jedynie farbą podkładową, nie ma na niej żadnych naklejek. Wykonana jest z Aluminium.
W Poincie najbardziej rzucają się w oczy prostokątne profile rur. Na uwagę zasługuje również „obfita” główka ramy, która niestety nie jest wzmocniona żadnym gusetem. Rama posiada główkę przeznaczoną do sterów 1 1/8 cala i wymienny hak przerzutki.
Point ma krótką rurę górną, dzięki czemu z łatwością wyrywa się go do manuala czy bunny hopa. Doskonale nadaje się przez to do dirtu i streetu. Rama ta jest bardzo skrętna. Najlepiej spisuje się moim zdaniem przy amortyzatorach o skoku 110-130 mm.
Podsumowanie
Point to rama idealna dla ludzi zaczynających przygodę z grawitacyjnymi odmianami kolarstwa górskiego. Ładne wygląda, jest stosunkowo wytrzymała, tania i ma dobrą geometrię. Nie posiada jednak żadnych elementów CNC a te bez wątpienia przydałyby się w okolicach główki i adaptera pod tarczę.
Plusy
 Cena
 Geometria
 Wytrzymałość
 Wygląd
Minusy
 Brak elementów CNC
http://img96.imageshack.us/my.php?image=xaj1.jpg
KURA fr
Posty: 219
Rejestracja: 12.05.2004 18:57:22
Lokalizacja: Zgorzelec - tu nawet psy szczekają na rowerzystów...
Kontakt:

Post autor: KURA fr »

POINT

a ja napisze pomimo iz juz pisano o tej ramce.
jezdze na niej juz prawie roczek. wg mnie swietna do nauki, nie jest kosmicznie droga (kolo 340zl) wiec jak sie cos popsuje to nie jest tak szkoda.
moja jest na pionowych hakach i okraglych rurkach w trojkacie. brak cnc

przyjemna w jezdzie, geo nadaje sie do dirtu(ale glowka niebardzo), streetu, i nawet kilka trialowych sztuczek na niej wychodzi:) w sumie jest do wszystkiego bo mozna tez jechc nia po chleb i masło.

teraz przejde do minusów:
- fatalna glowka. po kilku endo po prostu zrobila sie jajowata i stery mozna wyciagac palcami.
-brak sztywnosci. przy mocnym pedalowaniu trojkat gnie sie na boki jak z plasteliny (cale szczescie ze powraca do polozenia wyjsciowego :) )
-jak zacisniecie sztyce zaciskiem to trzeba rozwierac srubokretem zeby ją wydostac
-bez boostera nie myslcie nawet o hamowaniu v brakiem czy magura
-kijowe polozenie przelotek, podarlem se kilka par spodni
-miekkie alu, "dotknij" murka a wgniecenie bedzie ci o tym przytpominac do konca zycia ramy :D
-opona 2.35 to max jezeli chcesz miec miejsce na centre :)
-a tak wogole to moja ma krzywo pospawany trojkat hehe

mimo to jak bym mial jeszcze raz wybierac to i tak bym ją kupil :) po prostu fajnie sie na niej jezdzi
dla mnie bomba :)
kamil_dh
Posty: 221
Rejestracja: 12.07.2005 04:26:06
Lokalizacja: Bielsko-Biala
Kontakt:

Post autor: kamil_dh »

BOP 14'

mam ta ramke juz od jakiegos czasu i jestem zadowolony:) nie jest to pancernik jednak jego cena 350 zl i naprawde niska waga ok 2 kg robi swoje:) chcialem jeszcze nawiazac do wypowiedzi Kuby fr mianowicie tylni trojkat nie jest zle pospawany prawdopodobnie ociera Ci o lewa ramie ja tez tak mialem ale okazalo sie ze mam oske krotsza :) bo to jest ramka do osi 135 mm a ze Ci wigina trojkat to wlasnie z tego powodu ze sa inne przeciazenia na poszczegolne ramiona:)

jesli chodzi o glowke to faktycznie mogli by bardziej wzmocnic jednak i tak sie dobrze zachowuje zaliczylem na niej stair gapa przy ktorej zlamalem Draga wlasnie przy glowce:)

amorka wsadzilem do niej 130 mm i siedzi calkiem dobrze ramka jest zwrotna i jak narazie sie trzyma

mysle ze jak ktos cierpi na brak kasy to ramka moze byc

jednymym minusem moze byc wrazenie ze trojkat odpadnie bo na solidny nie wyglada jednak troche ze mna przeszedl i uwazam ze jest ok :)
co cie nie zabije to wzmocni
wolf89
Posty: 286
Rejestracja: 18.06.2004 15:28:34
Lokalizacja: z Bike Team Wołomin
Kontakt:

Post autor: wolf89 »

BOP FUNBIKE (ten z 2004 roku)

Rama hujowa na maxa wedlug mnie nadaje sie tylko dla naprawde bardzo poczatkujacych osob. Wiec tak w mojej ramie rozjechala sie glowka, peka mi w 4 czy tam 5 miejscach przy hakach. Kumplowi juz odpadly haki... Plusem moze byc chyba tylko cena a reszta to minusy! aha i malo miejsca na opone jest! Nie polecam za ta cene na pewno lepiej kupic cos innego
Xx WWW.BIKEWOLOMIN.PRV.PL xXx WWW.FORUMBTW.PRV.PL xX
rastabandit
Posty: 648
Rejestracja: 19.04.2004 08:37:11
Lokalizacja: mania
Kontakt:

Post autor: rastabandit »

DESTROYER DS 2
miałem jednego z pierwszych destroyerór, jeszcze bez wzmocnienia pod suportem. DS 2 ma wielką wspawkę przy główce przez co pozwoliłem sobie używac go z dwupółką (junior 130mm - ale jest wyższy niż standardowe amorki 130mm).
rama wg mnie nie jest najlepszą propozycją do strito technicznej jazdy gdyż ma długi trójkąt (ok 430mm) za to jest przez to wymażoną ramą do latania i zjeżdżania. jest sztywna - mimo wizualnie nienajlepszych rurek tylnego trójkąta rama wytrzmuje dużo, na tyle duzo ze nie udało mi sie jej połamac a nawet pogiąć. jest dobrą ramką do "miejskiego fr" do semi - dh (podejżewam ze da rade nawet i z wiekszym skokiem) jest naprawde wytrzymała i przyjemna w jeżdżeniu. da sie ja dobrze wyczuc i generalnie mozna sie z nia baardzo zaprzyjaznic a po dłuzyszm okresie przyzwyczajania sie (np do wagi- moj sztywniaczek wazył nieco poniżej 20kg) jest wręcz wyjebaną rama do zjazdów i dropów i schodów. a jak ktos ma mocne depnięcie to naprawde mozne na niej nieźle czesać.
do stritu i dirtu polecałbym bardziej jumpa i streeta. DS 2 to zajebista rama pod skok ok 130mm do jezdżenia fr/dh.
http://www.pinkbike.com/photo/783857/
http://www.djshadow.com/videos/player/6/quality/hi
_Outsider
Posty: 327
Rejestracja: 18.04.2004 23:18:12
Lokalizacja: Kielce, a w weekendy Wolbrom tudzież Kraków... światowy człowiek jestem:P
Kontakt:

Post autor: _Outsider »

POINT:

Rame miałem krótko (pozyczona). Przez miesiąc jedna zdążyłem poznać większość jej WAD (tak wad, bo zalet - poza ceną - chyba nie znalazłem:P).
Przede wszystkim rama zdecydowanie ZA KRÓTKA. Owszem, dobrze jak ramka jest krótka (dobre do niektórych dyscyplin mtb), jednek point jest ZA krótki. Nawet przy moim miernym wzroście (173cm) jeździło mi sie jak na REKSIU. Poza tym długość tylnego widelca nijka ma się do długości przedniego trójkata, bo ten jest zdecydowanie za długi (około425mm). Poziome haki to wg mnie też nietrafiony pomysł, no chyba ze ktoś buduje SS. Wytrzymała ta ramka nie jest... Znajomy, który prowadzi sklep i serwis miał sporo zwrotów i cytuje "ja tym gównam handlował już nie będę - same problemy":P Jednakże dla kogoś kto ZACZYNA z extremalną odmianą MTB ramka jest w sam raz! Dlaczego? Przede wszystkim ze wzgledu na CENĘ (około 350-370zł za nową), na mimo wswzystko lepszą od ram do XC geometrię (lepszą w sensie zaprojektowaną do ogólnie pojetego "skakania"). Poza tym ma adapter pod tarcze i przy 24 calach mieści opone 3.0:)



DRAGSTAR

No tą ramkę ujeżdżałem już ciut dłużej:) Zdecydowanie lepsza od POIT`a, chociaz tutaj mamy kolejną skrajność - długość... Dragstar jest, jak dla mnie, ciut za długi, przez co gorzej składa się w powietrzu i troszkę trudniej prowadzi się go na krętych , technicznych trasach (gorzej w porównaniu z kolejnymi dwiema ramami jakie opiszę). Wygonanie zdecydowanie lepsze od pointa, podobnie z wytrzymałością (kto widział swego czasu dropa z budynku na płaskie (filmik z krk) ten wie o czym mówię:). Przydałoby się jakieś lepsze wzmocnienie główki, chociaż i tak nie jest źle (w porównaniu z pointem)... w późniejszych odsłonach Dragstara (bodajże od 2 albo 3 serii) zaczęto wspawywać gusset pod główką co bądź co bądź, wzmocniło główkę. STERY to koleja sporna kwestia. Są zintegrowane co mnie osobiscie niebardzo odpowiada:/ Jedyny pluz z główki przystosowanej do sterów zintegrowanych to jej średnica - jest wieksza (przy końcach) niż standardowa główka pod stary 1,1/8" co usztywnia i poniekąd wzmacnia konstrukcję. Nie mam zastrzeżeń do tylnego trójkąta - jego rury o przekroju kwadratu oraz element CNC przy mufie suportowej doskonale spełniają swoją role i ciężko to połamac:) Podobnie jak w POINT`cie przy kole 24 calowym do tyło można zapakować opone o szerokosci 3 cali:)



DC AMSTAFF

Rama zdecydowanie najdroższa z dotychczas przedstawionych (około 200-250zł różnicy). Jednak zdecydowanie najlepsza pod względem GEOMETRII. Jest dłuższa niż point, ale nie tak długa jak dragstar. Dzięki temu bardzo dobrze prowadzi się przy szybkich, prostych zjazdach (nie jest za krótka i nie "nosi" jej na prawo i lewo), ale też bardzo dobrze spisuje sie w loci i na technicznych odcinkach (łatwo ja "złożyć"). W niektórych egzemplarzach może spawy nie były najpiękniejsze, ale połozone poprawnie, wiec zastrzeżen nie mam:) główka - wzmocniona tak jak trzeba - gusset na dole oraz wspawane blachy po bokach. tylny trójkat podobnie jak w dragstarze (przekrój kwadratu i element CNC przy suporcie doskonale sie sprawdzają). Może troche nietypowy rozmiar sztycy (jednak nie ma to jak 27.2 - dostaniesz taką nawet za 15zł:P). Miałem obawę co do adaptera pod hamulec tarczowy - wydawał mi sie zdecydowanie za delikatny (szczególnie górne "oczko"). Jednak przez cały sezon nic sie nie stało:) Rama z powodzeniem może być używana w zawodach. Dlaczego? Jest LEKKA!! Optymalnie wzocniona poprzez róznego rodzaju wspawki, ma naprawdę świetną geometrię. ...a nie kosztuje tyle co bardziej, nazwijmy to "profesjonalne" ramy do 4x:) Przy większym rozmiarze (16, 18") możemy złozyć sobie naprawdę bardzo uniwersalny rowerek, na którym od czasu do czasu poskaczemy ale na co dzień będziemy mogli dojechać do szkoły czy po byłki do sklepu:P



PRODIGY JOHNNY BRAVO.

Kolejna z tych najtańszych ram. Przy cenie 390-400zł jest bardzo interesującą alternatywą dla pointa, dragstara czy cocainy. O ramie mogę powiedzieć praktycznie to samo co o AMSTAFF`ie. Waga zbliżona (grubsza rura główna), ale brakuje wspawek przy główce, gusset jednak jest. Nie miałem okazji jeździć długo na tej ramie (około 2 m-ce) jednak bardzo przypadła mi do gustu. Wg mnie najlepsza jeśli chodzi o stosunek CENA/JAKOŚĆ. Znajomy sprzedał tych ram naprawdę bardzo dużo i z żadną nie było problemu w postaci reklamacji (poza dwoma połamanymi hakami). Hak to w sumie jedyne do czego można sie przyczepić - mógłby być masywniejszy... Rama podobnie jak dragstar czy amstaff posiada masywny element CNC przy mufie suportu i rury tylnego trójkąta o przekroju kwadratu.

...reasumując:

- POINY za krótki!!! troszkę za delikatny... ale za to NAJTAŃSZY!!!

- Dragstar, ciut za długi, porządnie wykonany (jak na tą klasę cenową),

- Amstaff - LEKKI, wzmocniony tam gdzie trzeba, ...jak dla mnie świetny pod wzgledem geometrii.. jednak NAJDROŻSZY z ram, które wymieniłem:/

- Johnny Bravo - TANI, bardzo udana geometria, jednak ciut za delikatny hak przerzutki.
Rozyeb Team Wolbrom | Extreme-Bike shop Wolbrom
MaD
Posty: 55
Rejestracja: 22.08.2004 09:21:03
Lokalizacja: berlin
Kontakt:

Post autor: MaD »

DARTMOOR STREET STYLE

Cena: 449 (w cenie dostalem rowniez stery ale nie jestem pewny czy zawsze je dodaja). Rama w rozmiarach 13' 15' 17' ja osobiscie mam 13'. Wydaje mi sie ze ta rama to troche mieszanka z a-ganga i pointa ale to tylko moje odczucia:) Bardzo latwo jest ja wyrwac, łatwo "wchodzi" na manuala. Posiada pionowe haki, wspawy pod glowke, mam w niej opone 2.5 i sie spokojnie miesci ale gazzalodi 2.6 juz nie bardzo chcialo sie zmiescic. Skacze sie na niej bardzo przyjemnie. minusem jest to ze ma do wyboru tylko 2 kolory: czarny i grafitowy. Oprocz tego posiada wymienny hak przerzutki, mocowania pod v-ki. Moge jeszcze dodac ze Frutis na zawodach 4x na lodowcu zajal 2 miejsce na tej ramie(15"):)
stawiam na tolka banana
Xxsin
moderator
Posty: 4870
Rejestracja: 13.11.2004 15:52:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Xxsin »

Merida UMF 13,5"

500-750zł cena zależy od sklepu

Bardzo dobra ramka. Geometria ramy jest przystosowana do widelców o skoku 110-140. Na mniejszych widelcach nie jeździ się zbyt dobrze. Bardzo wytrzymała, nie pęka pod główką. Jej główną wadą jest bardzo mało miejsca na oponę. Nie da się włożyć szerszej niż 2,3, a o szerokiej obręczy można zapomnieć :P Rama jest stworzona do 4x, Dirtu, jednak da się na niej pojeździć w DH. Moim zdaniem za cenę do 500zł nie ma lepszej ramy.
marcin-radom
Posty: 60
Rejestracja: 16.06.2005 20:24:17
Kontakt:

Post autor: marcin-radom »

BOP DZ 001

ok 430 zl

spoko rama, jezdze na niej w streecie,, spoko sie wyrywa w gore. polecam.

plusy:
cena
jakosc
wytrzymalosc
bardzo rzadko spotykana :D nie to co drag :D
ja na niej jezdze :P

minusy:
nie ma :P
kupie nowe korby hussfelt
kyrys
Posty: 913
Rejestracja: 22.04.2005 14:52:12
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kyrys »

DM DS 2.0

rama za niecałe 500 ale w sklepie za 800

z widelcem mzrace i reszta tez tam w miare dobre częsci (patrz w podpisie-teraz inna korba)
rama super sztywna zwrotna ale przydał by sei widelec z 140-170 skoku uzyskała by wtedy fajne konty do zjazdu. ni ma możliwosc zeby cos pękło.
niektórzy mówią ze jest krzywa nie wiem moja chyba nie tylko moze 2 mm z jednej strony górne róry tylniego widelca od lewej jest blizej opony ale wejdize 2.7 na 26 na 24" moze i 2.8
a problemy z korbą sa mi obce miałem najpierw włozoną na 3 blaty a puzniej na 42 zęby i weszła bez zadnego problemu


DM DS 3.0

(od kolegi)

z dj 1 nie wiem który rok koło na tyle 24" i lekkie częsci rower wydaje sie lzejszy
rama na stronie niektórych sklepów ma mniejsza wage 2.3kg a poprzednia wersja 2.6 nie wiem ja róznicy nie widze pancerna tak jak poprzenia wersja


obie ramy praktycznie nie posiadają słabych punktów nadają sie do stretu dirtu jak i lzeszego dh

to juz wszystko co miałem do opisania pozdro
http://www.pinkbike.com/photo/1335585/
Omen89
Posty: 79
Rejestracja: 05.06.2005 06:03:26
Lokalizacja: Warszawa/Truskaw
Kontakt:

Post autor: Omen89 »

DESTROYER JUMP

Bardzo fajna ramka(moja pierwsza) w dircie skacze mi sie bardzo przyjemnie a streecie też chodź niektórzy wolą destroyera streeta ja się już przyzwyczaiłem do Jumpa łątwo jeździ mi sie na manualu oraz robi 180-tki. Bardzo polecam tą ramke.

Zalety:

- Materiał(cr-mo).
- Dobre geo(według mnie).
- Poziome haki(nie masz problemu z singlem.
- Cena.
- za dopłatą mozesz sobie dodać dodatkowe wzmocnienia oraz zmienić geometrie.
- Możesz zamontować koło 24" lub 26" ponieważ masz pod to zamontowane pivoty.

Wady:

- Wykonanie(spawy itp, źle wygwintowana mufa suportowa).
- Sztyce destroyera NIE POLECAM !!!( Kupiłem u nich i nie dość, że dali mi zamiast 26,2 to dali mi 26,4 to mi się rozwaliło po pierwszym skoku).



http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=505312
peys
Posty: 280
Rejestracja: 26.04.2004 21:59:53
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: peys »

NSX STREETLEGAL

Po 3 miechach mam foty:

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=565504
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=565503
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=565502
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=422684

Streetlegal korba bmx primo, geje ns-a, łańcuch jakiś gruby jak w motorynce (trochę lata ale się nie rozciąga) oba koła piasty 14mm/48/bfr24 , moto/pure1430 siodło jakieś bmx no i widły treka. Oczywiście singlespeed.

Jeżdżę ze 3 miechy , co mogę powiedzieć - ciężkie ale nie do zajebania. Kierę przyciąłem wąsko(barspin etc) , miałem pointa na 26 i sztywnym, jeździło się podobnie do streeta na 24(był lżejszy, lżejsza korba kiera itp). Bardzo zwrotny, łatwe obroty. Do manuala wyrywa się łatwo, trochę ciężej go w nim utrzymać niż poprzedniego ze względu na nerwowość, nie wiem może wąska kiera też robi swoje.

Ogólnie jestem zadowolony, dziwka mogła by być trochę lżejsza ale kwestia przyzwyczajenia . Mam tylko wrażenie że na poincie z kołami 24 jeździło by się bosko. Ale sztywności by nie miał tej samej co streetlegal. Ogónie wszystko czuć na łapach, 4130 robi swoje. Dobry rower do nauki ze sztywniakiem, wyrabia technikę (której mi wciąż brakuje). Wydaje mi się że stworzona pod większego amora/dłuższe widły, jeżeli będę miał możliwość zmienię treka na da bomba bo jest wyższy. Pozdrawiam
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=565504
zielony wafel
Posty: 362
Rejestracja: 25.01.2005 10:34:48
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: zielony wafel »

TREK BRUISER 14'5

Cena: niewiele ponad 1000zł
Waga:nie mam pojęcia, ale lekka

Rama posiada wymienny hak przeżutki, adapter do ham. tarczowego i mocowanie pod bidon :)
Rower złożony na tej ramie "zazwyczaj" jest bardzo zwrotny, łatwo się go wyrywa i kontroluje podczas lotu.
Dzięki któtkiemu tylniemu trójkątowi manuale i wheele wydają się być prostsze i przyjemniejsze.
Rama została zbudowana z Aluminium Alpha, takiego jakiego używa się w lotnictwie, co pozwala jej być zarówno bardzo wytrzymałą jak i zarazem lekką.
Rama pomalowana została jakimś gównianym lakierem przypominającym zakrzepniętą krew, co sprawia ją trudną do czyszczenia.
Kolejnym minusem jest dosyć wąska przestrzeń na tylną opone 2.5- 2.6 max przy niewielkiej centrze.
BeNew
Posty: 283
Rejestracja: 14.04.2005 00:11:52
Kontakt:

Post autor: BeNew »

DIRT UNDERGROUND

ramka moim zdaniem bardzo dobra na poczatek wykonanie(spawy)bardzo dobre długi gusset rury górna i dolna przechodza z 4 sciennych w okragłe fajnie wyglada:D a no tylni trujkat identyczny jak w dragu tyle ze pod mocowaniem tarczy jest wieksza wstawka usztywnijaca geo zajebista łatwo baniaki sie wyciaga manuala tesh nie tsha za bardz ise starac wystarczy umiec :P a ja nie umiem:D mam14"
Bikes_Shop
Posty: 1373
Rejestracja: 22.06.2005 20:04:12
Lokalizacja: Szczecin gg:8609293
Kontakt:

Post autor: Bikes_Shop »

GIANT ACID

(500 zł - 1000zł)
tą ramke miałem bardzo krotko ponieważ jestem wysoki i jak siedziałem na siodle to chaczyłem o kierownice :/ super ramka dla bardzo niskich osob super zwrotna bo jest bardzo krótka najbardziej nadaje sie do 4x i do dulu max skok to 140 mm bo jak da sie wiecej to głowka moze pęknąc jedyny mankament w tej ramie ( krótka głowka )
www.bikes-shop.pl
pitikuku
Posty: 430
Rejestracja: 10.05.2005 14:02:26
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: pitikuku »

DRAGSTAR 16" 2004

jeszcze krótko parę uwag do draga. ja używam tego z 2004 16".
po pierwsze nie ma on sterów zintegrowanych jak większość twierdzi a semi-zintegrowane , a polega to na tym że łożysko nie leży bezpośrednio w główce a w misce stalowej ktorą się tam wbija jest to super rozwiązanie bo chroni stery przed zabrudzeniem, zwiększa sztywność a przedewszystkim zapobiega efektowi "jajo"
przy wzroście 192 długość tej ramki jest dla mnie optymalna, wadą jest natomiast bardzo wąska średnica rury podsiodłowej, co natychmiast skutkuje wykrzywieniem rury siodełka przy wyjęciu jej ponad 10 cm. z ramy.Nadaje się pod widelec 100-130 mm, przy niższym wyrwanie manuala to nielada wysiłek. Przelotka przerzutki tylnej jest dość niefortunnie umieszczona - cały czas haczę prawą piętą niszcząc buty (rozm. 46), no i przelotki do hamulców hydraulicznych - wymagające demontażu przewodów w celu przewleczenia (ja mam na taśmę)
podsumowując: wytrzymała, dosyć sztywna ramka dla wysokich ludzi (z małą stopą) :P
Rząd cię olewa? Straciłeś żonę? Przestań pier..... pompuj oponę :)
DH Grubciu
Posty: 25
Rejestracja: 28.08.2005 03:30:19
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: DH Grubciu »

DANGEROUS MIKE DS 3

rama aluminiowa 7005,pancerna rama w każym calu. piwoty na koła 24 i 26 cali
Rama po lekkim tuningu w stosunku do modelu 2.0 stworzona do mocnego zjazdu i długich lotów. Prostokątne przekroje rur tylnego trójkąta i potężna rura przedniego trójkąta z wspawanymi przy główce gussetami gwarantują niepowtarzalną wytrzymałość oraz sztywność konstrukcji. Kąt główki 69 st. Kąt rury podsiodłowej 73 st. Długość tylnego trójkąta 414mm.

CENA: 799zl
www.infobike.pl już wkrótce!
GReat
Posty: 74
Rejestracja: 10.08.2005 02:06:06
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GReat »

INTRUDER DS1

Superrr ramka dużo wzmocnieć świetna geometria, mieszaniana acida i hawka i dragastara czyli to co najlepsze :D:D no i fajnie wygląda ta zagięta rurka jak w giancie acid chyba wytrzymała :P ale wygląda na pancerną ;) lekka wygodna i fajnie się na niej śmiga, w porównaniu do innych est naprawdę fajna ;) lepsza od draga napewno
Powiem krótko dobra ramka w przystępnej cenie

CENA: 399zł
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości