ODCHUDZANIE roweru

kobylas
Posty: 228
Rejestracja: 15.06.2004 03:29:37
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: kobylas »

okej spoko już wiem jak się za to zabrać ale teraz pora przejść do konkretów :)

opony: maxiss larsen tt (jak jest jeszcze jakaś inna fajna opcja to mówcie tylko stosunek cena jakość musi być dosyć dobry :)

zasisk siodła : jakiś lekki bez klamry bo na imbusy będzie chyba troche lżejszy

zaciski na koła http://www.harfa-harryson.com.pl/bbb-zaciski.htm
ktoś już tu o nich wspominał

dętki: słyszałem że maxiss też ma jakieś fajne leciutkie ;]

na tył przerzutka
shimano sora będzie chyba lżejsza od srama 4.0 a waży tyle samo co droższa tiagra
[...] stoje i oczekuje kiedy ty wyskoczysz na v-ki [...]
tkoczu
Posty: 35
Rejestracja: 19.07.2005 01:11:35
Kontakt:

Post autor: tkoczu »

najlepiej to idz troszke na silownie i juz bedziesz mial efekty,
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

podejrzewam ze sram bedzie lzejszy bo to kupa plastyku , chyba ze cos sie zmienilo....

zaciski daruj sobie tu akurat masy nie zbijesz zbytnio , drogie zaciski tak ale takto nie ma sensu...

oponki larseny tt 2,0 kevlarowe bdb wybor

moze siodlo ? sztyca ?....

co do silowni tez nie zaszkodzi isc ;] poza tym jak ma sie technike to nawet na 20 kg idzie , ale wiadomo im lzej tym lepiej ;]
www.mm-foto.pl
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

http://light-bike.com/forum/index.php

to tak dla ciekawych , jest tam kilka projektow maniakow zbijania masy , kilka naprawde cikawcyh ...
www.mm-foto.pl
KUSKI
Posty: 473
Rejestracja: 07.08.2004 08:35:16
Lokalizacja: N-ce k/KrK
Kontakt:

Post autor: KUSKI »

jak dlamnie to jak niewymiatasz jeszce to zmień opony i detki - sztycę ... jak masz kase to amor bo to duża różnica - no siodełko to różne ztym bo tu w grę wchodzi produkcja przyszłych downhillowców i dirtowców:)
a reszta to powninna być mocna...
przynajmniej jak dlamnie
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=599984 CAŁY ROWER NA CZĘŚCIgg:1116631
forest guma
Posty: 849
Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
Lokalizacja: Planeta Ziemia
Kontakt:

Post autor: forest guma »

kiera Easton EC-70, sztyca Easton (chyba) EC 50, siodlo selle (takie nap na jakim jezdzi Kollbek), manetki XTR-a rapid fire, hamulce Hayes z magnezowymi klamkami, kola zlozone na alpinach DT3 obreczach tiogi i piastach Tioga suzue XC, widelec- najlepiej jakis FOX (100mm skoku, lekki jak cholera podobno, dokladnej nazwy nie znam bo mnie takie nie interesuja), o oponkach juz ktos napisal, korby- xtr z jednym blatem i pajakiem na 5 srub, napinacz MRP System 3 Carbon, przezutka tyl Sram X.O. , przezutka przod (dla wiekszosco z nas oczywiste)- brak, mostek- Easton Vice (chyba ze sie nie boisz to jakis XCkowy), sztyca moze rozniez by Thomson Masterpiece (o 40g lzejsza od Elite), gripy Odi Ruffian 80mm (w koncu te najkrotsze sa az o 50mm krotsze od topowych, to masa gumy), zaciks sztycy- szosowy Tune, oski- Tune XC.

Wspaniały rower do Dualu lzejszy od Scotta Frischknehta (wady? dwie, jezeli taki zlozyles i myslisz o ubezpieczeniu przed zawodami to sie lepiej upij i przemysl wszystko jeszcze raz bo pani z PZU tylko znaczaco sie usmiechnie, a poza tym --------> "One Race Only")
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
forest guma
Posty: 849
Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
Lokalizacja: Planeta Ziemia
Kontakt:

Post autor: forest guma »

chociaz w sumie, na wlasne ryzyko moge ci polecic SID-a World Cup z carbonowa korona i manetka, jak bedziesz chcial posmigac na streecie to bedziesz mogl go w sekunde zablokowac manetka i bedziesz mial sztywniaka :P:P
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
forest guma
Posty: 849
Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
Lokalizacja: Planeta Ziemia
Kontakt:

Post autor: forest guma »

acha
i zapomnialem o pedalach, ale mysle ze Eggbeatery Ti powinny rozwiązac sprawę :P
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
forest guma
Posty: 849
Rejestracja: 01.05.2004 18:51:06
Lokalizacja: Planeta Ziemia
Kontakt:

Post autor: forest guma »

to juz ostatni post, sorry ze tak duzo ale ciagle przychodza mi do glowy nowe pomysly, moze wsadz crossmaxy i fly weighty 330?
są ciekawsze rzeczy niż czytanie podpisów...
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

korba xtr wcale nie jest najlzejsza ;] i najlepsza...

cod korb polecam np stx - sama korba wazy tyle co np replika rooxa WRA ( mam obie wiec wiem ) czy nawet sam roox ! stx sprzedaje za 40 zl jest na allegro WRA za 100 zl....sam stx wazy 450 gr

co do kol to crossmaxy mysle ze na torze by sie spisaly i nie rozjebaly sie tak szybko ;] bodaj cedric gracia jezdzi , jezdzil na nich....
www.mm-foto.pl
mati-biker
Posty: 766
Rejestracja: 14.09.2004 12:10:52
Lokalizacja: Wa-Wa (***Gocław***)
Kontakt:

Post autor: mati-biker »

Na 100% na amorze można zaoszczędzić! Nie kupuj żadnego z olejem w środku! Kup takiego co ma poprostu sprężynę i nic więcej...
Na obręczach też możesz zaoszczędzieć..np, kupując Single tracki
też możesz zaoszczędzieć na:
Mostku
sztycy
kierze
siodełku
korbie
kasecie
hui
Chrabał
Posty: 2053
Rejestracja: 19.04.2004 15:33:24
Kontakt:

Post autor: Chrabał »

wookie85 - fakt że niektórzy ze światowej czołówki 4X startują w zawodach na crossmaxach, sam widziałem np Chrisa Kovarika na nich, ale za to obok toru stał jego mechanik z drugim kompletem kółek - tak na wypadek niedolotu :)))
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

hehe ;] , wiadomo jest pewna granica odchudzania sprzetu no i im mniej sie wazy tym lepiej i mozna na wiecej sobie pozwolic...

mati tak wymieniasz to wymien wszystkie czesci z ktorych sklada sie bike bo na kazdej mozna zaoszczedzic iles tam gr :)
www.mm-foto.pl
Michał-wawa
Posty: 23
Rejestracja: 11.06.2005 00:37:56
Kontakt:

Post autor: Michał-wawa »

Mój agang (16,5") wazy 16kg i wogle nie czuje jego wagi, dla mnie jest wrecz lekki. Dzisiaj po dlugim oczekiwaniu na nowego amora, probowalem bunny hopa (ostatni raz robilem rok temu :)) i po 20 minutach spokojnie 50cm. Liczy sie geometria i odpowiednia kiera. Mam 192cm, waze 75kg i zero problemow
TrAkOnE
Posty: 112
Rejestracja: 21.12.2004 21:46:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TrAkOnE »

odchudanie roweru jest dla XC oni moga miec rowery wazacze 7300gram a sa nawet lzejsze z poucinanymi mocowaniami do tarcz w sidzie za 4100zl i w ramie za 5000zl albo wypiaskowane no bo lakier to szacunkowo ok. 120 gram co za jazda:)
<-- www.dtpoznan.prv.pl -->
dajcie mi rower
xXxander
Posty: 231
Rejestracja: 08.11.2004 20:49:51
Lokalizacja: Biłgoraj
Kontakt:

Post autor: xXxander »

ja proponuuujeee odkręcić - stopkee :D potem dzwonek i może świateełka z dynamem (noom bo dynamo ciężkie) <lol>
Aha... napompuj opony helem !!! :D od razu kilka kilo w dół :] ....
quake
moderator
Posty: 2111
Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: quake »

a zjazdowka Steve'a Peata wazy 13.5kg ta z mistrzostw europy- zrodlo - BikeBoard)...i co? dalej uwazacie ze odchodzanie roweru to dla xc ?;]
wookie85
Posty: 8615
Rejestracja: 16.08.2004 11:52:52
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

hmm ale pomysl z helem dobry , jestem ciekaw jaki efekt by byl jakby oponki napompowac

ale cos mi sie zdaje ze jakby przjebac w cos kolem to bylo by wilkie boom i po oponie :D
www.mm-foto.pl
Inur
Posty: 1985
Rejestracja: 25.04.2004 11:49:41
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Inur »

ludzie piszecie tu ze silownia i w ogole... w dyscyplinach sportu w ktorych waga sie liczy, nie mowi sie idz ziomus na silownie tylko odchudza sie rower. jak pojdziesz na silownie, skoczysz wyzszego bunnyhopa (glupie uproszczenie ale z wypowiedzi coniektorych wynika ze tak mysla). ale jak sobie rower odchudzisz i pojdziesz na silownie, to bedziesz skakal znacznie wyzej.

jesli chodzi o dokladne czesci to na kola polecam lekki zestawik:
-obrecze single track
-opony k-rad
-detka debica (chyba ze boisz sie snake'ow to nokian ale one sa cieeeezkie)
-piasta dt albo chris king

w trakcie jazdy masa kola z uwagi na sile zyroskopowa jest tym bardziej uciazliwa, dlatego jest to pierwszy element ktory warto odchudzic

wookie85 - rok temu jedna firma wypuscila rame trialowa napelniana helem - podobno zbili klkadziesiat gram w co szczerze mowiac nie wierze

kumpel skladal bullita na wage (16,5kg) skok 170 z przodu i z tylu.. efekt? najlatwiejszy w jezdzeniu i najbardziej posluszny rower na jakim kiedykolwiek jezdzilem. marzenie....
www.trialshop.pl
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość