Witam,
Pytan jest kilka i mam nadzieje, ze mnie nie zlinczujecie na wejsciu.
Wam moga wydawac sie idiotyczne, ale niestety wieksza stycznosc to ja dotychczas z baletem mialem niz z rowerami :P
Kupilem sobie wczoraj kenda flamey i calkiem spoko sie na nich jezdzi - ale czy one sa kierunkowe ( a'la opony samochodowe ) czy ten caly bierznik jest jedynie dla picu ?
Jak sie nazywaja te "talerze" w ktore wsadza sie zebatke zeby lancuch nie spadal ?
nazwe slyszalem, ale wyleciala mi z glowy..
Jak skrecic nieszczesna Aerose RST bo niestety nie wytrzymala i wyskoczyla/wykrecila sie jej czesc no i teraz bardziej dziala dzieki sile woli niz technice...
Moze ma ktos jakiegos linka jak wyregulowac V-breaki ? ( mam mnostwo dobrych checi, ale nie wiem nic )
Wczoraj znajomy ktory mial wiecej stycznosci z tematem niz ja powiedzial mi, ze mam luzy na kierownicy - na tym calym lozysku pod ( mam nadzieje, ze wystarczajaco obrazowo napisalem ) i, ze musze to dokrecic - z gory...
No i przekrecilem gwint, pogielo sie to to w srodku i kierownica lata przod - tyl jak chce.
Jak sie nazywa ta nieszczesna czesc ?
chodzi mi o to
http://img10.allegro.pl/photos/400x300/ ... 61954914_2
To chyba tyle.
Wiem, ze lamersko straszliwie pytam, ale sie wyrobie z czasem. Poczatki zawsze sa trudne jak nie ma sie kogo spytac
Wdzieczny bede za wszelka pomoc.
Pozdro.
Pytan amatora kilka..
1) kirunek powinien być wytłoczony z boku opony
2) rockringi
3) ?
4) po co link ... masz regulator przy klamce to po pierwsze, poza tym musisz dobrze ustawić klocki hamulcowe, żeby powierzchnia klocka równo przylegała do obręczy przy zaciskaniu, dobrze by było jeszcze gdybyś przetarł klocek papierem ściernym.Poza tym musisz jeszcze zwrócić uwagę na to by obydwie szczęki chodziły tak samo .... od tego są małe śrubki (na imbus lub śrubokręt krzyżak) na dole każdej szczęki
5) część którą pokazałeś to mostek .... ale w nim przekręciłeś gwint???
Pozdrawiam i powodzenia!
2) rockringi
3) ?
4) po co link ... masz regulator przy klamce to po pierwsze, poza tym musisz dobrze ustawić klocki hamulcowe, żeby powierzchnia klocka równo przylegała do obręczy przy zaciskaniu, dobrze by było jeszcze gdybyś przetarł klocek papierem ściernym.Poza tym musisz jeszcze zwrócić uwagę na to by obydwie szczęki chodziły tak samo .... od tego są małe śrubki (na imbus lub śrubokręt krzyżak) na dole każdej szczęki
5) część którą pokazałeś to mostek .... ale w nim przekręciłeś gwint???
Pozdrawiam i powodzenia!
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Co do skrecania amora i kasowania luzow w sterach popros kogos doswiadczonego jesli nie masz radze isc do serwisu , jak jest okazja popatrzec jak to sie robi , bo samemu mozesz tylko uszkodzic jak zreszta pisales cos ci sie udalo jzu tam zrobic ;]
Co do regulacji poszukaj w google bo sa stronki prywatne na ktorych opisane sa m.in. regulacje vbreakow itp
Co do regulacji poszukaj w google bo sa stronki prywatne na ktorych opisane sa m.in. regulacje vbreakow itp
www.mm-foto.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości