24'' z tylu w shredzie
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 29.05.2005 02:40:57
- Kontakt:
24'' z tylu w shredzie
Witam mam pytanie p[rzymierzam sie do wymiany klka tylnego w mojej Konie... mam amorka 100 i zastanawiam sie nad kolem 24''... zastanawia mnie jakie sa zalety a jakie wady takiego malego kolka.... w sumie trudniej pogiac ale trzeba mocniej dymac nogami zeby rozpedziec sie na chope ;/ w przyszlosci planuje amora 130mm co sadzicie o tym koleczku w takim zestawie... dzieki z gory - nie znalazlem takiego tematu na szukajce pozdro
Giant Reign
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 09.06.2004 22:51:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
hmm będzie ciekwie ja mam w dragu 24 z tyłu i 16 z przodu amorka 89mm i jest si dla mnie i zmieniam na 130mm:D jak wcale nie odczułem tak bardzo trudności w rozpędzaniu sie.. nie wiadomo co inni napiszą..mi sie stworzyła fajna geo
24 Bicycles Le Toy 4
Manitou Travis
24 cale
http://www.pinkbike.com/photo/1637670/
Manitou Travis
24 cale
http://www.pinkbike.com/photo/1637670/
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 29.05.2005 02:40:57
- Kontakt:
w sumie ,
wady, 24": za nisko support, do większości ram i amorków nie założysz v-ki, może nie być wielu opon,
Zalety: bardziej zwrotny rower (ponoć), wytrzymalsze kółka, lans (<lol2>) łatwiej sie robi niektóre tricki (też troche sranie w banie) mniejsza waga
wszystko zależy od ramy ... może być dobrze, może nie, w każdym razie do shreda na 24" wchodzi duuuuuuuuże 2.6" (miałem duro na double widzie i było troche luzu jeszcze)
wady, 24": za nisko support, do większości ram i amorków nie założysz v-ki, może nie być wielu opon,
Zalety: bardziej zwrotny rower (ponoć), wytrzymalsze kółka, lans (<lol2>) łatwiej sie robi niektóre tricki (też troche sranie w banie) mniejsza waga
wszystko zależy od ramy ... może być dobrze, może nie, w każdym razie do shreda na 24" wchodzi duuuuuuuuże 2.6" (miałem duro na double widzie i było troche luzu jeszcze)
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=605497 letni lans :D
wg mnie kolko 24" swietna sprawa ale trza do tego rame przeznaczona tylko pod 24". dzieki temu odpada problem, ze support za nisko - bo jest specjalnie wyzej wtedy. rower jest zwrotniejszy, mniejszy, latwiej nim robic rozne rzeczy. kolo jest mocniejsze, rower sztywniejszy a trojkat tylny moze byc krotszy co jak dla mnie jest kolejnym plusem
z drugiej zas strony rower taki bardziej jest podatny na dziury, nierownosci itd. gorzej rowniez z czesciami, mniejszy wybor, czasami wieksze ceny
z drugiej zas strony rower taki bardziej jest podatny na dziury, nierownosci itd. gorzej rowniez z czesciami, mniejszy wybor, czasami wieksze ceny
tak moje zdanie jest takie dla mnie to jest debilstwo montowanie tylnego koła 24" a z przodu 26 bo ten patent jest ukradziny z rowerów do Dh montowane tak było tlyko datego zeby poprawić zbyt małyt kąt główki ramy Dh spowodowanej małym amortyzatorem przednim i własnie wtedy montowane było tylne koło 24: żeby kąt główki był większy a w rowerze do stretu to montuj oba koła 24: tak jak ja i nie słuchaj tego ze korbami o ziebmie będziesz zachaczał gówno prawda ja jezdze śmigam i nic!!
http://www.pinkbike.com/photo/935615/
-
- Posty: 182
- Rejestracja: 20.07.2005 14:36:04
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Posty: 350
- Rejestracja: 29.05.2005 02:40:57
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości