ludzie dodualu i 4x nie daje sie wiecej skoku niz 100 :| chyba o to chodzi zeby nie bylo go za duzo, ma byc tez progresywny, bo przy najezdzie na mulde albo inne badziewie sie schowac caly bo to pochlania predkosc, pomyslci czasem co piszecie <sciana> :|
kurwa masz problem kup se PIKE z U-turnem i masz regulacją 75-140 chyba (nie pamiętam dokładnie)i sam zobaczysz ile chcesz mieć, czy jak będe chciał kupić opone to zapytam czy, 1,175 wystarczy mi do DH?? sam wiesz czego chcesz
SzKoda ze Dh zone forum sie zjebało i większosc ludzi to są frajerzy co sie nie znają na rowerach ... pisza i myslą ze sie na wszystkim znają ... do Frajerów --> Milczenie jest złotem <--
kurna znacie sie na tym jak miller na klamstwie :D
Synku styknie ci nawet 80mm tor dualowy zazwyczaj jest pozbawiony jakich kolwiek wiekrzych dziur korzeni itp.
amor w dualu/4x ma wybaczyc bledy przy ladowaniu a nie "terenowe" jak w dh
Ehhhh... kiedyc to sie na full sztywnych jezdzilo (czytaj LATALO)i bylo dobrze.