support nie do wykrecenia

donic
Posty: 171
Rejestracja: 23.06.2004 08:16:12
Lokalizacja: ruda sl
Kontakt:

Post autor: donic »

no i teraz mnie dopadl ten problem :/
zobaczymy czy jutro pojdzie , narazie zostal zalany oliwa . . . :]]
fuck the house music!

! death to vinyl !
gonzo guma
Posty: 53
Rejestracja: 30.06.2005 23:05:10
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: gonzo guma »

nie ma rury ktorej bys nie przedkal takie przyslowie :) a sero jakis wd 40 albo inny penetrator i zrob taki patent zeby klucz byl dociskany do szalki np wkrec srube taka dluga do osi (jesli to jest na kwadrat i nie jest drazona) zawsze to dziala, wtedy klucz nie bedzie zeskakiwal i nie bedzie wyl niepotrzebnie uchwytu, zawsze bedzie docisniety a jak to jest isis i ma wiercona os to szybkozamykacz z tylnego kola, jesli cos nie bedzie pasowalo podkladki i nakretki dopasuja idealnie, jak juz bedzie docisniety ten klucz odwracasz do pionu i odkrecasz stosujac dzwignie. Mowie o kluczu w stylu park toola ktory mozesz uzywac z plaskim kluczem. Ja zawsze robilem patent ze ruba ktora dociskala i nie bylo pakietu, ktory by sie nie odkrecil.
Cannondale Gemini + Sherman firefly 150.
TOSA
Posty: 13
Rejestracja: 21.09.2005 03:26:52
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: TOSA »

A co jeśli support ma już zjechane zęby na klucz? Mówię tutaj też o pierścieniu blokującym z Al w Octalinku...
gonzo guma
Posty: 53
Rejestracja: 30.06.2005 23:05:10
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: gonzo guma »

no to bida, ja bym rozwiercil dookola szalke, wtedy pakiet nie bedzie tak scisniety i jakos sie wyciagnie....
Cannondale Gemini + Sherman firefly 150.
TOSA
Posty: 13
Rejestracja: 21.09.2005 03:26:52
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: TOSA »

A może coś dospawac? Drąga jakiegoś...?
gonzo guma
Posty: 53
Rejestracja: 30.06.2005 23:05:10
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: gonzo guma »

rzecz nie lezy w "dragu" tylko w tym jak uzyc klucza zeby adalej nie rozwalil szalki, musi miec jakies oparcie a pozniej mozna dragi dorabiac :)
Cannondale Gemini + Sherman firefly 150.
TOSA
Posty: 13
Rejestracja: 21.09.2005 03:26:52
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: TOSA »

Tam już nie ma zębów...więc nie ma co rozwalać...
Gość

Post autor: Gość »

moglby ktos dac link do strony tego warztatu ktory dorabia wszytskie klucze do rowerow? konkretnie chodzi mi o klucz do issisow...bylo cos takiego neidawno nie moge znalezc:/
donic
Posty: 171
Rejestracja: 23.06.2004 08:16:12
Lokalizacja: ruda sl
Kontakt:

Post autor: donic »

hmmm ...
prawa strona puscila, tak sie zapieklo sie sie gwint zerwal :/

teraz zostaje lewa strona , czyli ten pierscien ...
niestety kluczem do suportu nic sie nie zdziala bo sie polowa zabkow ukruszyla ;/

ma ktos jakis pomysl jak to odkrecic ?
fuck the house music!

! death to vinyl !
pitikuku
Posty: 430
Rejestracja: 10.05.2005 14:02:26
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: pitikuku »

ja u siebie chyba będę spawał jednak
Rząd cię olewa? Straciłeś żonę? Przestań pier..... pompuj oponę :)
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

Inur mialem podobny przypadek-dziadek mi powiedzial ze kiedys zapiekly mu sie dokumentnie sruby w kole w samochodzie-mechanik dal mu wtedy taki smar penetrujacy ktory rozchodzi sie po gwincie,wciska sie doslownie wszedzie sam.Jest to ponoc 100% lepsze od w40-tylko jest maly problem ze znalezieniem tego.W ktoryms kojenym sklepie sprzedawca powiedzial ze faktycznie jest takie cos ale jest problem z dostepnoscia-poweidzial zebym raczej szukal po sklepach motoryzacyjnych.Moze tego poszukajcie?A jak nei to polecam pogotowie rowerowe w krakowie,co prawda troche daleko macie ale sa naprawde baaaardzo tani (kumpel za rozwiercenie sruby w korbie i nowa,lepsza srube zaplacil 5zl :)) i dobrzy.Wszystko chlopaki robia.
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

albo sprobujcie moze przyspawac dzwignie do klucza a klucz do suport,moze wtedy pojdzie?
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
dandipl
Posty: 266
Rejestracja: 20.04.2004 06:26:57
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: dandipl »

Ja mialem taki problem z suportem, jednak tylko z jedna miska, w tedy poprostu ja sobie elegancko wyciolem brzeszczotem, z czyms taki jak to to chyba najlepiej zanurzyc cala mufe w DOT`cie na pare ladnych godzin, pozniej <lub wczesniej> naciac otwory na przecinak i walic to musi puscic, sadze ze napalony dziadek wlasnie tak to robi :]
A i nie trzymac ramy w rekach, najlepiej w imadlo wkrecic, bo duzo sily psu w dupe idzie :]
Bike - 2 wheels, 1 passion :-) ---===FAN KRANK RACING===---
dandipl
Posty: 266
Rejestracja: 20.04.2004 06:26:57
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: dandipl »

A wogle to jaki to suport ? Bo znam jeszcze taki patent na omykajace sie klucze, ze : bierze sie klucz, na niego duza podkladke, taka zeby nie przechodzila przez klucz ale zeby miescila sie w niej sruba od korby, pozniej sie w kolejnosci zaklada, klucz, podladka , sruba, skreca wszystko do suportu i klucz juz nie ucieknie. Dziala napewno na zwykle suporty i na ISIS, nie wiem jak wyglada klucz do tego czegos od shimano, nie pamietam to jak to sie nazywa nawet, w kazdym razie patent jest dobry i ani klucz ani suport sie nie niszczy przy czyms takim. Tylko przy wykrecaniu trzeba pamietac zeby popuszczac srube bo w koncu sie gwint na czyms zerwie.
Bike - 2 wheels, 1 passion :-) ---===FAN KRANK RACING===---
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 3 gości