...Sposób na snake...
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 03.09.2005 13:56:31
- Kontakt:
...Sposób na snake...
Witam ... a zarazem proszę was o porady co do lapania snejków ;)
Doszły mnie słuchy ze dobrym sposobem jest rozcięcie starej dętki wyścielenie opony (od środka ) i wtedy załorzenie dentki właściwej !! ;)
co Wy o tym myślicie ?? a może macie inne sposoby !!
z gory dzięki za odpowiedz !!............
Doszły mnie słuchy ze dobrym sposobem jest rozcięcie starej dętki wyścielenie opony (od środka ) i wtedy załorzenie dentki właściwej !! ;)
co Wy o tym myślicie ?? a może macie inne sposoby !!
z gory dzięki za odpowiedz !!............
-
- Posty: 942
- Rejestracja: 08.06.2005 16:51:35
- Lokalizacja: POZNAŃ STREET RIDER
- Kontakt:
.:B_U_R_N:., ja mam tak jak piszesz. Kapcia ujeszcze ani razu nie złapałem, a już troche na tym jezdze. tylko trudno równo to wyłożyć, więc ja taśmą kleiłem dentke to dentki no i były 2 rodzaje tej taśmy. Jeden taki pedalski, zę rozerwał mi dętke troche, ale to długo po założeniu jej do koła. Miesiąc czy dwa było dobrze, póżniej dętka się naderwała. Załatałem i jest git. Kapci się nie boje :D :P
http://dhcyc.pinkbike.com
-
- Posty: 3826
- Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
- Kontakt:
kapkama dobrze mowi :D
ja tez nie stosuje takich cudow, a snejka mialem ostatnio bardzo daawno
cisnienie w oponie jest mniej wiecej takie, ze przy ostrzejszym stair gapie laduje na obreczy :D
zreszta jak robie abubace, to czesto obrecza wale
ale jak ci technika nie wychdzoi, to mozesz faktycznie sprobowac z tymi patentami, co mowia inni, zeby owinac nowa detke stara detka
ja tez nie stosuje takich cudow, a snejka mialem ostatnio bardzo daawno
cisnienie w oponie jest mniej wiecej takie, ze przy ostrzejszym stair gapie laduje na obreczy :D
zreszta jak robie abubace, to czesto obrecza wale
ale jak ci technika nie wychdzoi, to mozesz faktycznie sprobowac z tymi patentami, co mowia inni, zeby owinac nowa detke stara detka
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 09.06.2004 22:51:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ja mam a tylu opone minimum 2,5 i laczka nie mialem od roku ale czesco mi dobijalo i to hardkorowo niraz troche obrecz wgnitlem. siedzie w pokokju nagle pssssss wytraszylem sie ze gaz ucieka w lazience slucham a to coraz glosniej i slysze dzwiek odklejajacej sie opony od obreczy i blady rower lezal bokiem bez amorka i sie detka przebila :D
sprzedam ns roller przod 60zl do negocjaci
kapkama lizzard king troszki gupoty gadacie....
Jak najebiasz np. w Szczyrku na DH to kamienach wielkosci telewizorów przy prędkości 60km/h ... to raczej mało myślisz o technice bo jedziesz przecinakiem .. i jak wpadniesz na kamien to pwadniesz na kamien.. zresztą tam wpasć to mozna na trawe a nie na kamien bo tam sie jedzie po dosc duzych kamieniach .. tylko i wyłacznie ..
2 dętka... poporstu ... ew "anti snake bite" ale to tez róznie bywa...
Jak najebiasz np. w Szczyrku na DH to kamienach wielkosci telewizorów przy prędkości 60km/h ... to raczej mało myślisz o technice bo jedziesz przecinakiem .. i jak wpadniesz na kamien to pwadniesz na kamien.. zresztą tam wpasć to mozna na trawe a nie na kamien bo tam sie jedzie po dosc duzych kamieniach .. tylko i wyłacznie ..
2 dętka... poporstu ... ew "anti snake bite" ale to tez róznie bywa...
....panowie łapanie sneja...to norma w pewnym okresie...;0)
można temu zaradzić bardzo prosto....
1).dętka z seri DH. np. do oponki 2.35 dętka 2.5-2.7 ścianka dętki ma znaczenie....im mniej się rozciągnie w trakcie pompowania tym grubsza na burcie
2). Opona musi mieś odpowiednią wagę....jeśli skaczesz po schodach..to opona do xc odpada....wez sztukę o masie 1000-1300g i problem sneja znika...dla pewności dodajesz dętkę DH i w dupie masz szkła....kamienie...krawędzie ...i takie tam kłopoty...Śmigałem na Miśku DH o masie 1100g z DH dętką ponad sezon na mieście bez problemu...miałem powbijane szkła w opone a sneja nie było nawet na mega niedolotach.....a ostatnio Kendę Newegala na wylot na kamieniu przebiłem....w górach...waga opony to gr.ścianek bocznych i płaszczyzny trakcyjnej...a to jest właśnie gwarancja przyjemnej wycieczki bez sneja..
3). Czasem lepiej dodać masy niż jej odjąć...
4). Spore znaczenie ma też obręcz na której śmigamy....ale dwa pierwsze pkt. eliminują większość problemu...
można temu zaradzić bardzo prosto....
1).dętka z seri DH. np. do oponki 2.35 dętka 2.5-2.7 ścianka dętki ma znaczenie....im mniej się rozciągnie w trakcie pompowania tym grubsza na burcie
2). Opona musi mieś odpowiednią wagę....jeśli skaczesz po schodach..to opona do xc odpada....wez sztukę o masie 1000-1300g i problem sneja znika...dla pewności dodajesz dętkę DH i w dupie masz szkła....kamienie...krawędzie ...i takie tam kłopoty...Śmigałem na Miśku DH o masie 1100g z DH dętką ponad sezon na mieście bez problemu...miałem powbijane szkła w opone a sneja nie było nawet na mega niedolotach.....a ostatnio Kendę Newegala na wylot na kamieniu przebiłem....w górach...waga opony to gr.ścianek bocznych i płaszczyzny trakcyjnej...a to jest właśnie gwarancja przyjemnej wycieczki bez sneja..
3). Czasem lepiej dodać masy niż jej odjąć...
4). Spore znaczenie ma też obręcz na której śmigamy....ale dwa pierwsze pkt. eliminują większość problemu...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
A ja mam opone Innova i podobno ma formułe anty snejkowa :P (pierwszy raz słyszałem) Ale niemiałem kapy na niej od kwietnia! i przezyła nauke abubacki, a jak wiadomo czesto sie dobija do obreczy na tym triku. Ja jestem zadowolony... wiec na snejka jest dobra ta opona ;) 50zł max :P
pozdro
pozdro
Ja wiedziałem że tak bedzie! yhyhy... Ja wiedziałem!...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości