moze tak poprostu chodza lozyska maszynowe , sa roznej jakosci w mojej tylnie piascie ritcheya wcs doslownie jak maselko a w deemaxie juz ciezej chodzi
ale jak rzeczywiscie jest bardzo ciezko to moze trafil ci sie uszkodzony egzemplarz , zle osadzone sa lozyska , jakies wiroy w nich sa itd
Zdemontuj piastę i ściągnj te elementy aluminiowe, zobaczysz co jest przyczyną takiej pracy, poprostu tam są dodatkowe uszczelnienia. Po pewnym czasie wytrze się to co powinno i będzie działać bez zarzutu.
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
problem rozwiązany. po prostu piaste blokuja uszczelki ktore sa w tych tulejkach ktore przylegaja do amora. trzeba je wyrzucic i piasta sie elegancko kreci
czyli wniosek paista jest do bani jak sie tak am ze tzreba z niej wyrzucac uszczelki :) a ile w takim ukladzie bedzie taniej bez uszczelek bo przeciez za uszczelki sie placi ?
:) uszczeli nasmarowac :), czlowieku piasta za 199 zeta, tego nie ma w NS nie ma tego w Rebornie, to jak kupowac to kupowac NS albo oszczedzac na Rebornie, a smar sobie mozna zostawic na kulki w piastach :)
no nie ma koles i tak innego wyboru, tylkoja nasmarowac chyab ze ja zwroci, jako nie spelniajaca jego oczekiwac, bo jak widze problem jest znany paru osobom czyli przy zakupie powinno isc info jak postepowac, a tak sie koles zestresowal