Program do zaprojektowania toru

maciek987
Posty: 370
Rejestracja: 07.06.2005 22:36:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Program do zaprojektowania toru

Post autor: maciek987 »

Zapodajcie jakieś fajne program do porjektowania toru do dualu/ditru. thx pozdro for all
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

www.blender.org

Po co zakłdasz temat jak masz odpowiedź w poprzednim ??

btw. nie licz na to ze zrobisz w nim tor szybciej niz w kilka miesiecy jezeli będziesz miał pierwszy raz stycznosć z tym programem. Zeby sie nauczyc obsługi takiego programu trzeba mu pświęcic troszki czasu ;]
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/b5c69c7991.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/fd5d1d70d8.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/433e7ebf85.jpg

ostatni link jest zajebisty .. koles zrobił sobie całe miasto i mozna wszędzie postaiwc kamere i zrobic rendera skąd sie tylko chce ;]
Pete
Posty: 208
Rejestracja: 22.06.2004 22:40:44
Lokalizacja: Chicago, Żyrardów
Kontakt:

Re: Program do zaprojektowania toru

Post autor: Pete »

tu znajdziesz kilka projektów ale to są tory BMX :
http://www.bmxtrackbuilding.co.uk/options.htm

lub : http://www.uci.ch/BmxTrackBuilding/start_content.html


Rock Shox 2006 wkrótce dostępne
------------- __o
---------- _ '\<,_
----------(_)/ (_) www.redlinebicycles.com
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

O zesz QRWA!

TO miacho masakruje... Jezu.

Swojego czasu mnostwo modelowalem, robilem mapy do q3/q2/q1/cs/hl generalnie do wszstkiego do czego sie dalo, autka do carmageddona ;)

To bylo bardzo czasochlonne, opanowanie edytora map do ktorejkolwiek tez trwalo nie raz po rok... A zrobic takie miacho? Ja jebie...
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
Xxsin
moderator
Posty: 4870
Rejestracja: 13.11.2004 15:52:57
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Xxsin »

wow to miasto rozbraja :)
maciek987
Posty: 370
Rejestracja: 07.06.2005 22:36:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: maciek987 »

A niem ma jakiegoś spolszczenia do tego programu.
Durf
Posty: 1949
Rejestracja: 11.10.2004 13:50:06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Kontakt:

Post autor: Durf »

a po co ci projekt toru ? jesli ci potrzebny zeby pokazac jakies radzie miasta czy komus kto pomoze w budowie toru itp. to popros kogos kto sie na tym zna. a jesli chcecie z kolegami sobie zbudowac, to wystarczy karta, ołówek i gumka, a pozniej łopaty i do roboty.
dwa skarby razem http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00032qu9.jpg
maciek987
Posty: 370
Rejestracja: 07.06.2005 22:36:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: maciek987 »

Nie znam nikogo kto się na tym zna. A jka bym chciał poznać to bym musiał pewnie zapłacić. Ale i ttak nie będziemy się pytać o zgodę bo jej nie dostaniemy(zaczełiśmy budowę toru bez pozwolenia i tyle)
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

miasto jest masakryczne <wow>!!!
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

Miasto to pikuś przy tym co Ci ludzi tworzą w tym programie, który zajmuje 3MB i jest całkowicie darmowy !!

maciek987 a na fuj Ci spolszczenie ?? ze spolszczeniami jest tak ze "Fuck off you fuckin' son of a bitch" brzmi " ty tez tere fere".

Naucz sie postaw anglika i skorzystaj z tutoriali do programu ;]
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/3503ed7db7.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/a9c9f7d6c9.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/81b5dea57c.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/74d9ec9078.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/3b7c0a2e77.jpg

http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/f0d683a0fc.jpg

Obrazki sa naprawde fpyty .. ale co sie moze niektórym widac dziwne największym wyzwaniem nie jest zrobienie budynku z oknami, firankami, kwiotkami i nnymi duperelami .. największym wyzwaniem jest ...



...



....


...
..
.

takie wymodelowanie twarzy aby pokazywała uczucia i emocje
GÓRNIK
Posty: 4327
Rejestracja: 07.06.2004 22:38:47
Lokalizacja: WuWuA
Kontakt:

Post autor: GÓRNIK »

zastanawia mnie ile Ci ludzie czasu w tym siedzą, żeby dojśc do takiej perfekcji!
www.cykloza.pl

ave na przetrwanie | amen

http://www.pinkbike.com/photo/2300621/
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

WCHUJ ... tyle ile trzeba jeździc na biku zeby dojśc do zostanie Teamowym Riderem ... proste :)
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Trzeba pogadać z kolegami z Polibudy a dokładnie Drogownictwo albo Inżynieria Lądowa, bo to oni projektują a właściwie modelują ukształtowanie terenu pod drogi.
A do takiej zabawy trzeba mieć trzochę wiedzy, bo takie oprogramowanie CAD dla drogownictwa lekkie nie jest, ani proste też nie. Ale dla wprawnego operatora pójdzie to migiem.
Jeśli się nie mylę, to modelują takie rzeczy w Mictostation+InRoads
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

Roman_Maxx to tak jak by jechac TIRem po 2 bułki rano do sklepu 300 metrów do domu.

Zwykły prosty program jak blender.... po nauczeniu sie podtsaw banalny w obsłudze... biorac pod uwage to ze kazda bande robisz z załozenia podobnie .. i ze kazde wybicie takze jest poodbne to naprawde nie ma duzo roboty... uwierz ;]
PawelGawel
Posty: 37
Rejestracja: 16.08.2005 15:10:31
Kontakt:

Post autor: PawelGawel »

moze troche z innej beczki ale mysle ze warto zobaczyc
http://www.khulsey.com/royalcariblg.html
a tu proces powstania
http://www.khulsey.com/demo_1howto.html
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

Hihi , ktos widze lubi Halfa ;d

Ten gargantua jest wymodelowany po prostu pieknie.

Generalnie czekam, az wiekszozsc ludzi bedzie mialo kompy renderujace takie rzeczy real - time , to bedzie cos :) Zagrac w takiego Hl3 :>

Far Cry 2 juz w sumie nie wiele brakuje, tlko nie ma jeszcze sprzetu zeby go odpalic - Api DX 10
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
motomysz
moderator
Posty: 2254
Rejestracja: 29.04.2004 21:58:29
Kontakt:

Post autor: motomysz »

MaxDamageDAWidzisz Max ... wszystko to rzecz gustu, dla mnie np. nie liczy sie to, żeby gra wyglądała tak:

http://www.kfj.f2s.com/far-cry-2.jpg
http://www.ixbt.com/video/itogi-video/g ... rcry-2.jpg

bo tak to nawet świat rzeczywisty nie wygląda...

DLa mnie liczy sie grywalność ;] stąd zamiłowanie do takich gier jak np. "Operation Flashpoint"... wielu ludzi ja krytykuje a ja uważam ze jest o niebo lepsza od wszystkich Medali i innych bezsensownych rąbanek...

W OFie trza myśleć i nie ma czasu na podziwniane grafiki, choć mogła by być lepsza szczególnie jeżeli chodzi o budynki i o samo proawdzenie ognia z tychże budynków.

Co kocham w tej grze to to, że idziesz sobie pod lasem spokojnie na misje.. nagle jeb jeb jeb .. i ginie połowa Twojego odziału z Tobą włacznie... kamera sie oddala i okazuje sie ze jakies 700 metrów dalej za drzewem i krzakami leżał snajper... i to jest piękne w tej grze... :)

Choc grafa mogła by byc lepsza... ale jak wspomniałem .. w grze liczy sie dla mnie grywalność.. ta gra to idealny symulator wojny .. może Ci sie wydawac ze jestes dobrym żołnierze.. a tu nagle jeb .. snajper który Cie zajebał wcale nie myślał o tym ze jestes dobry ;] ... jak sie nad tym pomyśli to ta gra jeszcze pokazuje skurwysyństwo wojny ;]

Polecam kazdemu kto jeszcze nie grał ;]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość