Los Monstera i Shivera w 2006!

kajo
Posty: 85
Rejestracja: 21.10.2005 19:07:49
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: kajo »

heh prawie 9 kg ??? ;\
Hope
Posty: 1553
Rejestracja: 19.08.2005 03:58:29
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Hope »

karakon pisze:a teraz .... najlepszy jest jakis plastik zwany 888:/
<lol> Ziomus nie przeginaj! Jaki ty masz amorek?

Takie txt sypać na jeden z najlepszych amortyzatorow? MASAKRA!!!
dobryser
Posty: 38
Rejestracja: 04.06.2005 04:06:18
Kontakt:

Post autor: dobryser »

Czarnuch pisze:wszystkie marzocchi 2006 mają nowe tłumiki RC2 i VF2, i żywot HSCV, SSVF i SVF dobiegły konća. RC2 jest zmodyfikowanym HSCV z zewnetrzna mozłiwosćia regulacji tłumiena powrotu i kompresji. Poczytajcie co pisza o pracy RC2, same pochwały, działa podobno świetnie.RC2 bedzie monotwane we wszystkich wyzszych modelach w reszcie VF2, czyli przprojektwany SSV także z mozliwoscia regulacji koresji i powrotu i jeszcze będą wykonane z aluminium, a nie z plastiku jak ssv.
...musisz byc bardzo naiwny twierdząc ze RC2 i VF2 to NOWE (new, wszędzie new!!!) tłumiki. SSV, SSVF, VF2, VF5 8 i 10.... to w gruncie rzeczy jedno i to samo, niewielkie różnice. rozbierz i popatrz. tłuką to od 1997, a moze i 1996 roku.
RC2 to tak naprawde HSCV. dołożono tylko regulacje low speed compression. zrobienie tego nie bylo trudne, bo wolna kompresja to zwyczajny obwod z otworkiem. istnial od zawsze w hscv (bo przeciez hscv tez ma odzielne obwody do low i high speed). w rc2 dolozono wiec regulacje od spodu amora.
regulacja powrotu i szynkiej kompresji to standard w HSCV. msylisz ze co jest w monsterze i shiverze? HSCV wlasnie bo rc2 to marketingowa kołomyja. tak jak i VF2. z VF2 to sie wogóle cofnęli, bo z tego co sie zdazylem zorientowac to jest gorsze od SSVF gdzie byl "floating valve". w vf2 sluch o nim zaginał.

takze bez podniecania sie zbytniego, nie ma to jak pozmieniac nazwy i lansowac, lansowac, lansowac biznes sie kreci.
jesli chodzi o nowe 66 to raczej kiszka. moze i lepiej ze troche nizsze, ale za to koronka na oko delikatniejsza. rurka sterowa ALU, a nie tłusta stalowa jak w 66'2005. kto ma ten wie. od spodu ledwie palec wchodzi :)
no i przez to ze go obnizyli to podkowa M zostala wyciagniet w gore. porownajcie wersje 2005 i 2006 na obrazkach. w 2005 jest bardziej plaska, wydaje sie wiec sztywniejsza, bo leci po bardziej prostej linii i krotszej "drodze".

66'2006 to jakby mniejszy hardcore, powietrze, ETA....bleeee.
popsuli fajny klimat jaki rodzil sie wokol szostek :|

dobryser
dobryser
Posty: 38
Rejestracja: 04.06.2005 04:06:18
Kontakt:

Post autor: dobryser »

AllMountain pisze:
andrut pisze:I jeszcze... skura ma shivera prawda?? napiszcie mi ile razy z nim był w serwisie w ustroniu... cały czas mu sie je.bie coś(słyszAłem to od mechanika)
chyba masz stare informacje, bo ja wiem, że ma 66, nie wiem którą, ale pewnie RC
taaa...a swistak siedzi i zawija.
bylem se w kiedys w szczyrku i zrobilem taki obrazek:

http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=640169

...to tłumaczy co skura ma (mial) 30 czerwca 2005 w szczyrku

dobryser
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość