rama univega 970
na aukcj e-bay znalazlem owa rame i byla tam taka wzmianka niestety po niemieckuadrianh pisze:Gdzie moge szukać takiego amortyzatora (pierwszy raz sie spotykam z rura średnicy 1,5 cala zreszta nigdy niewidzialem takich amorów)
Napiszcie naczym taka przerobka milal by polegac???
to ten tekst:
Reduzierhülsen für semi-integrierten Steuersatz 1 1/8 Zoll sind zum Aufpreis von 30 Euro lieferbar.
w moim mniemanu mozna zakupic jakos przejsciowke na srednic do normalnego amortyzatora za 30 euro
jest tam podana strona jakiegos sklepu gdzie to mozna kupic
Mam nowe zdjeci jakby ktos chcial luknac
I dla nidowiarkow majacych swoje ale co do srednicy glowki ramy.Po niemiecku ale wiadomo
Race active machine.Mega Oversize Steuerrohr, 52,5 mm Durchmesser, vollgefedert, für 26 " Räder
jasno i wyraznie jest napisane ze wynosi 52,5 mm
link do pinkbika:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... erid=68953
I dla nidowiarkow majacych swoje ale co do srednicy glowki ramy.Po niemiecku ale wiadomo
Race active machine.Mega Oversize Steuerrohr, 52,5 mm Durchmesser, vollgefedert, für 26 " Räder
jasno i wyraznie jest napisane ze wynosi 52,5 mm
link do pinkbika:
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... erid=68953
Mozna cos takiego przez polskiego dystrybutora kupic czy cos bo united kingdom only a tak swoja droga to sa lekko niepowazni zeby za dwie blaszki tyle kasy chciec.Jakbym mila lepszej jakosci zdjecia to mysle ze tokarz zrobil by to zagrosze chyba ze jest tam cos czego niewidac na zdjeciu(jakis dziwny ksztalt czy cos)
Witam, jako nowy użytkownik tego forum :)
I od razu chciałbym sie podczepić pod temat. Kupiłem ramę Univega Alpina SL 7 (2001 rok), kiedy to Univega kombinowała przy nowym standardzie onefivepoint i wyszła z tego mega duża główka ramy, identycznie taka jak u wypowiadającego sie wyżej Adrianha.
W związku z tym mam pytanie do Adrianha: jak sobie poradziłeś w końcu z tym problemem? Chciałem kupić stery redukujące z 1.5 na 1 i 1/8 cala, ale wydaje mi się, że mimo wszystko mają za małą średnicę do tej ramy, a przynajmniej tak wygląda z dokumentacji sterów :|
I od razu chciałbym sie podczepić pod temat. Kupiłem ramę Univega Alpina SL 7 (2001 rok), kiedy to Univega kombinowała przy nowym standardzie onefivepoint i wyszła z tego mega duża główka ramy, identycznie taka jak u wypowiadającego sie wyżej Adrianha.
W związku z tym mam pytanie do Adrianha: jak sobie poradziłeś w końcu z tym problemem? Chciałem kupić stery redukujące z 1.5 na 1 i 1/8 cala, ale wydaje mi się, że mimo wszystko mają za małą średnicę do tej ramy, a przynajmniej tak wygląda z dokumentacji sterów :|
xaraf Jak bys chciał to ja mam shermana breakout plus na 1.5". Oddam go za 1500zł Jak cos moj mail grygielowa_to@vp.pl lub na gg 4977807 . Pozdro
<b>lukasx</b> Dzięki za propozycję, ale mam już dobry sztuciec, a poza tym nie jeżdzę typowego dh, a raczej xc. Ramka o której piszę to rama do xc, tylko z patentem główki ramy, takim jak w Univega RAM 970, właśnie dlatego pozwoliłem sobie zapytać w tym temacie. Szczerze powiedziawszy liczę na to, że <b>adrianh</b> wypowie się w tej kwestii, bo On to już przerabiał ;)
wookie85 jakbyś dokładniej wczytał się w temat, to wiedziałbyś, że w okresie, kiedy próbowano forsować standard onepointfive, wielu producentów kombinowało przy szerokich główkach i tak naprawdę średnice u różnych producentów nieznacznie się różniły. Univega pod tą główkę specjalnie wypuściła amortyzator Concept S4, który przypomina budową Lefty Cannondale'a, więc mogę również przypuszczać, że zrobili do niego specjalne stery, które pasują tylko i wyłącznie pod ich główkę i niekoniecznie są wymiarowo odpowiadające standardowym sterom 1,5 cala. Stąd moje pytanie o możliwość rozwiązania tego problemu ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość