Gustawy!! mam od prawie dwóch lat i są mega zajebiste. Wcześniej miałem komplet systemów 12 i MOIM zdaniem nie umywają się do Gustawów. Brembo też muszą być dobre ale z tego co pamiętam ,jak czytałem bikeboard w empiku i był test hampli to jakaś straszna cena była przy tych brembo.
Gustav i jeśli chodzi o DH to jest to do tego sprzęt. Jeśli ktoś mówi, że Gustav nie ma modulacji to chyba sam go serwisował i nie doczytał co i jak. Faktem jest, że Gustav ma modulacje i mase innych zalet, tyle tylko, że nie powinni się brać za sewisowanie ludzie co nie mają o tym pojęcia. Gustaw to największa wytrzymałość termiczna i największa siła hamowania a przy tym odporność na uderzenia.
Poza tym, wszystkie duperele jak oringi itp są do kupienia w zwykłym sklepie z częściami motocyklowymi.
kuba nie mow ze jezdzilem bo tego nie powiedzialem
to byly tylko moje przypuszczenia ze moze byc najlepszy bo 8 tloczkow mowi za sie ...
wiec nei rozwijajmy sie dalej bo i tak gowno z tego wyjdzie.
pozdro
sam mam komplet HFX`ów model 2005 na tarczach 203mm (tzw HD). Siła ogromna, jednym palcem zatrzymam rower bez żadnego problemu. Ktoś wcześniej napisał, że modulacja jest super:| ...yyy nie wiem z której strony:P owszem na tarczach 160 jest ok, ale z 200 tam praktycznie nie ma modulacji... przy manualu trzeba sie naprawde nieźle napocić, żeby po naciśnięciu klamki nie rzuciło Cię odrazu na przód. Ale mimo wszystko hamulce świetne, do modulacji można się przyzwyczaić, a siła jest GENIALNA! Jak za tą cenę nie znajdziesz nic lepszego... Avid juicy 7 jeśli masz troche więcej kasy... hamulec ma genialną modulację i bardzo dobrą siłę hamowania... jak nie masz kasy to MPH3 byłoby bardzo dobrym rozwiązaniem... hamulec można wyrwać za jakieś 300-350zł (nowy)... siła baardzo przyzwoita, świetny system regulacji odległosci klocków od tarczy przy pomocy sprytnego pokrętła na klamce, no i ta modulacją,,,, miodzio:) na hope`ach jeździłem owszem, ale zbyt krótko, zeby sie dłużej na ich temat wypowiadać... hamują super... modulacja na bardzo przyzwoitym poziomie, ale co z awaryjnością? tego nie wiem... w kwocie do 400-450zł/szt HFX`y będą chyba najlepszym rozwiązaniem:)
maxdamage mial zajebiscie mocny hamulec u siebie na przodzie ktory jednym palcem stawial na przednim i to w dodatku na siedzaco, nie pamietam co to bylo.
poza tym bardzo bawi mnie podejscie coniektorych do ilosci tloczkow w hamulcu. jakby na to nie patrzec, hayes powinien byc 3 razy slabszy od hope ti6 (czy jakos tak) bo ma tylko 2 tloczki, natomiast 8 tloczkowy bedzie juz w ogole hiper duper mocny, bo az 2 razy mocniejszy od hope'a 4-tloczkowego? nosz kurde ludzie doedukujcie sie troche...
Wiara w ilość tłoczków, to jak wiara w cuda, czyli rodzaj placebo - jak wierzysz to działa. Wiele konstrukcji jest super mocnych i ani nie musi mieć hiper ilości tłoczków (Gustav ma dwa) ani też ponad 200mm tarcz, bo inaczej nie hamuje (patrz shimano ktore jak nie założysz dużej tarczy to jest cienko). Prostym testem jest prawdziwa trasa downihilowa, gdzie hamulce pracuja z dużym obciążeniem terminczym, bo rozpądzasz sie do 70~80km i musisz hamować przed zakretem bo to nie 4X i nie ma profilowanych zakrętów. Widziałem nie jeden hamulec Hope i Shimano, który blokował tylne koło w Spindlu, bo się zagotował!
Im dłuzej to czytam tym ma wiekszy mętlik w głowie. Napaliłem sie na Grimece. Co myslicie o zestawie 200mm grimeca sys12 na przód i grimeca s8 160mm na tył? (amor to DJ3) Wiem jedno magury moze i mają mega zajefajną modulacje ale trzeba dlugo sie pomęczyć by ją wyczuć czy to julie czy gustaw problem ten sam.
Kisiel22grimeca na przodzie s 12 jak juz wczsniej pisałem to bardzo dobry wybór naprawde warto! a na tył wes dodaj te 20 zł i tez 12 zamontój
Roman_Maxxdokładnie tak jak mówisz popularny ostatnioo clark's clim 8 6 tłoczków i co i kolega ma i żałuje e sprzedal blak box-y moze wadliwy egzemplaż ale 6 tłoczków to chociaz 2 powinny diałac.