### Motocykl do 10 koła ###
ale chcesz crossa czy enduro?? jak enduro to polecam yamahe dt 125 za 10k to zajebistą wyrwiesz ;P a jak crossa to yamahe yz 125 ale nie orientuje sie w cenach ale za te 10k to też super dorwiesz ;P. musisz sie liczyć że w crossach a szczególnie w ktm'ach to części zamienne idą baardzo szybko... a drooogie pieroństwo...
http://www.pinkbike.com/photo/1041682/ - riding || any questions?? gg:8735346
-
- Posty: 1074
- Rejestracja: 14.10.2004 22:29:25
- Lokalizacja: miasto: profil
- Kontakt:
-
- Posty: 1074
- Rejestracja: 14.10.2004 22:29:25
- Lokalizacja: miasto: profil
- Kontakt:
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 20.04.2004 21:59:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 20.04.2004 21:59:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wogle na jak sie kupuje krosa to sie trzeba liczyc z tym ze silnik jest niedlugo do remontu. krocy mają wysokoobrotowe silniki i sie szybko eksploatują. Nawet jak wyjezdzasz krosem z salonu to nie masz na niego gwarancji :)
koło przod: DoubleTrack,Dt championBlacmShimano m475
I widelec CMP (jak nowy)gg 9669817
I widelec CMP (jak nowy)gg 9669817
-
- Posty: 104
- Rejestracja: 20.04.2004 21:59:37
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bez przesady , Yamaha nie jest tansza od Ktm wiec spokojnie. A za 10 tys napewno bedzie cos dobrego a szczegulnie w zimie jak nie ma sezonu to ceny sa nizszeJozan pisze:KTM-y sa fajne ale zajedrogie, jak jezdzisz s-klasa, lexus,cayane,jaguar to cie bedzie stac jak jezdzisz 650 m-klasa(malen klasa) to yamaha ci zostaje
witam ja jezdze na hondzie xl 125 z 86 roku i 30000 przebiegu. jest to enduro. ktm sa strasznie drogie ale i najwytrzymalsze. jezeli bedziesz jezdzil na oponach z kostka po asfalcie to nie starczy ci ona na rok nawet. ale po co jezdzic z kostka w crossie po asfalcie skoro to inleggal. a proponuje zakupic prase fachowa tj : giełda motocyklowa, Dizmar i tam jest ego od zaje. no duzo tego jest.:-) pozdrower
maly update http://www.pinkbike.com/photo/?op=list&function=myphotos&photouserid=59226
wszystko spoko ale na 2 suwy to przygotuj sie ze bedziez co troche robil remonty silnika bo takie silniki 125 i wiecej sa bardzo wyzylowane i maja bardzo krutka zywotnosc silnika praktycznie na 2 3 starty w zawodach wiec jest to okolo kilkunastu godzin smigania j abym ci radzil abys poszukal np kawasaki kmx 350 to jest 4 suw
GG:5342672
sklep: http://www.hadronsport.com/
sklep: http://www.hadronsport.com/
-
- Posty: 458
- Rejestracja: 12.10.2004 18:05:36
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
a wiec tak jesli to ma byc cross to ja bym bral ktm`a poniewaz czesci do niego sa o polowe tansze niz do np hondy.Ktos tu pisal ze trzeba wymieniac tloki to prawda ale nie tak czesto no chyba ze jestes zawodowiec i bedziesz go ciagle oral jak na zwodach to pojezdzisz krotko ale jezdzac normalnie to tlok w 125 styka spokojnie na rok a w 250 na 2-3 lata dobrego katania.Co do kosztow wiec tak olej syntetyczny jaki musisz do niego lac kosztuje 40zl/litr zebatki az tak szybko sie nie jada w 125 za to w 250 juz szybciej a wymiana zebatki tylniej i przednij kosztoje kolo 300-350zl ile kosztoje lancuch nie wiem.jesli to bedzie twoj pierwszy cross to kup 125 ma to kapcia calkiem niezlego ale jesli juz jezdziles takimi sprzetami to bierz 250 nie trzaba tak butowac strasznie tego silnika tylko ze ma wir w baku:-)pozdrawiam
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=566269
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 19.10.2004 13:39:28
- Lokalizacja: cZarnoByl...
- Kontakt:
-
- Posty: 422
- Rejestracja: 09.07.2005 17:33:35
- Lokalizacja: Głogów
- Kontakt:
co ty za glupoty wypisujesz??? 2h jazdy po torze to jakies 60zł w plecy, do tego dochodzi remont silnika minimum raz w roku, sam nikasil cylindra to jakies 600 + tłok i ewentualnie czesci ale wychodzi okolo 1000zł, do tego zestaw napedowy ktory tez sie szybko zuzywa od ostrej jazdy. Szczegolnie na zawodach, bo tam sprzeta sie cisnie ile fabryka dała.Paweł93 pisze:jak nie bedziesz jezdzil po asfalcie to opony bedziesz uzywal az sparcieja :D koszty benzyna+olej to ze 300 rocznie a zebatki droogie ale jak bedziesz szanowal motor to dlugo pozyja.
Poza tym gdzie macie 40cm skoku ??? max to 310mm a to roznica jest. Opony znikaja gosc szybko od jazdy po twardym.
Koszty utrzymania maszyny sa naprawde wysokie i jak nei masz kasy to bedziesz jezdzil co najwyzej raz w tygodniu. powodzenia.
Pawel M.
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Fotka: http://www.pinkbike.com/photo/827159/
www.hardcore-glogow.prv.pl
Ja tez planuje kupic motorek, po wakacjach, i tez nie wiecej niz 10tys. Patrzylem KTM'y ale to droga przyjemnosc, najlepszym wyjsciem dla mnie sa YAMAHy z seri YZ 250, za te pieniadze mozna kupic motor nie starszy niz 2000rocznik po remoncie,a ida jak dzida..:)
Moje "maleństwo" ... http://refiko.pinkbike.com/album/first-full/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości