problem z pit bullem
problem z pit bullem
witam mam problem w styczni kupilem pit bulla z 2003 roku od dun cona i zrobił mi sie luz na główce na dolnym sterze oddawal juz ktos taki przypadek do reklamacji??? nie wiem co robic mam!? pomocy
zeby ramy nie pękały a amory nie dobijały
raczej nie wymienia :( bo powiedza ze zle wbijales stery albo urzywales niezgodnie z przeznaczeniem
Mam cos podobnego strey mi zaczely sie przemieszczac w glówce tylke ze glówka jest sciagnieta przy spawaniu i ma ruznice wymiarów ponad 0,4 mm i powiedzili ze jest to w normie :/ i nie uznali na gwarancji
dla poruwnania w authorze ruznica wymiaru glówki wynosi ponirzej 0,1mm i to sporo ponizej
juz nigdy nie kupie nic co jest sprzedawane przez duncona bo z nimi nie idzie sie dogadac
Mam cos podobnego strey mi zaczely sie przemieszczac w glówce tylke ze glówka jest sciagnieta przy spawaniu i ma ruznice wymiarów ponad 0,4 mm i powiedzili ze jest to w normie :/ i nie uznali na gwarancji
dla poruwnania w authorze ruznica wymiaru glówki wynosi ponirzej 0,1mm i to sporo ponizej
juz nigdy nie kupie nic co jest sprzedawane przez duncona bo z nimi nie idzie sie dogadac
stery to AHEADSET U.S. PAT. 5095770. mierzylem wysokosc steru dolnego i wynosi 8,5mm a w mufie ramy dalo by sie wlozyc dluzszy ster o kilka mm ale i tak dół juz jest wyrobiony to jak bym wlozyl dluzszy to z czasem i tak by sie wyrobilo a z reszta nie widzialem dluzszych sterow a ta wyrobiona dolna czesc mufy wynosi 34,5mm a ta czesc do ktorej ster nie siegał ma 1mm różnicy czyli 33,5mm. aha i nie wiecie moze jak jest z przesylką jak to wyslac do nich i ile to kosztuje? dzieki
zeby ramy nie pękały a amory nie dobijały
Heh... no wiec sprawa wyglada tak:
1. Ty dobrze nabiles stery
2. Główka jest spieprzona i nawet pigi nie pomoga
3. duncon bedzie Ci wciskal kit, ze zle nabiles stery, albo wjechales w drzewo i ze to Twoja wina, bo katowales rower
U mnie tak bylo... dolna miska w sterach dabomba darection najpierw sie poluzowala, a potem cala pekla "do okola" odleciala :///
duncon twierdzil, ze to moja wina i ze stery ja zepsulem i musialem uderzyc w jakies drzewo i ze stery ja zepsulem. twierdzili tez, ze amortyzator nie mogl przetrwac tego zderzenia (amorek mam do dizsiaj - fakt, ze juz nie uzywam, ale chodzi dobrze i sie trzyma)...
za pierwszym razem, gdy reklamowalem ramke musialem kupic nowe stery - gdy po rzekomym naprawieniu ramki znowu stery zaczely miec luzy pekla dolna miska (pracowala do przodu, do tylu, itd...)... wkurzylem sie troche i bylo sporo zamieszania - dostalem kase i za ramke i za stery (fakt, ze za te pierwsze mi nie oddali :///, ale juz nie mialem zamiaru byc wredny i jeszcze chciec kasy za pierwsze stery, ktore kupilem)... przynajmniej kase mi oddali...
tak wiec to nie jest Twoja wina, tylko wada konstrukcyjna ramki
PS
teraz juz do duncona nic nie mam - aczkolwiek widze, ze znowu zaczynaja te sama spiewke nt glowki w pitbullach 2003 :///
1. Ty dobrze nabiles stery
2. Główka jest spieprzona i nawet pigi nie pomoga
3. duncon bedzie Ci wciskal kit, ze zle nabiles stery, albo wjechales w drzewo i ze to Twoja wina, bo katowales rower
U mnie tak bylo... dolna miska w sterach dabomba darection najpierw sie poluzowala, a potem cala pekla "do okola" odleciala :///
duncon twierdzil, ze to moja wina i ze stery ja zepsulem i musialem uderzyc w jakies drzewo i ze stery ja zepsulem. twierdzili tez, ze amortyzator nie mogl przetrwac tego zderzenia (amorek mam do dizsiaj - fakt, ze juz nie uzywam, ale chodzi dobrze i sie trzyma)...
za pierwszym razem, gdy reklamowalem ramke musialem kupic nowe stery - gdy po rzekomym naprawieniu ramki znowu stery zaczely miec luzy pekla dolna miska (pracowala do przodu, do tylu, itd...)... wkurzylem sie troche i bylo sporo zamieszania - dostalem kase i za ramke i za stery (fakt, ze za te pierwsze mi nie oddali :///, ale juz nie mialem zamiaru byc wredny i jeszcze chciec kasy za pierwsze stery, ktore kupilem)... przynajmniej kase mi oddali...
tak wiec to nie jest Twoja wina, tylko wada konstrukcyjna ramki
PS
teraz juz do duncona nic nie mam - aczkolwiek widze, ze znowu zaczynaja te sama spiewke nt glowki w pitbullach 2003 :///
...::: KAWASAKI ZX-6RR 2005 :::...
a ja miałem kiedyś Sputnika (by the way świetna ramka) i rozbila sie z czasem główka (od sztywnego widelca i ilości godzin jezdnych katowania). Dolna miska złapała straszny luz. Miałem FSA XL2 wtedy. Kiwały się kompletnie, patenty z blaszkami i poxipolem nadaja sie do rowerów przedszkolaków.
Zrobiłem to da się !!! Nie głębsze stery. Trzeba coś zrobić z ramą, zcisąć ją bo jest jajowata tył przód, najczesciaj rozbita do przodu. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego i kupujesz taką "szekle" zacisk do tłumika. Taki "u" kształtny kawał pręta na końcu nagwintowany a z drugiej strony takie blachy tez półkokrągłe. Zakłada sie to tymi wystajacymi końcami do przodu główki. Nakrętkami do przodu główki. Półokrągła szekla wchodzi dokładnie pod dole stery, dokładnie na pierścień antyowalizujący pod główką. Blachy z przodu prawie idealnie przylegają do ramki, Jedna na pierścień antyowalizujący, druga wyżej. Dokręcamy powoli równo. Długim kluczem. Blachy wrzynają się od przodu w główkę w 2 miejscach wyżej i niżej. Zaczną sie zginać. Trzeba to poprawiać (okrecac-zakrecac) aż werżna się trochę w alu i będą prostopadle do powierzchni główki. Dokrecamy mocno i GŁÓWKA I STERY nie mają LUZU!!!!!!!!! TO DZIAŁA!!! Jeździłem tak jeszcze ponad pól roku, ramka mi pękła w innym miejscu :)
Zrobiłem to da się !!! Nie głębsze stery. Trzeba coś zrobić z ramą, zcisąć ją bo jest jajowata tył przód, najczesciaj rozbita do przodu. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego i kupujesz taką "szekle" zacisk do tłumika. Taki "u" kształtny kawał pręta na końcu nagwintowany a z drugiej strony takie blachy tez półkokrągłe. Zakłada sie to tymi wystajacymi końcami do przodu główki. Nakrętkami do przodu główki. Półokrągła szekla wchodzi dokładnie pod dole stery, dokładnie na pierścień antyowalizujący pod główką. Blachy z przodu prawie idealnie przylegają do ramki, Jedna na pierścień antyowalizujący, druga wyżej. Dokręcamy powoli równo. Długim kluczem. Blachy wrzynają się od przodu w główkę w 2 miejscach wyżej i niżej. Zaczną sie zginać. Trzeba to poprawiać (okrecac-zakrecac) aż werżna się trochę w alu i będą prostopadle do powierzchni główki. Dokrecamy mocno i GŁÓWKA I STERY nie mają LUZU!!!!!!!!! TO DZIAŁA!!! Jeździłem tak jeszcze ponad pól roku, ramka mi pękła w innym miejscu :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości