CYCLE CRAFT A1 - skradziono - poszukuję
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 04.11.2005 16:21:30
- Kontakt:
CYCLE CRAFT A1 - skradziono - poszukuję
W piątek 28.10.2005 w Krakowie o godzinie 1315 przed wejściem do biblioteki UJ przy ulicy Oleandry, został skradziony przypięty do stojaka rower marki CYCLE CRAFT A1 koloru pomarańczowo-granatowego.
Rower bardzo charakterystyczny (patrz zdjęcia) w Polsce są tylko dwie takie ramy.
Rama została mocno przekonstruowana (patrz opis poniżej).
Wszelkie informacje proszę przekazywać: (012) 421-83-70. Michał.
Zdjęcia:
http://michal.pysz.org/cyclecraft/cycle01.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/cycle02.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/glowka.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/glowka2.jpg
Specyfikacja:
Rama: Przedni trójkąt pomarańczowy, z dospawanymi w główce ramy od góry, od dołu i boków wzmocnieniami tworząc w całości wraz z główką prostopadłościan,
w którym dodatkowo wyfrezowano wzdłużnie cztery otwory długości ok. 70 mm.
Po bokach frezowanej kolumny łączącej górną i dolną rurę przedniego trójkąta widnieje frezowany fabrycznie symbol A1. Również do niej od lewej strony jest mocowany cięgnami ELGES profilowany o przekroju rurowym, frezowany licznymi otworami popychacz pływaka tylnego hamulca koloru grafitowego (Al-Cu 2014 T6). W jego wnętrzu jest prowadzony przewód hydrauliczny tylnego Gustava.
Po prawej stronie znajduje się łożyskowany, chromowany krótki bęben GRIMECI,
z charakterystycznymi ażurowymi otworami podnoszący linię łańcucha ponad belkę wahacza. Wahacz granatowy o potężnych prostokątnych i okrągłych profilach
z fabrycznie wspawanym szerokim usztywniającym płaskownikiem łączącym punkt obrotu wahacza z miejscem mocowania belki popychacza dampera.
Wahacz posiada regulowaną obustronnie śrubami M4 bazę kół w zakresie 30 mm.
Pływak tylnego hamulca wykonany jest z pochromowanej stali 40HNM z wyfrezowa-nym trójkątnym otworem. Posiada on własne łożysko niskoprofilowe osadzone na chromowanych tulejach zabezpieczonych zapięciem Segera i porusza się niezależnie od piasty. Sztyca siodła mocowana jest ze zmiennym rozstawem względem kierownicy w fabrycznie frezowanym granatowym uchwycie, mocowanym dwoma śrubami z ramą.
Amortyzator: Monster 175 mm. Prawa dolna goleń z bitą datą 1998, natomiast lewa goleń z datą 2000 i nagwintowanym przy haku otworem M6. Hak hamulca został dodatkowo zmostkowany dla wzmocnienia kutym adapterem z GUSTAWA.
Damper: Boss VR-50 z oddzielonym od korpusu czarnym zbiornikiem i prowadzo-nym wysokociśnieniowym przewodem w oplocie stalowym GOODRIDGE.
Sworznie ślizgowe próby 12.9 z gwintem 10x1 mm pokryte szlifowanym chromem.
Hamulce: Gustawy zielone z czarnymi klamkami. Przód w oryginale srebrny a tył czarny. Oba malowane proszkowo i polerowane z czoła.. Tarcze przód 185 a tył 160 mm. Tylny korpus szczęki frezowany przy czopie pod miejsce cięgna ELGES M8.
Tylny adapter ma przegwintowany górny otwór z M6 na M8 na śrubę stożkową heksagon, mocującą popychacz pływaka.
Piasty: Przód Roox Jimmy B. z dodatkowym dystansem 4 mm. Tył DT Hugi FR na oś (thru axle) 12 mm staczana ze 150 mm na 135 mm. Obie czarne.
Obręcze: Srebrne Mavic 521.
Korba: Roox DHS 175 mm srebrna z czarną patelką toczoną po obwiedni na połysk.
Mostek: Roox Commander 55 mm kremowy 7 śrub.
Kierownica: Roox Torque Bar czarna cięta na 700 mm z dotaczanymi alu korkami.
Sztyca: Roox S4 czarna o średnicy 27.0 mm.
Siodło: Da Bomb popielato-czarne z wybitym na skórze białym krzyżem.
Przerzutka: XTR revers z krótkim naprawianym wózkiem (przesunięty otwór wodzika).
Gumki: Tioga 2,3” factory dh.
Rower bardzo charakterystyczny (patrz zdjęcia) w Polsce są tylko dwie takie ramy.
Rama została mocno przekonstruowana (patrz opis poniżej).
Wszelkie informacje proszę przekazywać: (012) 421-83-70. Michał.
Zdjęcia:
http://michal.pysz.org/cyclecraft/cycle01.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/cycle02.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/glowka.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/glowka2.jpg
Specyfikacja:
Rama: Przedni trójkąt pomarańczowy, z dospawanymi w główce ramy od góry, od dołu i boków wzmocnieniami tworząc w całości wraz z główką prostopadłościan,
w którym dodatkowo wyfrezowano wzdłużnie cztery otwory długości ok. 70 mm.
Po bokach frezowanej kolumny łączącej górną i dolną rurę przedniego trójkąta widnieje frezowany fabrycznie symbol A1. Również do niej od lewej strony jest mocowany cięgnami ELGES profilowany o przekroju rurowym, frezowany licznymi otworami popychacz pływaka tylnego hamulca koloru grafitowego (Al-Cu 2014 T6). W jego wnętrzu jest prowadzony przewód hydrauliczny tylnego Gustava.
Po prawej stronie znajduje się łożyskowany, chromowany krótki bęben GRIMECI,
z charakterystycznymi ażurowymi otworami podnoszący linię łańcucha ponad belkę wahacza. Wahacz granatowy o potężnych prostokątnych i okrągłych profilach
z fabrycznie wspawanym szerokim usztywniającym płaskownikiem łączącym punkt obrotu wahacza z miejscem mocowania belki popychacza dampera.
Wahacz posiada regulowaną obustronnie śrubami M4 bazę kół w zakresie 30 mm.
Pływak tylnego hamulca wykonany jest z pochromowanej stali 40HNM z wyfrezowa-nym trójkątnym otworem. Posiada on własne łożysko niskoprofilowe osadzone na chromowanych tulejach zabezpieczonych zapięciem Segera i porusza się niezależnie od piasty. Sztyca siodła mocowana jest ze zmiennym rozstawem względem kierownicy w fabrycznie frezowanym granatowym uchwycie, mocowanym dwoma śrubami z ramą.
Amortyzator: Monster 175 mm. Prawa dolna goleń z bitą datą 1998, natomiast lewa goleń z datą 2000 i nagwintowanym przy haku otworem M6. Hak hamulca został dodatkowo zmostkowany dla wzmocnienia kutym adapterem z GUSTAWA.
Damper: Boss VR-50 z oddzielonym od korpusu czarnym zbiornikiem i prowadzo-nym wysokociśnieniowym przewodem w oplocie stalowym GOODRIDGE.
Sworznie ślizgowe próby 12.9 z gwintem 10x1 mm pokryte szlifowanym chromem.
Hamulce: Gustawy zielone z czarnymi klamkami. Przód w oryginale srebrny a tył czarny. Oba malowane proszkowo i polerowane z czoła.. Tarcze przód 185 a tył 160 mm. Tylny korpus szczęki frezowany przy czopie pod miejsce cięgna ELGES M8.
Tylny adapter ma przegwintowany górny otwór z M6 na M8 na śrubę stożkową heksagon, mocującą popychacz pływaka.
Piasty: Przód Roox Jimmy B. z dodatkowym dystansem 4 mm. Tył DT Hugi FR na oś (thru axle) 12 mm staczana ze 150 mm na 135 mm. Obie czarne.
Obręcze: Srebrne Mavic 521.
Korba: Roox DHS 175 mm srebrna z czarną patelką toczoną po obwiedni na połysk.
Mostek: Roox Commander 55 mm kremowy 7 śrub.
Kierownica: Roox Torque Bar czarna cięta na 700 mm z dotaczanymi alu korkami.
Sztyca: Roox S4 czarna o średnicy 27.0 mm.
Siodło: Da Bomb popielato-czarne z wybitym na skórze białym krzyżem.
Przerzutka: XTR revers z krótkim naprawianym wózkiem (przesunięty otwór wodzika).
Gumki: Tioga 2,3” factory dh.
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 16.01.2005 17:17:27
- Lokalizacja: Wolf.Co.Vice Village
- Kontakt:
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 16.01.2005 17:17:27
- Lokalizacja: Wolf.Co.Vice Village
- Kontakt:
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 16.01.2005 17:17:27
- Lokalizacja: Wolf.Co.Vice Village
- Kontakt:
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 16.01.2005 17:17:27
- Lokalizacja: Wolf.Co.Vice Village
- Kontakt:
ha wiem o czym zapomniales-widelec to ten stary monster,tak?
czytaj całość!!!Amortyzator: Monster 175 mm. Prawa dolna goleń z bitą datą 1998, natomiast lewa goleń z datą 2000 i nagwintowanym przy haku otworem M6. Hak hamulca został dodatkowo zmostkowany dla wzmocnienia kutym adapterem z GUSTAWA
street:P
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 26.04.2004 18:21:43
- Kontakt:
masz racje - to był chyba jeden z najbardziej charakterystycznych rowerów w Krakowie.
szkoda ze go zostawiles w takim miejscu!
pamietam jeszcze w zeszlym roku, byles w serwisie w ktorym pracowałem pochwalic się że udało ci sie dorobić zbiornik wyrównawczy do Bossa.
widziałem cie parokrotnie w tym sezonie na rowerze, bardzo żałuje że tak sie to musiało skończyć...
szkoda ze go zostawiles w takim miejscu!
pamietam jeszcze w zeszlym roku, byles w serwisie w ktorym pracowałem pochwalic się że udało ci sie dorobić zbiornik wyrównawczy do Bossa.
widziałem cie parokrotnie w tym sezonie na rowerze, bardzo żałuje że tak sie to musiało skończyć...
trail building since 2002 / super 8 power!
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Fotki juz powinny dzialac.
Obserwuje wszystkie zrodla jakie mam ( a jest tego wpizdu ) , jesi wyplynie gdziekolwiek gdzie tylko jestem w stanei go namierzyc bedzie nasz.
Gorzej jak sprzedadza jakiemus dzieciakowi za 300zl, ale to tez mozna wypatrzyc, to nie jest dmfr...
Nie trac nadziei!
Obserwuje wszystkie zrodla jakie mam ( a jest tego wpizdu ) , jesi wyplynie gdziekolwiek gdzie tylko jestem w stanei go namierzyc bedzie nasz.
Gorzej jak sprzedadza jakiemus dzieciakowi za 300zl, ale to tez mozna wypatrzyc, to nie jest dmfr...
Nie trac nadziei!
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 04.11.2005 16:21:30
- Kontakt:
Dzięki za fotki, nie wiedziałem jak zrobić by były 'aktywne'
A co do roweru to jego charakterystyczność jest w tym momencie chyba sporą zaletą.
Pod warunkiem, ze ludziska czytają dh-zone forum czy pl.rec.rowery :-)
mp.
A co do roweru to jego charakterystyczność jest w tym momencie chyba sporą zaletą.
Pod warunkiem, ze ludziska czytają dh-zone forum czy pl.rec.rowery :-)
mp.
MaxDamageDA pisze:Fotki juz powinny dzialac.
Obserwuje wszystkie zrodla jakie mam ( a jest tego wpizdu ) , jesi wyplynie gdziekolwiek gdzie tylko jestem w stanei go namierzyc bedzie nasz.
Gorzej jak sprzedadza jakiemus dzieciakowi za 300zl, ale to tez mozna wypatrzyc, to nie jest dmfr...
Nie trac nadziei!
-
- Posty: 575
- Rejestracja: 16.01.2005 17:17:27
- Lokalizacja: Wolf.Co.Vice Village
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości