::::::::::::::::::::::TOPIC PRZENIESIONY::::::::::::::::::::::::
z http://www.mountainboard.forumer.pl/viewtopic.php?t=11
_________________________________________________
Oto opis tego co mamy zamiar zrobic w Bielsku. Mam nadzieje ze forumowicze DH-Zone pomoga w realizacji tego przedsiewziecia, jakby nie bylo jest to tez w ich interesie, bo pracujamy nad tym zeby bylo gdzie w naszym pieknym kraju jezdzic na rowerku i to porzadnie jezdzic.
Na poczatku chce sie zwrocic do osob zaangazowanych we wszelkie projekty tras DH, FR, 4X, dirtparki DJ w Polsce itp. szczegolnie z Myslenic i okolic Szklarskiej Poreby. Najwazniejsze: NIE CHCEMY BYC DLA WAS KONKURENCJA! Moja ambicja jest wspolpraca z kim tylko sie da, na zasadzie dzielenia sie pomyslami i doswiadczeniami, aby osiagnac wspolne cele.
_____________________________________________________________
Mamy zamiar zrobic w Bielsku Mini-Whistler, zaczynamy od zrobienia trasy z Szyndzielni oraz toru 4x na Zlotych Lanach, ale w planach jest duze przedsiewziecie. Jest potencjal w postaci fajnej gory z masa odgalezien do innych gor, na ktora prowadzi kolejka - warunek jak wiemy konieczny do zaistnienia dyscyplin grawitacyjnych. Mamy tez wsrod nas kogos kto zrobi porzadny, konkretny projekt zagospodarowania terenu. Wyprodukuje tez cala mase roznego rodzaju analiz i papierow koniecznych do rozmow z roznego rodzaju urzedami i organizacjami, ktorych zgoda lub uczestnictwo w projekcie jest konieczna do jego realizacji. Chcemy podejsc do sprawy mozliwie jak najbardziej profesjonalnie tak jakby mial to byc normalny projekt osiedla czy drog. Zalezy nam na tym zeby odebrano nas powaznie!
Sam szczegoly trasy znajdziecie na
http://www.bbklub.podbeskidzie.pl
______________________________________________________________
Whistler BB
Whistler BB
Brown noise 3<:::::o
Czesc wszystkim
Dziki spadles mi z nieba ze swoimi wzmiankami na temat ZIADu i planu zagospodarowania, poruszyles moje szare komorki made in Shimano. Skoro ZIAD jest zainteresowany rozbudowa swojej skromnej infrasturktury, to w takim razie wartaloby sie z nimi "zjednoczyc", i podszczypac urzad mista do dzialania, zeby jednak taki projekt zrobil.
Musimy jak narazie wybadac z kim sie ukladac, kto tu jest najwazniejszy, a kto ma najmniej do gadania.
Jak na razie oto obiecana lista tych z ktorymi sie trzeba liczyc moim zdaniem, prosze o uzupelnienia i kreatywne uwagi dotyczace jak, do kogo i po co uderzyc.
- ZIAD jako partner strategiczny, ktory z naszej dzialanosci ma same zyski bo dostaje kase od DH chopcow za wyciag. Teoretycznie on moze wylozyc kase na koszty zwiazane z trasa. Potrzebujemy od nich zeby wyjazd kolejka byl tanszy, jakies karnety sezonowe itp. a przedewsszystkim darmowy wyjazd dla tych co buduja trase! Mysle ze bedize sie dalo negocjowac, conajwyzej przygotuje sie dla nich biznesplan
- Dyrekcja Lasow Panstwowych - jest wlascicielem terenow, ktorego jedynym zyskiem bedzie wykup lub dzierzawa ziemi prze ZIAD. W przypadku naszych tras to akurat raczej nie ma mowic o kupowaniu, potrzeba zgody na uzytkowanie ich terenu) Z naszej strony, jak mi podpowiedziano mozemy kupic od nich deski na NS...
Pozatym mozemy im tylko klopotu narobic bo nie maja w tym zadnego interesu...
- Urzad Miasta - teoretycznie zbedny bo to nie jego teren, ale... myslimy o projekcie jako calosci, w jego sklad wejdzie poza traska takze tor 4x
na Zlotych i ewentualne przyszle inwestycje na terenach ktore sa jego wlasnoscia, lub mozna go podpuscici do ich wykupienia (przydalby sie porzadny dirt park )
- Zieloni - ich ekspertyza i zezwolenie moze okazac sie potrzebne. Pozatym slyszalem, ze lubia niszczyc rozne rzeczy pomimo ze 100 urzedow wydalo zgode na cos i chroni to prawem... Mozemy im zaproponowac np. sadzenie drzewek i panowie zakladamy oponki z bieznikiem przyjaznym dzdzownicom i zuczkom w miare mozliwosci starajac sie je omijac
- GOPR - potrzebujemy ich jako chyba najlepsze zrodlo danych co do wypadkow, pozatym prawdopodbnie bedzie sie trzeba z nimi skonsultowac
przy projektowaniu trasy... wiecie jak przedstawimy w strategii ze gadalismy z GOPR to bedzie to ladnie wygladalo
- Kronika Beskidzka - w celach reklamowych, a moze i nawet sponsor
- Majac konkretny projekt mozemy sie zwrocic do ewentualnych partnerow i sponsorow typu jakis producent sprzetu (firmy NS, DM) sklepy rowerowe (Mkbike, moze nawet Koral , skoro Dziki tak lubi piwo to moze ponegocjuje ze swoja ulubiona marka ( ja mam chyba z kim zagadac z browarow Tyskich ) producenci innych napojow moze tez ;P
Co mi sie wydaje ze powinnismy wyprodukowac:
- dokument ze strategia naszego projektu: co, gdzie, dlaczego i po co... ile kasy to przyniesie dla kogo i jak to mamy zamiar zrobic itp..
- analizy graficzne, a la studium uwarunkowan i kierunkow rozwoju bla bla
- projekt, w skali miasta (gdzie jakie "atrakcje" i ich powiazanei z meijska siecia tras rowerowych - ze tak nazwe te kilka skrawkow...)
- projekt zagospodarowania terenu samej trasy z Szyndzielni w wiekszej skali detalami konstrukcyjnymi, jak beda wygladaly wiraze, NSy i dropy... mozna by tez zalaczyc zrobiony projekt toru 4x
- prawdopodbnie biznes plan dla ZIADu (trza po prsotu ankiete na www.dh-zone.com zrobic...)
- jakies przyklady bike parkow- chocby Myslenice, czy Kranjska Gora, nie wiem czy jest im sens pokazywac Whistler czy Leogang...
- kosztorys przyblizony.
Uff to tyle Uruchomcie swoje macki i siegajcie nimi jak najdalej, w kraju gdzie bez znajomosci ani rusz A przedewszystkim,
WSZYSTKO DA SIE ZROBIC, CZA CIEC I DZIALAC KUPA!! KUPY NIKT NIE RUSZY!! JESTESMY TWARDE CHOPY, BUDUJMY DUZE HOPY I DROPY, NSy I WIRAZE JAK ESY FLORESY!! JAZDAAAA!!!!!
Koncze tym o to apelem majacym pomoc mi w elekcji na waszego
przyszlego przywodce duchowego...
P.S. Kevin wytlumacz dlaczego moze to wszystko zepsuc, jestem otwarty na krytyke, prosze tez o krytyczne wypowiedzi wszystkich innych zaintersowanych bo takie tez sa potrzebne Prosze tylko o brak defetyzmu i marudzenia
Dziki spadles mi z nieba ze swoimi wzmiankami na temat ZIADu i planu zagospodarowania, poruszyles moje szare komorki made in Shimano. Skoro ZIAD jest zainteresowany rozbudowa swojej skromnej infrasturktury, to w takim razie wartaloby sie z nimi "zjednoczyc", i podszczypac urzad mista do dzialania, zeby jednak taki projekt zrobil.
Musimy jak narazie wybadac z kim sie ukladac, kto tu jest najwazniejszy, a kto ma najmniej do gadania.
Jak na razie oto obiecana lista tych z ktorymi sie trzeba liczyc moim zdaniem, prosze o uzupelnienia i kreatywne uwagi dotyczace jak, do kogo i po co uderzyc.
- ZIAD jako partner strategiczny, ktory z naszej dzialanosci ma same zyski bo dostaje kase od DH chopcow za wyciag. Teoretycznie on moze wylozyc kase na koszty zwiazane z trasa. Potrzebujemy od nich zeby wyjazd kolejka byl tanszy, jakies karnety sezonowe itp. a przedewsszystkim darmowy wyjazd dla tych co buduja trase! Mysle ze bedize sie dalo negocjowac, conajwyzej przygotuje sie dla nich biznesplan
- Dyrekcja Lasow Panstwowych - jest wlascicielem terenow, ktorego jedynym zyskiem bedzie wykup lub dzierzawa ziemi prze ZIAD. W przypadku naszych tras to akurat raczej nie ma mowic o kupowaniu, potrzeba zgody na uzytkowanie ich terenu) Z naszej strony, jak mi podpowiedziano mozemy kupic od nich deski na NS...
Pozatym mozemy im tylko klopotu narobic bo nie maja w tym zadnego interesu...
- Urzad Miasta - teoretycznie zbedny bo to nie jego teren, ale... myslimy o projekcie jako calosci, w jego sklad wejdzie poza traska takze tor 4x
na Zlotych i ewentualne przyszle inwestycje na terenach ktore sa jego wlasnoscia, lub mozna go podpuscici do ich wykupienia (przydalby sie porzadny dirt park )
- Zieloni - ich ekspertyza i zezwolenie moze okazac sie potrzebne. Pozatym slyszalem, ze lubia niszczyc rozne rzeczy pomimo ze 100 urzedow wydalo zgode na cos i chroni to prawem... Mozemy im zaproponowac np. sadzenie drzewek i panowie zakladamy oponki z bieznikiem przyjaznym dzdzownicom i zuczkom w miare mozliwosci starajac sie je omijac
- GOPR - potrzebujemy ich jako chyba najlepsze zrodlo danych co do wypadkow, pozatym prawdopodbnie bedzie sie trzeba z nimi skonsultowac
przy projektowaniu trasy... wiecie jak przedstawimy w strategii ze gadalismy z GOPR to bedzie to ladnie wygladalo
- Kronika Beskidzka - w celach reklamowych, a moze i nawet sponsor
- Majac konkretny projekt mozemy sie zwrocic do ewentualnych partnerow i sponsorow typu jakis producent sprzetu (firmy NS, DM) sklepy rowerowe (Mkbike, moze nawet Koral , skoro Dziki tak lubi piwo to moze ponegocjuje ze swoja ulubiona marka ( ja mam chyba z kim zagadac z browarow Tyskich ) producenci innych napojow moze tez ;P
Co mi sie wydaje ze powinnismy wyprodukowac:
- dokument ze strategia naszego projektu: co, gdzie, dlaczego i po co... ile kasy to przyniesie dla kogo i jak to mamy zamiar zrobic itp..
- analizy graficzne, a la studium uwarunkowan i kierunkow rozwoju bla bla
- projekt, w skali miasta (gdzie jakie "atrakcje" i ich powiazanei z meijska siecia tras rowerowych - ze tak nazwe te kilka skrawkow...)
- projekt zagospodarowania terenu samej trasy z Szyndzielni w wiekszej skali detalami konstrukcyjnymi, jak beda wygladaly wiraze, NSy i dropy... mozna by tez zalaczyc zrobiony projekt toru 4x
- prawdopodbnie biznes plan dla ZIADu (trza po prsotu ankiete na www.dh-zone.com zrobic...)
- jakies przyklady bike parkow- chocby Myslenice, czy Kranjska Gora, nie wiem czy jest im sens pokazywac Whistler czy Leogang...
- kosztorys przyblizony.
Uff to tyle Uruchomcie swoje macki i siegajcie nimi jak najdalej, w kraju gdzie bez znajomosci ani rusz A przedewszystkim,
WSZYSTKO DA SIE ZROBIC, CZA CIEC I DZIALAC KUPA!! KUPY NIKT NIE RUSZY!! JESTESMY TWARDE CHOPY, BUDUJMY DUZE HOPY I DROPY, NSy I WIRAZE JAK ESY FLORESY!! JAZDAAAA!!!!!
Koncze tym o to apelem majacym pomoc mi w elekcji na waszego
przyszlego przywodce duchowego...
P.S. Kevin wytlumacz dlaczego moze to wszystko zepsuc, jestem otwarty na krytyke, prosze tez o krytyczne wypowiedzi wszystkich innych zaintersowanych bo takie tez sa potrzebne Prosze tylko o brak defetyzmu i marudzenia
Brown noise 3<:::::o
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości