waga opon?? :]
waga opon?? :]
no wiec ja mam takie pytanko :P jezdze obecnie na white tigerach ktore teoretyko waza 1.3kg... niby nie jest zle. ale rower teraz strasznie ciezka krowa jest, a jeszcze przytyje mu sie troche niedlugo... i stad pytanko, czy jest sens ladowac lzejsze opony? bo na nowy rok planuje nowy komplecik i nie wiem do czego sie przymierzac.
myslalem o nbxach 2.5 (2.3 szmaty straszne, ciagle snake'i kumple lapali a i tak lekkie nie sa, odpada) ale 2.5 waza podobnie co tygryski... sa natomiast jeszcze 2.3 gazzy dual (2.6 za szerokie, nie chce ich) i one sa leciutkie - 850 teretyko. bluedragonow nie chce, ogolnie zmieniam tiogi na nokiany (ponoc wolniej sie scieraja...)
oponki maja byc w bitchu z juniorkiem, i to do jazdy po warszawie, wiec i po asfalcie, i po trawce, i na dopach... etc. jak bym w wakacje jechal w gory to wtedy zastanowie sie nad czyms innym :P wiec ktore z tych lepiej by pasowaly na wawe? czy gazzy 2.3 nie zetra sie za szybko i czy nie bede lapal kapci? jak ktos mial i te i te to niech dadza porownanie
co do detek mam michelina i nokiana zjazdowe, ale sa ciezkie w *** i nie wiem czy nie zalozyc zwyklych do 2.1, co wy na taki patent :P?
myslalem o nbxach 2.5 (2.3 szmaty straszne, ciagle snake'i kumple lapali a i tak lekkie nie sa, odpada) ale 2.5 waza podobnie co tygryski... sa natomiast jeszcze 2.3 gazzy dual (2.6 za szerokie, nie chce ich) i one sa leciutkie - 850 teretyko. bluedragonow nie chce, ogolnie zmieniam tiogi na nokiany (ponoc wolniej sie scieraja...)
oponki maja byc w bitchu z juniorkiem, i to do jazdy po warszawie, wiec i po asfalcie, i po trawce, i na dopach... etc. jak bym w wakacje jechal w gory to wtedy zastanowie sie nad czyms innym :P wiec ktore z tych lepiej by pasowaly na wawe? czy gazzy 2.3 nie zetra sie za szybko i czy nie bede lapal kapci? jak ktos mial i te i te to niech dadza porownanie
co do detek mam michelina i nokiana zjazdowe, ale sa ciezkie w *** i nie wiem czy nie zalozyc zwyklych do 2.1, co wy na taki patent :P?
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Ja mam High Rollera 2,35 , sam go ważyłem - ok 900g. Jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie, ostre hamowania nie zdążyły zetrzeć poważnie oponki. Nie zdarzyło mi sie też przebić opony , mam dętki Maxxis DH 2,2/2,5 , które ważą jakieś 310g. Gorąco
http://www.allegro.pl/item809273323_truvativ_stylo_nowa_4x_dh_street_nie_xt_slx_lx.html
No pewnie ze lzejsze lepsze :) Zwlaszcza opony , latwiej sie wtedy tocza i latwiej rozpedzic rower.
Ja mialem IRC Trailbear 2,5 - duze klocki , z drutem , dobra oponka wazyla 950g wiec jak na swoj rozmiar i drut bdb a sa wersje z kevlarem i ciensze 2,3.
Ale w sumie malo miejsc gdzie mozna kupic co nie znaczy ze sie nie da.
Opony i waga sa tez i grubsze :
http://weightweenies.starbike.com/listi ... e=mtbtyres
WTB np 2,5 malo wazy 750 !. Jest w czym wybierac w sumie.
Na tyl dal bym 2,5 a przod 2,3 .
Ja mialem IRC Trailbear 2,5 - duze klocki , z drutem , dobra oponka wazyla 950g wiec jak na swoj rozmiar i drut bdb a sa wersje z kevlarem i ciensze 2,3.
Ale w sumie malo miejsc gdzie mozna kupic co nie znaczy ze sie nie da.
Opony i waga sa tez i grubsze :
http://weightweenies.starbike.com/listi ... e=mtbtyres
WTB np 2,5 malo wazy 750 !. Jest w czym wybierac w sumie.
Na tyl dal bym 2,5 a przod 2,3 .
www.mm-foto.pl
maxxis larshttp://www.allegro.pl/show_item.php?item=74761510 ej sory wszem i wobex- waga to 579!, ale i tak nie jest zle...
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6080322
jak chcesz odchudzic rower, to wez z przodu mniejsza, lzejsza opone. i tak takiej nie potrzebujesz. jezeli chodzi o zabijanie murkow itp. to laduj maks. powietrza - na ile pozwala opona, wtedy mozesz tez wziasc jakas mniejsza oponke z tylu. szukaj wersji zwijanej - 2 razy drozsza ale lzejsza.
zastanow sie czego tak naprawde w tym rowerze potrzebujesz: tak jak z tymi oponami: nie potrzebne 2,5" (mowisz, ze do street'u - ile tych dropow tam w w-wie znajdziesz? caly czas na nich bedziesz? zaloze sie, ze 80% czasu spedzasz na miescie) ja mam 2,1" tioge xc przod i 2,3" tyl continental vertical. continentale maja dobra oferte, jak ci zalezy na wadze a masz kase (a widac masz) to bierz zwijane
zastanow sie czego tak naprawde w tym rowerze potrzebujesz: tak jak z tymi oponami: nie potrzebne 2,5" (mowisz, ze do street'u - ile tych dropow tam w w-wie znajdziesz? caly czas na nich bedziesz? zaloze sie, ze 80% czasu spedzasz na miescie) ja mam 2,1" tioge xc przod i 2,3" tyl continental vertical. continentale maja dobra oferte, jak ci zalezy na wadze a masz kase (a widac masz) to bierz zwijane
noo streetu to ja Ci raczej nie pouprawiam, chyba ze w wersji stairgapow etc... na juniorku street odpuszczam, do barspinow i banyhopow zloze sobie po taniosci destroyera z trekiem ;) bitch to wlasnie ma byc rower do fr. a chodzi mi o konkretnie gazzy 2.3 bo po rozmowach z paroma osobami coraz bardziej jestem do nich przekonany... oponki chce obie takie same ;)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości