Supra V czy Double Tracki
Supra V czy Double Tracki
proste pytanie Supry V czy Double Tracki, ? co wy na to? nie bierzcie pod uwage ani ceny ani masy, tylko wytrzymalosc
bierz double tracki !! http://ride-zone.pl/index.php?d=produkt&id=52
[url=http://dh-zone.com/]DH - Zone[/url] || [url=http://ride-zone.pl/]RiDe - Zone[/url]
powiem tak wszyscy mowia zeby brac double tracki? jezdzil ktos na suprze? wszyscy maja lub widzieli ze ,,kazdy" ma double tracki, bo sa bardzo popularne i mocne, ale czy supry nie sa mocniejsze? chodzi mi tu bardzo o zdanie uzytkownikow supry V, ktorzy maja ja teraz, lub mieli, ale i o takich co zmienili supre na doubla badz odwrotnie
Ja ma supre V i całkiem dobrze się sprawuje osobiście nie polecam double tracków tych SP1 tylko te spawane ale one są cięzkie, wolisz sobie kupić tańszego lżejszczego single tracka lub dołozyć troszkę i mieć single wida. Ja supre zmieniam na mavica EX 729 ponieważ na suprz jeżdze już 2 lata i pod V brake już się nie nadaje tylko pod tarcze ścianki się wytarły ale to normalka po takim okresie czasu
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=664077
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=664077
http://www.pinkbike.com/photo/4738594/
wlasnie o takie opinie mi chodzi, sam slyszalem pochlebne opinie dla supry ale bylo ich malo z racji tego ze malo kto ja ma a double tracki sa bardzo powszechne, BIERZCIE POD UWAGE takze to ze supra v jest STALOWA a double sa aluminiowe, i to chyba jest na plus dla supry, takze to ze mozna uzywac z nia v-ek a z doublem tylko tarcze co jest tez istotne
Zależy z jakimi szprychami będziesz jeździł na chmpionach to będziesz musiał centrować często przy 360* a na alpinach III to jakoś jakoś chodzi ja na tą obręcz nie narzekam. A to że jest metalowa świadczy też waga 800g ale ogólenie spoko nie bierz doule traków sp1 bo ja ma połamanego takiego =)))))))
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=664077
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=664077
http://www.pinkbike.com/photo/4738594/
Szczególnie przeznaczona dla entuzjastów ekstremalnej jazdy, którzy będą
zachwyceni jej ponadprzeciętną wytrzymałością i super lekką sylwetką.
Zauważ, że ma wyższe ścianki boczne i podwójne kapslowanie.
Idealnie nadaje się do Extreme Freeride i Trial. rozmiar: 26" 559x26
kolor: czarny anodyzowany, bok frezowany CNC łączenie: rękaw otwory: 32 i 36
waga: 800 g podwójnie kapslowana -stal nierdzewna
UMIESZ CZYTAC ? NA KONCU MASZ NAPISANE HEHE
zachwyceni jej ponadprzeciętną wytrzymałością i super lekką sylwetką.
Zauważ, że ma wyższe ścianki boczne i podwójne kapslowanie.
Idealnie nadaje się do Extreme Freeride i Trial. rozmiar: 26" 559x26
kolor: czarny anodyzowany, bok frezowany CNC łączenie: rękaw otwory: 32 i 36
waga: 800 g podwójnie kapslowana -stal nierdzewna
UMIESZ CZYTAC ? NA KONCU MASZ NAPISANE HEHE
emhyr Jak dla mnie to ty nie umiesz czytać... Na koncu jest napisane podwójnie kapslowana-stal nierdzewna... i ta Twoja STAL tyczy sie do kapsli a nie do obreczy<hahaha>
Mam DT i nie zamienie taj obreczy na jakas supre V.
I co z tego ze ma wyzsze scianki boczne?? ale to tylko dla tego ze jest też pod V.
Bierz DT bo to ze ma ja duzo osób i kazdy ja zachwala(razem ze mna) to znaczy ze ta obrecz jest dobra i w dodatku nikt sie na nia nie skarży...
A co do wytzrymałosci przy 180 i 360 napewno bedzie mocniejsza przez to ze nie ma scianek pod V-b...
Mam DT i nie zamienie taj obreczy na jakas supre V.
I co z tego ze ma wyzsze scianki boczne?? ale to tylko dla tego ze jest też pod V.
Bierz DT bo to ze ma ja duzo osób i kazdy ja zachwala(razem ze mna) to znaczy ze ta obrecz jest dobra i w dodatku nikt sie na nia nie skarży...
A co do wytzrymałosci przy 180 i 360 napewno bedzie mocniejsza przez to ze nie ma scianek pod V-b...
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3808556
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 26.04.2004 18:21:43
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość