Jak poprowadzić pancerz od mechanika?

konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Jak poprowadzić pancerz od mechanika?

Post autor: konex »

Tak jak w temacie, jak proponujecie zrobić w fullu poprowadzenie linki hamulcowej do tyłu. Ciąć pancerz czy poprowadzić jak przewód od hydraulika od zacisku aż do klamki bez dzielenia,np. jak tu http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=688298 ??
Hope
Posty: 1553
Rejestracja: 19.08.2005 03:58:29
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Hope »

O Wojtasa rowerek :>
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Hope pisze:O Wojtasa rowerek :>

No popatrz...:] Ale pytałem się o co innego :P
+destroyer
Posty: 333
Rejestracja: 11.11.2005 11:03:52
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: +destroyer »

bez dzielenia sie nie da chyba , bedzie za slaby naciag :P
LANS DZIFKO SUPERMAN
dhcyc
Posty: 6524
Rejestracja: 03.11.2004 23:14:55
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

A ta rama ma mocowania tak, żeby dzielić pancerz?? Bo moja niema, a tam masz też tylko tarcze, więc powinna w sumie nie mieć... nas,aruj dobrze czymś rzadkim, bo w zime będzie wielka kupa, nie prowadż go pod zbyt dużymi kątami, a bez dzielenia hampel będzie git :]
http://dhcyc.pinkbike.com
myszek
Posty: 638
Rejestracja: 04.11.2004 03:40:13
Lokalizacja: Nibylandia
Kontakt:

Post autor: myszek »

tak jaj dehacycuś mowi, tylko duuuzo duuuuuuzo smarowidelka

bo na zimnie hebel blyskawicznie sztywnieje ;/.... wkurwiajace. jak na chacie chodzi idealnie a po 5h jazdy prawie klamka nie odbija :P
ten koleś pode mną to ***** :D:D
Zvisu
Posty: 1406
Rejestracja: 12.07.2005 16:27:47
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zvisu »

Jeżeli masz przelotki to luzz prowadzisz panverz tak żeby był jak najmniej pozaginany.A jak nie ma przelotek to do pancerza jakiegos FINISH LINE i sprawa załatwiona musi byc poślizg wtedy działa jak marzenie.
http://www.wufr.go.pl/
http://www.pinkbike.com/photo/865995/
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

ja mam bez dzielenia i jest ok ...
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Sulring
Posty: 3681
Rejestracja: 12.07.2005 03:36:52
Kontakt:

Post autor: Sulring »

Ja rozwiercilem przelotki i mam pelny pancerz bez zipow itp. Wierrtarka i polgodziny. Polecam tez sobie szmatke przygotowac i maly okragly pilnik. :)
Ssij pento
LastMan
Posty: 140
Rejestracja: 12.08.2005 15:09:41
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: LastMan »

ja w DM fr 3.0 pisze bo wiem ze masz taką rame :) mam puszczony bez dzielenia tylko wbiłem sie w pierwszą przelotke i tą jedną na tylnim trójkącie i jeszcze zipem przy damperze ale juz na trójkacie bo przy większuch dobiciach amortyzatora panczerz z hamulca ocierał o linke przerzutki i się lekko przecierały ...
+destroyer
Posty: 333
Rejestracja: 11.11.2005 11:03:52
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: +destroyer »

hmm , czyli w v-breakach tez mozna robic bez dzielenia ??
LANS DZIFKO SUPERMAN
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

dhcyc pisze:A ta rama ma mocowania tak, żeby dzielić pancerz?? Bo moja niema, a tam masz też tylko tarcze, więc powinna w sumie nie mieć... nas,aruj dobrze czymś rzadkim, bo w zime będzie wielka kupa, nie prowadż go pod zbyt dużymi kątami, a bez dzielenia hampel będzie git :]

FR3.0. ma pivoty...:P ale nie pasująpod żadne koło ;/ Zreszta i tak mało kto do tej ramy V-ki zakłada :P
Masta Blasta
Posty: 248
Rejestracja: 29.04.2005 23:37:25
Kontakt:

Post autor: Masta Blasta »

mi sie wydaje ze chyba lepiej jest dzielić bo wtedy jest mniejsze tarcie...ale linka z dzielonym pancerzem więcej syfu łapie... moze źle mi sie wydaje ; P
[S] single track 24' camuflage + ns coster + DT etc/71rap
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Chyba jednak ją podziele, przynajmniej zaoszczędze troszke na pancerzu ;p
drit26
Posty: 150
Rejestracja: 01.10.2005 19:41:04
Lokalizacja: Odolanów
Kontakt:

Post autor: drit26 »

ja tam ci polecam bez dzielenia wsadz jescze linke do jakiegos gestego oleju puzniej przetrzyj smaprem ipakuj do pancerza mozesz tez kupic pancez od moto i bedzie git on jest leko wiekszy ja tak mam i jest zajebiscie
xXBIKEXx
Posty: 527
Rejestracja: 13.01.2005 22:47:12
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: xXBIKEXx »

Ja bym nie dzielił. Bo inaczej bedzie wiecej miejsc gdzie bedzie sie mógł pancerz zapychać. Ja mam coprawda hydro ale nawet do przeżutki mam pełny pancerz. I pamietaj aby pancerz był jak najkrótszy... bo jak jest długi to tracisz sile i modulacje bo wszystko sie gnie...
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3808556
Bender
Posty: 872
Rejestracja: 19.04.2004 07:27:21
Lokalizacja: s tóby
Kontakt:

Post autor: Bender »

nie dziel. linka bedzie sie syfic i bedzie ogolnie do dupy
SPRZEDAM - swinger6, 9.5 x 3.0 sprezyna 450, stan bdb! Monster 03, stan bdb, 1800 zl
skane
Posty: 502
Rejestracja: 01.08.2005 21:57:09
Kontakt:

Post autor: skane »

potnij pancerz a na linke zaloz jeszce osobno taka oslonke chyba 50gr za metr taka rureczka
a uchroni cie przed brudem
http://www.mindistortion.net/iwantyoursoul/?i_am=skan3
Paul
Posty: 3656
Rejestracja: 07.07.2004 05:21:01
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Paul »

najlepiej pełny zostaw, jak wsyscy mówią. łatwiej to przykleić gdzie się chce i się nie zrywa tak łatwo linka.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość